renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NTV 650 Revere (1993)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník I3azuka
Vloženo 19.8.2016
Aktualizováno 19.8.2016
Zobrazeno 2 999x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Starší kousek z dob, kdy bylo ještě Pluto planeta. Ideální na kochání se okolím. Žádná divočina, ale zabere.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJ 600: Nejbližší byla moc daleko.
Suzuki GSF 600S Bandit: Ta co jsem chtěl se ukázala jako nepojizdná.
Yamaha XJ 900: Tady v UK by bylo dost drahé pojištění a cena motorky byla taky trochu vyšší.

První dojmy - První jízda z Rochesteru o asi 30 mil jižněji byla ze začátku trochu depresivní. Málo benzínu, varovaní od prodejce, že se může přehřát a provoz jak sviňa. Po pár mílích mi to bylo u výfuku. Jela pohodově, do ruky mi padla ihned a na nějaké strašáky jsem prostě zapomněl. Teda do doby, než jsem musel prudce brzdit. Nepoužít zadní, tak brzdím ještě v nemocnici.

Motorku bych doporučil pro - Jsem začátečník, takže začátečníkům a všem co nikam moc nespěchají.

Doplňky na motorce - Plexi štítek - na reverce táhne na hlavu a i s tím štítkem to nad 110 začíná házet.
Zadní kufr. Vyhřívané rukojeti - ty jsem dostal k motce a jsou ještě v krabici, ale asi tam i zůstanou.

Recenze

Po 3 týdnech mám s Reverkou zatím najeto cca 500 mil. Což je o 500 mil víc než s jinou motkou. Jediné s čím můžu (spíš asi nemůžu) porovnávat jsou Yamahy XJ 600 a 900 z autoškoly a Pincek někdy z dob pravěku. Takže všechno spíš budou postřehy nováčka.
Po opětovném příjezdu do UK jsem začal hledat moto - měl jsem v merku naháče kvůli ceně a dostupnosti. O Reverce jsem předtím ani neslyšel, ale už ten inzerát a recenze se mi líbili, takže za ty prachy jsem to vzal.

Jízdní vlastnosti mi vyhovují - pohodová a pohodlná motorka, co jede od spodu a nedělá blbosti, když je nečekám. Aspoň se nemusím na místních, hodně přírodou obrostlých, komunikacích bát, že za to vezmu a skončím v double-deckeru.
Řízení a náklony jdou zlehka, ale to je asi všude podobné (pro rejpaly - ano, mám pořád ještě 1cm poserproužky, takže to moc neklopím). Horší je to s manipulací na místě. Reverka má sice okolo 200kg, ale jde to s ní podle mě hůř než s autoškolovou XJ 900. A to XJ měla o nějakých 80 kg víc.
Co se reverce musí vytknout jsou brzdy. Ten jeden přední kotouč je na mojich 100kg trochu málo, hlavně když si nějaký anglán v Land Roveru zrovna uvědomí, že ta odbočka co má vpravo je ta, kde měl odbočit. Blinkr samozřejmě vyhodí, až úplně zastaví, aby pustil protijedoucí auto. Zadní naštěstí funguje dobře.
Reverka docela hodně brzdí i motorem, ale vzhledem ke stáří a najetých km (přes 140 000) radši odvařím brzdy.
Úložný prostor na Reverce... prostě chybí. Je tady jenom malá přihrádka na dokumenty a malé nářadí. Tohle mám vyřešeno zadním boxem, kde dám co potřebuju. Teda až na dvě helmy, ty se mi sem nevlezou.
Při jízdě ve dvou si zadní odpružení hodně sedne a podle přítelkyně seděla i tak vysoko, ale prý pohodlně a jen se bála při náklonech o kotník (neklopím moc - nechápu). Při brždění se přední vidlice hodně topí, v jednom problém až tak nemám.
Na nějaké větší cestování ve dvou to není. V jednom by to šlo a podle toho na čem lidi objíždějí svět je jedno co máte za stroj.
Se spotřebou jsem se zatím dostal na nějakých 4.9l / 100km a to po místních okreskách a single roads (peklo d*bilovi co je vymyslel pro běžný provoz).
Zvukový projev dvouválce je super. Žádný vysavač. Bublá si v nízkých otáčkách a ve vyšších bubnuje jak Slipknoti.
Reverku mám i se servisní knihou a kdy co kdo dělal doma, což se mi líbí. Můj prozatimní servis bylo kromě pár kosmetických úprav dolití oleje, chladící kapaliny a dnešní výměna baterie. Prodejce - nějaký metalista z Rochesteru - mi sice říkal že se mu motka přehřála a vypla, ale po dolití oleje a kapaliny jsem zatím ani nezapl větrák. Díky kardanu se nemusím štvát s řetězem, což je údržbové plus. Servis tady budu postupně dodávat a jsem zvědavý kolik toho ještě stařenka zvládne. Snad dost za mojí hlídky.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
k2j89
k2j89 napsal 22.08.16 v 20:24 9b.

pěkná motorka, no mě přední brzdí kvalitně, zkus vyměnit brzdovou kapalinu, vážím 95 a s batůžkem jsme loni jeli k moři do Polska, cestovat se na ní dá v pohodě i ve dvou

pajapaja
pajapaja napsal 22.08.16 v 19:27 8b.

poctivý železo-ještě.Tak at slouží dlouho ku spokojenosti

Slow
Slow napsal 22.08.16 v 12:40 9b.

Gratulace, taky sedlám NTV a kromě známých nedostatků (kontakty čerpadla, divný posez, mizerné brzdy a kroucení či padání do zataček (ovlivňuje volba pneu)) je to super motka ery 80-90let.
V UK máte pěkný web a spolek NTVečkářů http://ntvhonda.proboards.com/
Doporučuji držáky se stupačkami z Deauvillky (lepší posez viz NTV forum)
manual v AJ zde: https://uloz.to/!6mGk428i/honda-ntv-650-rar
G-L

Milan1963
Milan1963 napsal 20.08.16 v 11:45 10b.

kuzmič
kuzmič napsal 19.08.16 v 21:38 10b.

Dobře Ty..!!!
Zvládne ještě hodně, určitě...
K té přední brzdě, vyčisti třmen a kup pořádné destičky, pomůže..

Více komentářů



TOPlist