renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mileek
Vloženo 28.10.2013
Aktualizováno 11.12.2014
Zobrazeno 3 389x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


šestá? nebo už sedmá? nevím, přestal jsem to počítat :D

Více fotografii

První dojmy - ty voe, co jsem to zas přitáhnul do chalupy? :)

Recenze

-=2013=-
...tak tuhle jsem si výjimečně nevybral, ale byl jsem ke koupi donucen :) Chtěl jsem od původního majitele koupit pouze Amann motor, který měl navíc a vše už bylo téměr dohodnuto a pak mi zavolá, že ten motor sice prodá, ale jen když si k němu vezmu celou motorku se sériovým motorem... tak co jsem měl asi tak dělat? :D
Takže... 2 sezóny stála, původní majitel ji měl tehda jako náhradní, a v době, co stála už stejně jezdil na RSV4. Čili všecko rozebrat, zkontrolovat, promazat, vyčistit atd. Je to čistá okruhovka bez TP, postříhanou elektrikou (zbytečnosti jako blinkry, světla atd.), lamináty nic moc, docela hodně popraskané a polepené, arrowy pobité ale jinak OK a krom SBK řidítek sériovka.
Pár problémů s ní bylo, vlastně nešla ani nastartovat. Po výměně a odzkoušení snad všeho (jednotka, vstřiky, svíčky, čidla, regulátor tlaku paliva, atd.) se přišlo na to, že jsou zlomené dráty od vstřikovačů a to těsně za hlavním konektorem jednotky. Naštěstí jsem měl všechny díly doma (některé i víckrát), takže nebyl problém zkoušet aniž by to stálo nějakou kačku :) Natáhly se nové dráty a mrcha chytla... juchuuu. Pak akorát ještě začla chcát nádrž skrz boční závit na uchycení plastu, ale taky se našla náhradní, takže pohoda :)
Po prvním "zkušebním" okruhu na Slovakiaringu jsem zjistil, že je vše OK, a že na ni tuhle sezónu odjezdím. Ještě se oškubala factorka o rychlopal, přepáčko a padáky a všecko se to naházelo na tuhle mršku...
...takže letos stihla 2x Slováč, 2x Most, 3x Brno, 1x Hungáč a 1x Pannonku. Celá sezóna bez pádu a bez poruch, takže maximální spokojenost :) Na a další rok do ní zkusíme nacpat ten amann motor, co mi už od jara leží na banku...

-=2014=-
...přes zimu byla komplet rozborka, čistka, kontrola a příprava na novou sezónu. Öhlins vidle jsem vyměnil za showy, páč byly moc tuty na to, abych je obil v kačeru :) Takže to chtělo jiné spodní brýle, při jednom hned proběhla výměna ložisek v krku řízení a repase vidlí. Trochu se upravila elekrika, promazaly všechny jehlové ložiska a nakonec takové ty blbiny jako nová chladící kapalina, olej, filtry atd. Jediný performance upgrade byly kované kola z RSV4. Na lamináty nějak nezbyl čas, tak zůstaly v designu 2013 :D

















Letos sice pár problémů bylo, ale dá se říct, že za všechny si můžu sám... na prvním okrhu sezóny (na Slováči) mi ve warmupu praskla objímka hadice chladící kapaliny, naštěstí toho nevychcalo moc a to co šlo ven, tak skončilo ve spodní vaně. Nevím, asi by mě nepochválili, kdybych jim minutu před startem zechcal půlku tratě "fridexem" :) Doma opraveno a objímky už dávám pro sichr dvě...
Druhý problém byl na Pannonce, motorka za jízdy začala cukat a chcípat, ale jakože celkem dost. Vyzkoušel jsem toho hodně, ale po třetí zatáčce zase konec a odvoz náklaďákem do depa :) Nakonec se na problém přišlo, díky olšovým rukám Babynka , který se nechtíc opřel o kabeláž rozebrané a nastartovené motorky a ona chípla. Takže už jsme věděli, kde byl zakopaný pes - uvolněné relátko vstřikovačů. Moje vina, páč jsem ho nechal jen tak ležet v podsedláku a vibracema se "utřepalo". Teď už je na svém místě a pro jistou zajištěné drcpáskou... jakože fakt blbost, ale stálo mě to 4 dvacetiminutovky a spoustu nervů.
Třetí příhoda je z Mostu, kde jsem ukončíl závod hned v první zatáčce :D Naštěstí jen lehký pád do trávy, škody minimální, odnesla to řadička, jeden padák a moje ego! Opraveno a ještě ten den odjeto pár kol v open-pit, abych se přesvědčil, že je motorka OK. Doma vše zkontrolováno a vše se zdálo být OK...
...až do Hungaroringu, kde byl problém č.4, nebo spíš následek příhody č.3. Ráno přijdu k motorce a pod pravou vidlí loužička... spíš louže velikosti pizzy! Tak čumím a hledám, prachovka suchá, gufero taky... "ku.va, odkud to vychcalo?" Hmm, zkrz spodní závit vnitřní trubky a závit spodního držáku třmenu! Tvl, jak je to možné? No, vnitřní trubka se povolila (nejspíš po tom pádu) a během několika kol open-pit v Mostě se stihla vykroutit tak, že na Hungáči už držela na cca posledních pěti závitech!! Čuměl jsem na to jak debil... takže kolo pryč, vidli z brýlí ven a tradá za němčourem se svěrákem :D Trubku jsme omotali gumou, upnuli do svěráku a spodní držák třmenu dotáhli na krev. Opraveno :) Druhý den se sice povolila znova, takže se celý proces opakoval, ale po opětovném dotažení už držela jak židovská víra. Doma jsem z vidle vylil jen 1,5dl oleje z původních 5,2dl... ale kupodivu to během těch jízd ani nešlo moc poznat :D
Jinak ale supr motorka, co odjezdila mojí zatím nejdelší okruhovou sezónu. Dokonce s ní padly i nějaké loňské osobáky (asi kvůli těm lehkým kolům) :) Přes zimu ji dám opět do pucu (hlavně ty lamináty) a nejspíš pošlu do světa, páč přecházím na RSV4!! :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
krAlik33
krAlik33 napsal 23.12.14 v 15:29

super motorka, stale ma to laka. ak ju budes predavat, daj mi vediet ak to budes predavat a za co, uvidim co a jak aj podla rozpoctu. chcem sa len spytat, predpokladam, ze to budes predavat so stavajucim motorom, nie s tym ammanom ze? a este k tym vidlam, predas to s tymi showami alebo ohlinsami, co tam boli predtym?

babynek
babynek napsal 02.11.14 v 21:10

Tvl. prej volšový ruce, příště tě tam stim "verglem" nechám

Ozzy_
Ozzy_ napsal 15.10.14 v 13:25

Nechapu jak muzes letet takovou palici na takovym srotu a jeste s pulkou motoru

Polas
Polas napsal 19.01.14 v 22:13

Až teď jsem si všimnul obrácené levé koncovky . To jste tak hodně pospíchali, že jste prohodili spodní za horní víko?

YOSH_BOY
YOSH_BOY napsal 24.11.13 v 12:34

Asi nějakej prototyp podle těch kapot

Více komentářů



TOPlist