renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kreuz88
Vloženo 4.11.2010
Aktualizováno 22.11.2016
Zobrazeno 5 886x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.1

Popis motorky


Aprilia RSV 1000 Mille Road Warrior Custom

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Speed Triple: 1050 V té době 3x taková cena než za RSV při stejných výkonových parametrech, větší nabídka použitých dílů a V2 je V2...už jsem byl zvyklý z SV a vyhovuje mi
Buell XB12R Firebolt: Vyšší cena oproti Aprilii, ta menší dostupnost dílů jako u Speeda platí taky
KTM 990 SuperDuke: Vyšší cena,menší dostupnost dílů , vyšší spotřeba - známej průtokáč
Ducati Streetfighter 1098/s: Pořizovací cena mimo mé finanční možnosti :-)

První dojmy - První dojmy byly takové, že to oproti SV 650 S letí jak sviň a je to hrozně tuhá, přesná a silná raketa..řval k tomu dobitej děravej laďák, byl listopad, asi 13°C, takže jsem si dal jen asi 30km a pak jsem to zazimoval...ale věděl jsem že jsem si opět vybral tu správnou mašinu :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro rebely, road racery a streetfightery

Doplňky na motorce - Padáky Rutan
Horní brýle a držáky řidítek z Tuona
Řidítka Easton
Delší pancéřové hadice spojky a předních brzd
Přední radiální brzdová pumpa Nissin
Tlumič řízení Tobi
Karbonový přední blatník
Přední světla plus držák a štítek
Zpětná zrcátka v koncích řidítek
Kryt expanzní nádobky z Tuona
Kryty náfuků sání-samovýroba
Přepákování SBK
Blinkry...
Podsedlová část od firmy Olšové ruce s.r.o.

Recenze

Sezona 2016
Opět jsem vyjížděl se zpožděním, až někdy ke konci května...nějak ty začátky sezón a zahajovací vyjížďky nestíhám
Věnoval jsem se zjara udržbě a servisu a vše se opět tak trochu protáhlo. Dále jsem vyráběl podsedlovku dle svých představ. Připadlo to na snad nejhezčí víkend v roce, venku svítilo sluníčko a já se potil v dílně a snažil se vytvořit z kusů hliníkového plechu jakésy hodnoty. Tím pádem to pobíhalo opět poněkud narychlo a ve stresu..hlavně, že byl čas celou zimu, a další následující týden pak celý propršel. Tím pádem výsledek není úplně reprezentativní, a při chlubení na pumpě či před kavárnou by patrně neobstál. Na to já ale celkem s..u Mám konečně jednosedlo, s krátkým zadkem což jsem vždycky chtěl, a tak nějak vnímám spíš siluetu než škrábanečky...zkrátka s designem to mám asi jinak než většina lidí. Nu což, mašina jezdí a funguje..je o pěkných pár kil odlehčená a zásadně se odlišuje od všeho ostatního co se pohybuje po silnicích. Čím jsem starší, tím více vnímám a užívám si pocit svobody. Takže komu se to nelíbí, ať mi...
No nic...snad mi časem dojde, že nejlepší je stejně sériová Honda NC700S, s tichým výfukem, úložným prostorem pod sedlem a festovním plastovým držákem registrační značky s velkým blatníčkem abych neměl za deště mokrá zádíčka...Než ten čas přijde, budu plašit škodovkáře na tomhle přízraku ,-)
Chýlí se konec července a mám zajeto něco přes 4000km. S nájezdem to letos asi žádná sláva nebude, nějak nám to kazí počasí...nebo bych taky nemusel vyjíždět až v pomalu v červnu že no uvidíme kolik tam ještě padne...
Tak nakonec to tak špatně nedopadlo. Celkem najeto 9235km...což sice opět nestačilo na splnění plánu (alespoň 10 000 za sezónu), nicméně na to, že jsem v létě nedostal ani den dovolené to myslím ještě celkem ujde. Letos opět plno zážitků..třeba mi prasknul laďák..zkrátil jsem ho..pak jsem ho za jízdy ztratil..takže jízda úplně bez koncovky...okolo rybářů u rybníka..několikrát..protože jsem hledal ten ztracený výfuk..takže tam-zpět-znovu tam No museli mít ze mě radost Jsem sice rebel a vidlák, ale i tak už jsem se v tu chvíli trochu styděl

Sezona 2015
Zjara jsem motorku z určitých legislativních důvodů uvedl do originálního stavu, tedy kapoty, nízká řidítka atd. Poté co jsem přesvědčil systém o další způsobylosti pro provoz a o tom že můj motocykl neuráží city sluníčkářů, zbohatlíků, žen na mateřské dovolené ani středověké náboženství nejmenovaných kozomrdů, protrpěl jsem takto dalších cca 1300km. Ubezpečil jsem se, že doba zalehávaček mě již definitivně minula a zvesela se pustil do opětovného servání kapot. Oproti loňské provizorní konstrukci jsem dovyrobil jiný drzák budíků, vysochal štítek z hliníkového plechu a přemístil přední blinkry z řidítek ke světlům.
Převatoval jsem a znovu namontoval ne zcela pěkný, ale velmi lehký a uřvaný laďáček, tak aby mě slyšel i polohluchý a poloslepý 80ti letý pán v klobouku snažící se ze všech zbývajících sil ukočírovat překoňovanou Felicii, a taky všichni ti uvědomělí maminkové a taťky v rodinných VANech se stylizovanými nálepkami postaviček jmenujících se Oskárek a Apolénka, přes řev svých fakanů a sci-fi pohádkek z tabletu.
Přibližně v půlce sezony jsem si na právě opravovaném mostě šikovně ustlal na písku či jiném bordelu který dobří stavebníci vytahali na silnici. Musel jsem jít tvrdě na brzdy, kvůli dopravní situaci - náhle se objevivší protijedoucí Tranzit-přebrzdil jsem přední kolo+ten píseček a už sem šel na tlamičku. Odnesla to brzdová páčka...jinak trochu podřené padáky a konec řidítek. Nejvíc tedy utrpělo mé sebevědomí. Událost se stala asi kilometr od baráku, takže žádná tragedie. Zajímavé bylo, že se mi při pádu jaksi vysadila tyčka od brzdového pedálu zadní brzdy, čehož jsem si všiml, ale až po půl kilometru a už za jízdy Nyní tedy již vím ,jaké to je jet zcela bez brzd...zkoušet to však nikomu nedoporučuji.
Zbytek sezony proběhl víceméně v klidu. Čirou náhodou jsem neplánovaně absolvoval sraz Rack-Reyd v Žerotíně u Panenského Týnce. Akce vskutku vydařená. Vystoupil Aleš Brichta a skupina Ortel, a oba se vyjádřili proti plánovanému kulturnímu obohacení těmi nezvanými nebohými chudáčky. Z toho jsem byl lehce rozčarován a šokován, protože dost dobře nechápu, co by mohl být větší sen motorkářův, než místo ježdění a jiných nesmyslů čuchat v kleče v mešitě k prdeli umaštěnce před sebou, a to nejlépe 6x denně že...Byl jsem tedy tak rozrušen že jsem po ukončení produkce v půl druhé v noci raději vyrazil směrem k domovu. Cesta byla zpestřena nejen absolutní tmou a přejetými zvířátky na silnicích ale také docházejícím benzínem a pumpami mimo provoz takřka po celé zpáteční trase. Nicméně se podařilo, a okolo 4té ranní jsem byl doma jak na koni..pardon..jak na streetu.
Dale jsem si opět zvedl laťku co se týče denního nájezdu. Vyrazil jsem jednou ráno z Kravař u České Lípy..přejel jsem republiku směrem na jih..Písek, Vimperk a přes Šumavu až k nám na západ téměř do Chebu. Cca něco mezi 700-800km. To celé za 35ti stupňových veder, na streetu postaveném na koleni ze sportovní 13let staré italské mašiny-tímto zdravím ty co mají motorky za čtvrt míče aby najeli 1500km za rok a supersportaře v kombinézách s hrbem či naopak v kratasech a žabkách, co machrujou po městě a nejdál byli na kafi na pumpě u dálnice
Celkově jsem si plán opět nesplnil a místo plánovaných 10 000km jsem najel jen 9600. Řádně jsem se tedy pokáral, a slíbil si neprodleně své úsilí zvýšit, a to nejpozději hned v příští pětiletce, počínající jarem 2016. Mimo soutěž jsem však na zapůjčeném skůtru najel 1100km a dalších pár set km na 4-kolce, čímž se tedy tak či tak uplynulá sezóna stává mou nejsilnější.
V plánu pro příští rok je překopat zadní část stroje..zda to realizuji či ne..sám se nechám překvapit...

Sezona 2014
Kapot stále ubývalo a vše směřovalo k nevyhnutelnému. Ježdění delších tras po zapadlých zatáčkovitých okreskách. Občasné bloudění po děravých silnicích vhodných spíš pro Caponorda ... Chuť předělat si mašinu podle svého...to vše vyústilo v to, co můžete vidět na posledních fotkách. Je to ušito celkem horkou jehlou, žádná leštěnka a královna výstav. Je potřeba toho ještě dost doladit. Přesto musim říct, že se mi celkem líbí a hlavně se mi na tom dobře jezdí...takže spokojenost. Samozřejmně ochrana před větrem žádná, ale dálnice mě nikdy nebavily...takže mě to až tak netrápí. Zatím najeto 3000km za 4 týdny co jezdím, paráda
Takže sezona ukončena. Najeto 8100km. Jedna z mých nejlepších sezon, škoda propršeného srpna a září, mohlo to být ještě lepší. Motorka mě i po čtvrté sezoně stále velmi baví, stejně jako mě baví si ji pořád víc a víc upravovat. Takže příběh zdaleka nekončí

Sezona 2013
proběhla více méně v klidu a pohodě. Najeto sice opět málo kilometrů - 5500- ale bez újmy na zdraví mém i stroje takže paráda. Už asi stárnu Nebyl bych to ale já , kdybych se opět i se stojem jednou za sezonu neprojel dodávkou
Poměrně známou slabinou těchto strojů je startovací soustava baterie..startovací relé..volnoběžka startéru. I řekl jsem si tedy z jara, máš chlapče už tři roky starou baterku, sice funkční ale nechceš přece zůstat někde viset..kup novou ..a pořádnou...nešetři..víš že RSVčko neni 6ka Horornet, kde stačí fouknout do vrtulky a ten kindermotor už se točí..nenene..ty máš pořádný véčko s kompresí jako prase...A koupil jsem tedy Fiammku o půlku dražší než běžné baterky..ale chtěl jsem vsadit na kvalitu :-)
Při vyjížďce s vidinou koupě nějakých zajímavých dílů...kdesi v Litoměřicích jsem někde za Slaným pocítil tlak v oblasti močového měchýře. Uhnul jsem tedy z hlavní asi 100metrů na vedlejšku mezi polema. Našel jsem pěkný plácek asfaltu u krajnice, motorku postavil, motor vypnul, potřebu vykonal, z cammelbagu tekutiny doplnil, helmu a rukavice opět nasadil, na motorku prdel posadil...a...nenastartoval. Ani na podruhý...ani napotřetí :-)
Budíky se mi plašily, takže jsem typoval slabou baterku nebo startovací relé v háji..baterka nová..tou to být nemůže...možná teda dobíjení. No nic..tak to roztlačíme...neroztlačíme...zkusíme podruhý...už na hlavní silnici...motor třikrát blafnul a nic...výborně Vincente, máme radost. Další odbočka do polí..s takovým odpočívadelkem. Přece tady nezustanu stát kvůli relátku. To se prej dá vyzkratovat a musí to chytnout...nechytlo...ani na popátej pokus...jiskry lítaly ..tak jsem toho radši nechal...hořící motorka není zrovna můj mokrej sen. Zavolal jsem si teda trapně odvoz ( Mercedes Sprinter s nájezdem přes milion Km bez generálky...určitě je z Japonska )

Majitelé bezporuchových Hond právě prožívají vrcholný orgasmus...úplně slyším ty slastné výkřiky : " Však já to věděl, ty Italové a elektrika.." Myslíš tu japonskou Denso elektriku na Aprilii RSV ty tlamáči ? "To je jedno, třesky plesky, stejně to montujou cigoši a tim je to posraný, to mě se nemůže stát , mám japonskou kvalitu " Tak si vzpomeň až ti na Varaderu nebo Africe shoří regulátor dobíjení nebo usměrňovač..a zapal svíčku za ten žluťáckej zázrak A poslouchej jak jsem dopadl já :

V klidu a teple garáže jsem začal hledat co se mohlo stát. Baterku jsem vyřadil hned na začátku..je nová..Fiammka..navíc hned po přivezení mašiny jsem jí měřil voltáž a měla 12,7 V i po těch 100 startovacích pokusech na tý polňacce. Pro sicher jí ale píchnu na inteligentní nabíječku, ať se holka vzpamatuje. Po tři dny jsem závadu hledal, relé přemosťoval, náklonové čidlo rozebíral, dle manuálu vše proměřoval , startér měnil za jiný..a nic. Startér pořád netočil...ale na autobaterku točil..podivné...točil i na vyřazenou starou baterku, kterou jsem naštěstí nevyhodil, a na kterou jsem dojezdil sezonu. Chyba byla v nové kvalitní baterce Fiamm, na kterou jsem na jezdil asi 3500km a pak v ní něco zakukalo..voltáž ukazovala,ale kapacitu neměla...konec pohádky. Takže žádná " Italská elektrika " pane Žluťáku a jiní pochybovači ,-) Omluvy zasílejte na mou emailovou adresu fuckhonda@forever.cz díky

10.7.2012
Tak přes zimu proběhla rozborka, motor v kuchyni , zbytek po dvou garážích :-) seřízeny ventily , částečná GO přepákování zadního tlumiče, rozborka předních vidlic - výměna gufer a oleje. Násleně skládání celý motorky, výměna oleje a filtru, chladící kapaliny, montáž miniblinkrů a nových pneumatik. Celá akce se lehce protáhla a tak jsem sezónu zahájil prakticky až v červnu. Momentálně opět nucená odstávka , z důvodu zlomeného levého řidítka - následek opravy jednoho z předchozích majitelů - svařovat jednou zlomené hliníkové řidítko o síle stěny 2.5mm není zrovna rozumné řešení , bohužel typické " Made in Czech "
Problém vyřešen zakoupením doplňkových řidítek Accossato od firmy Titaniumpro - skvělý přístup a doporuční při výběru závažíček.
Další událost sezony 2012 se stala mou největší ostudou a je doposud naprostým vrcholem mé celoživotní stěny hanby. Při výletu do Plzně-okolí a zpět s kamarádem jenž vlastní Ducati Diavel a kdy jsme to na zpáteční cestě poměrně dost práskaly došlo k průseru.
Zdálo se mi že slyším nějaké zvláštní kovové zvuky. V prvních okamžicích jsem podezdříval předemnou jedoucí Ducati, avšak zjistil jsem, že zvuky mají zvláštní souvislost s otáčkami motoru Aprilie. To se potvrdilo při snížení otáček na volnoběžné, kdy se začala rozsvěcet kontrolka mazání...Nyní již asi tušíte jaký bude konec pohádky. Jelikož jsem byl už jen asi 5Km od garáže, byl všední den a půl desáté večer..opatrně jsem dojel. Při kontrole olejové náplně se neblahá tušení potvrdila...náplň nedostatečná..oleje málo..asi o 1,5 litru málo A kdo nemaže ten nejede. Zanedbaná kontrola u sportovního motoru s nájezdem přes 50000km se nevyplácí.
Po dolití oleje zvuky neustali-jak jinak..a tak jsem začal motocykl rozebírat. Další část pohádky zkrátím...ještě jsem poslech jednu dobrou radu..že to bude dobrý..a že se to rozhýbe...když olej doleju...motor prohřeju..pak tomu naložím aby se olej dostal všude pod tlakem ...uspěch bude zaručen a zkušeností u Yamahy XJR ověřen :-) takže jsem 3hodiny vše zatím odmontované skládal zpět..pak dojel natankovat 15litrů benzínu..a odjel na blízké letiště tomu naložit :-)...nepomohlo...motocykl s totálně kouslým motorem jsem ve 35stupňovém vedru tlačil asi 2 hodiny do kilometr dlouhého středně prudkého kopce abych se dostal ke garáži. Málem jsem několikrát zkolaboval..ale dobře mi tak..za tu mojí blbost.
Začal jsem tedy schánět nový motor. Opět jsem měl víc štěstí než rozumu, když to netrvalo ani tři týdny a narazil jsem u fa. Altmannmoto na motor z Tuona 2003. Ten jsem následně koupil,zkontroloval alespoň ventilové vůle, namontoval, a další sezonu bez problému nahučel 5500KM. K motoru se mi povedlo zakoupit horní brýle z Tuona...nádherná práce..frézovaný dural...strojaři pochopí...pro ostatní..prostě dosti vyhledávaná součástka v kruzích Mille a Tuono. Dále mi pan Altmann dovolil sepsat smlouvu na nákup motoru dle vlastních představ a dal slevu na nakupovaný olej. Přístup tedy perfektní a tímto ještě jednou děkuji.

Nemusím jistě zdůraznovat, že jsem si za tuto nedbalost která způsobila zničení motoru, už asi 100x nafackoval, ruce jsem si za trest kladivem pomlátil a pokaždé když si na to vzpomenu běžím před zrcadlo naplyvat si do xichtu. Doufám že se mi taková stupidita už víckrát nepodaří. Na druhou stranu, vše vlastně dobře dopadlo a dějou se horší věci..i tak mě ale velmi mrzí zničení Rotaxovýho V2 motoru...prosím jej tímto za odpuštění...zemřel však v boji , tak se snad jednou setkáme ve Walhalle

8.10.2011
Najeto za letošek asi 8200km...bohužel už moc nepřibude...plánoval jsem najet okolo 10 000km ale i tohle je zatím nejvíc co jsem kdy za sezónu najel. Začal jsem jezdit dlouhý výlety.. třeba i 500-600km, byl jsem dvakrát u Máchova jezera, dvakrát na Lipně :-) Dřív jsem si dával 200km sportovní vyjížďky..zatáčky co mám okolo komína..a teď když mám konečně čistokrevnou sportovní motorku jsem začal vlasně cestovat. Trochu ironie..ale líbí se mi to. Jde to i na RSV a vůbec mi to nedělá nejmenší potíže. Ba co víc..ještě k tomu mě to i baví :-)

10.5.2011
Tak mám najeto asi 1500km, zatím spokojenost. Myslel jsem že budu mít ze začátku problémy, krotit litra atd. ale hned na první vyjíždce po zimě jsem najel 250km a přišlo jako bych na ní už najezdil spoustu kilometrů..a jako by ani nebyla zima a pauza v ježdění..opravdu mi ta motorka pasuje..plynulej přechod ze Suzuki SV 650 S ...lepší podvozek..celkově pevnější stavba -prostě sportovní motorka..samozřejmě silnější motor...ten by teda mohl jít líp odspoda ale na doporučení zkušenějších majitelů bude následovat montáž řetězovky s menším počtem zubů na předním kolečku, což by mělo pomoct. Parádní mi připadaj brzdy...brzdit z rychlostí 150+ bylo na SV už napínavý..brzdy RSV už se mi zdají dostatečný i pro zpomalování z takovýchto rychlostí. Co se týče ergonomie..je to sportovní motorka , žádný Varadero a podobný gauče pro důchodce. Já mám nízký sportovní řidítka rád, už mi i připadá že s rovnýma bych ani jezdit neuměl :-) ale je to samozřejmě o zvyku. Jestli mi bude dopřáno zestárnout, možná na starý kolena přejdu na široký hrazďáky, abych se nemusel ohejbat v zádech :-)
Po první jízdě jsem měl snad zánět šlach v levý ruce-ze spojky. Fakt bolest...druhej den to bylo trochu lepší tak sem si řekl že zkusim zas vyjet, jestli to vůbec půjde-a kupodivu se ruka přizpůsobila a v pohodě-tak to přisuzuju dlouhý zimní pauze. Šlachy si prostě odvykly tahat spojku...na SVčku sem měl u lankový spojky naopak bolesti i v průběhu sezony..takže ať si z toho každej vybere co chce :-)

Podzim 2010
Zkušeností zatím málo..projel jsem se jen před koupí a pak asi jen 30km když už byla moje :-) Dojmy: řekl bych že to není motorka pro rozmazlený hochy...zdálo se mi že chce trochu síly jí řídit...nejede sama...ale mě hned celkem sedla...zpracování se mi líbí..ještě poctivá motorka z dob kdy se nešetřil každej gram tlakovým litím..tak myslim že by mohla něco vydržet...jinak je fakt velká..je jí kus..což je pro mě taky dobře..konečně nevypadám jak mědvěd na dětský tříkolce :-) Každej si samozřejmě musí vybrat podle sebe...když má někdo rád jekot vysavače a 160cm a 50kg bude spokojenej třeba na CBR 600 RR 2007..ale to neni muj případ :-)

Namontoval sem originál výfuk namísto Tenaxu bez vaty se kterym sem motorku koupil...než sem namontoval oba sem zvážil :-) Tenax 4kg , origo 7kg..tomu se říká odlehčovat motorku:-) Sem asi divnej ale líbí se mi víc origo, jak vzhedem tak zvukem, nemůžu si pomoct :-)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
allexx
allexx napsal 02.07.23 v 09:34 10b.

kain80
kain80 napsal 14.01.23 v 17:06 10b.

Animals21
Animals21 napsal 30.03.18 v 07:04 10b.

Super napsaný, pobavilo

Kreuz88
Kreuz88 napsal 17.04.17 v 12:13

Momentálně je Mille zase v origo stavu..zhruba tak na měsíc ...Pak zase proběhne úprava ...je v plánu trochu jinej předek...po pravdě je to v té mé úpravě o dost pohodlnější. ovladatelnější, lehčí..do provozu vhodnější..a fakt mi to sedne...a na vzhledu to nejezdí...radost dělá stále..takže děkuji

SPIJKER
SPIJKER napsal 17.04.17 v 10:54 10b.

Tvl velebnosti... Ale co..kdy to pilotovi vyhovuje... Nejdriv jsem chtel napsat ze je to hnusny... Coz je... ..ale asi v porovnani s origo orvnim tuňakem...uplne v kludu.. No..on ani druhej tunak krasy nepobral.. Tak at Te bavi a dela radost

Více komentářů



TOPlist