renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NTV 650 Revere (1991)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník tomasheq
Vloženo 21.2.2012
Aktualizováno 12.1.2013
Zobrazeno 2 311x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Moje první dospělá 4-taktní motorka, takový ideální univerzální motocykl do začátku, rychlé přesuny po městě, příjemné svezení kolem města, úsporná a super pohodlná na výlety.

Více fotografii

První dojmy - Prvni dojmy byly:pohodli, prijemny, ale nenakopavajici vykon, strasna zima(vezl jsem ji domu po vlastni ose na konci unora, trasa Varnsdorf-Jihlava) :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro cestovatele po republice, pro toho, kdo hleda spojeni mezi litanim ve meste, cestou k rybniku a o vikendu treba cestou do Polska k mori :-)

Doplňky na motorce - vyhrivane rukojeti, male plexi, top case, drzaky kufru Hepko&Bekker, zasuvka 12V

Recenze



Takže:na motorce mám za letošní rok najeto pres 25 000km, takže jak nám to jezdí?

Tak dvouválec má velice sympatický zvuk, můžete jet odspodu a jen tak brumlat, při přidání plynu krásně brblá. Sice bez zátahu, který by měl nějaký větší objem, ale tak zatím mi to stačí, nehledě na spotrřebu, na kterou zase větší obsah podle mě nedosáhne.
Střední otáčky příjemné, kolem 3000RPM vrcholí dle dokumentace kroutící moment, takže kolem těchto otáček nemusíte moc řadit. Pro sportovnější jízdu je potřeba jít až někam nad 6000, kde vás to najednou zlehka vystřelí dopředu(teda na první a druhy rychlostní stupeň, další stupně už bohužel nemají takovou sílu..)
Co se týče motoru, tak do 100km/h jde jezdit svižně, ale nad 100km/h už se to docela táhne, když jedu sám tak nemám šanci držet tempo se 4válcema, ono 56 mých koní není moc, no..
Jinak je super brzdný účinek motoru při podřazování, nezřídka mi kvíkne zadní guma, na brzdy až při svižnější jízdě. Výsledek je vidět na opotřebení zadní pneu..

Co se týče kardanu, neumím popsat, nemám zkušenost s dospělou motorkou s řetězem, jen jawa 350...Co ale poznat umím je to, že se o to nemusím starat ))

Do mesta vyborna motorka, klickovani mezi kolonama, parkovani na chodniku, projizdeni mezi kvetinacema

Okolo komina-to by chtelo vic vykonu na vyblbnuti se, ale na pohoda nebo mirne sviznejsi jizdu v pohode.

Dalky:nahac je nahac, takze napor vetru udela svoje, ale casem si clovek zvykne...po delsi ceste ale preci jen clovek musi aspon trochu menit pozice, vyhoda padaciho ramu jako operadla pro natazene nohy...kdyz jedete sam(a), tak zase lehnout na nadrz a nohy na zadni stupacky ) Proste odpocinout si jde..Jinak byt treba o 100-200ccm vetsi objem, tak bych se nezlobil, kdyz uz jedete ve dvou do Alp, tak by to chtelo ty zatacky taky trochu moci riznout rychleji )

Celkove vykonu ale odpovida i spotreba, vetsinou 4,3-5,5/100, nejhorsi spotrebu jsem mel na dalnici rychlosti 110-120km/h-to jsem az koukal jak to slo k sesti, cumel jsem jak puk...prumernou bych dal tak 4,5l/100km.

Oproti mé staré třindě je rám úplně famózní, v zatáčce se nekroutí Jinak jak se všude píše, má tendenci k padání do zatáček, na to pozor.

Sedlo přešité, luxusně pohodlné, kdo si na ně sáhl nebo sedl, byl nadšen.
Jinak chtělo by to plexi štítek, hold naháč má i své nevýhody v podobě okřídlených mrch ))
Spotřeba na dálku hodně s rezervou do 5,5l/100km, ve dvou výletově s hodně svižným koncem 4,78.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist