renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kawapetr
Vloženo 15.11.2008
Aktualizováno 28.2.2011
Zobrazeno 5 409x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 6.5

Popis motorky


Povedený vzhled,dokonalí podvozek,silný motor bezkonkurenční brzdy,charismatický zvuk už v serii,skrátka téhle motorky si nejde nevšimnout navýc v téhle červené je to prostě kočka!!!

Více fotografii

Recenze

Millena je na svou dobu dost pokroková motorka,už od roku 98 má ve výbavě plně nastavitelný podvozek který předčí nebo se vyrovná i odost mladším bikům vepředu jsou to plně nastavitelné teleskopi od pánů od schowy zdvih(mm) 120 , v zadu je to centrál od sachse zavěšení zadního kola kyvná vidlice , zdvih(mm) 135 dél./šíř./výš.(mm) 2070/725/1180 , rozvor kol(mm) 1415, výška sedla nad zemí(mm) 825 , hmotnost(kg) 189 , nádrž(l) 20
brždění obstarávají bremba které sou ve srovnání s konkurencí podstatně lepší, přední brzda/d(mm) kotoučová/320, zadní brzda/d(mm) kotoučová/220
motor je rotax Technické údaje:
motor čtyřdobý , počet válců 2 , rozvod/ventily dohc/4 , chlazení kapalinou , vrtání x zdvih(mm) 97 x 67,5, zdvihový objem(ccm) 997,6 , točivý moment(N.m) 105 , při otáčkách(1/min) 7 000 , převodovka šestistupňová,
motor je vybaven suchou klikovou skříní tzn. nádrž na olej je mimo a není součástí klikové skříně mazání obstarávají dvě olejová čerpadla ,výhodou je že se snižuje výška motoru a tím pádem snižuje těžište(lepší ovladatelnost) další výhodou je že motoru nebrání odpor nadbitečného oleje v motoru skrátka motor má vždy tolik oleje kolik potřebuje další vychitávkou je antihop na spojce který když je motorka v dobrém stavu celkem dost pomáhá při krocení silného dvouválce
Dál by stály za zmínku přístroje millena má narozdíl od některých jiných biků o dost přesnější přístroje kde mě zx6r okazovala 250 tam ukazuje millena 220 ale jede daleko víc jak zx6r,dál je velkou výhodou mnoho funkcí jako je voltmetr který ukazuje napětí jaké dává altík,dál se dá měřit maximální rychlost,průměrná rychlost,čas na kolo,nebo prostě nastavyt hodiny,další výhodou je hlášení ECU což je systém který kontroluje pomocí soustavy čidel při každém startu stav motoru a možné závady je možné po spojení bananků pod sedlem provést servisní kontrolu která zobrazí podle číselného kódu závadu

Tak to bych měl za sebou technická data ted vlastní skušenosti millena je motorka která ve své DNA má hlavně okruhy taky je na to náležitě vybavená. Já nemám na závodění dostatek financí a času, tak ji používám hlavně pro občasné vyjíždky a jednou dvakrát do roka na dovolenou na kterou není sice idealní ale dá se naní ujet i 1200km v kuse (Riccione it.-Domašov cz.)
za dobu co ji mám je celkem bezporuchová jediny co bych jí vytknul je špatně konstruovaný stojánek který je fakt na h...o čímkoliv millenu naložíte a zvíšíte těžiště tak vám bude přepadávat jednou se tak bohužel stalo ale chránil sem ji vlastním tělem takže mě museli pomáhat kamarádi abych se z pod ní vůbec dostal milleně se ale naštěstí nic nestalo
Spotřeba : na dovči sem se dostal na 5,5litru ale to byla hodně cestovačka jinak na okreskách se spotřeba při hodně ostré jíždě pohybuje okolo 7,5-8litrů slišel sem že někomu žere i 11 ale to bylo okruhovi použití já sem se nikdy nedostal přes 8,5

Poruchy atd : za dobu co ji mám se mě celkem nic mimořádného nestalo je dost spolehlivá většina závad se stala v důsledku špatného servisu nebo opomenutí předchozích majitelů moje poruchy
-zrcátka pouzdro ve kterém se pohybuje kloubek a které slouží jako ůchyty ke kapotám je z dost křehkého materialu který časem popraská proto sem uchyty nahradil úchyty z ppr které jsou houževnatější než origo origo samozřejmě ještě mám
- membrána antihopu odešla vlivem času je to dost namáhaná součást a postupem času stvrdne a protrhne se v d-moto ji mají skladem 1552kč oprava trvala asi 2h a to počítám aji zdělávání,čištění, a lěštění plastů
-světelná houkačka uvolnění kontaktů stačí proletovat
dál sem udělal několik preventivních zásahů
-proletování kontaktu u regulátoru dobíjení ,u reg.dobíjení je spojka která má přílliš velký přechodový odpor časem zaoxiduje a spojka se roztavý je lepší spojku odstřihnout a nahradit pevným spojem
-přes zimu bych chtěl projít celou elektriku a všechny elektro spoje projít očistit a proletovat dělal sem to na bráchově milleně a osvětčilo se to bike potom líp startuje a nevznikají skraty které nulují přístroje a dávají zabrat celé elektrosoustavě a mají vliv aji na u rsvček tolik zminovanou volnoběžku
motor v milleně jak už sem se zmínil je dvovál proto musý startér překonávat při startování velké tlaky a proto dost závisí na kvalitě baterky i o jen otrochu slabší baterka může nadělát dost problémi proto je lepší ji pravidelně kontrolovat

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kemisp
kemisp napsal 15.12.11 v 19:30

Čau Petře. Prosim o radu chci si koupit rsv 1000 a nikdo z kamošu jí nema .Chtěl bych se zeptat na pár věcí.Muj tel:733776271 napis sms a ja se ozvu Díky. ----KEMIŠ---Pavel Šimek

Petr_TA
Petr_TA napsal 23.02.09 v 22:42

Super stroj
jel jsem na ní - peklo

crazy_doctor
crazy_doctor napsal 28.01.09 v 17:52

Peťane ty draku, letos ti ta prdel na dovolené upadne, to se teda těš. Ale to dáte s bratrem

Frodo89
Frodo89 napsal 26.01.09 v 00:28

Parada i kdž me srdce je trošku jinde ale to ty Peto viš :) že na kapoty moc nejsem. Přeji ti hromadu štastnych km bez nehod.

Kawapetr
Kawapetr napsal 24.01.09 v 22:56

dík za pochvalu od pár lidí sem slišel že kecá tak sem myslel že je to pravda ted už vím na čem su

Více komentářů



TOPlist