renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mileek
Vloženo 20.11.2008
Aktualizováno 10.4.2017
Zobrazeno 10 603x
HODNOCENÍ PROFILU OD 46 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


V2 na špagety... taková zhýčkaná milenka :)

Více fotografii

První dojmy - první italský dvouhrnek... málem jsem se z toho pos.al :)

Recenze

-=2008=-
...Factory, trochu vyválená na plasty.. na jaře zjistíme, co ta sviňucha umí..

-=2009=-
...tak je jaro a zjistil jsem, že jsou s tím jen samé problémy, sice malé, ale furt se mi něco sere! Vytřepávají se šroubky, povoluje se vůle na spojkové páčce, kapoty jsou asi z Číny, likož jaksi nepasují, navíc jsem je nechal opravit a lehce stříknout škrábance, no samozřejmě to "pan lakýrník" zdupal, problém s namontováním padáků (Rutan omylem poslal kratší mezikus - bez problému vyreklamováno), nepasuje klasikcý olejový filtr HF152, protože je tam prodloužené "tuning" víčko, takže HF564 (Buell, Can-Am), nefunguje zadní brzda (klasika, neopravitelné) a sehnat na to cokoliv je problém.. buď to není, nebo je, ale za takovou paletu, že i ducati je proti tomu pro socky :) takže všecko kupovat v USA nebo na allegru (polské aukro)

...tak jsem všecko pořešil, obul nové gumy a celý happy vyjel.. po ujetí cca 500 km začalo chcát gufero pravé vidle! Moto má najeto necelých 6000 a už to teče.. a to jsou ku.va öhlinsy! Ku.vy švédské tež neumí udělat nic pořádně.. takže zatím víc spravuju než jezdím, zlatá Honda VTR :) člověk by už to chtěl nafotit a lakovat se tady a ono to je furt rozebrané :)

...ale abych jen nepitchoval, tak musím uznat, že podvozek a brzdy jsou perfektní, motor má síly a dost a s novou o 2 zuby větší rozetou a akrapama to tahá fakt dost, někdy z toho mám i strach

...změřeno na brzdě: 130k, 100Nm, směs OK, takže spoko
...konečně jsem to dal dokupy a našel si čas tu italskou bačkoru nafotit
...zbytek sezóny bez jakéhokoliv problému, hold italka se musí rozmazlovat.. jen to začlo nějak víc střílet z laufů.. asi není vata :)
...pád v Mostě na cílovce, a můžeme opravovat znova, grrr...

-=2010=-
...koupeno: náplně atd., iridky, KáeNko, keta, desky, origo plexi (doteď taky origo, ale z modelu 04-05) a náhradní řidítka a páčky, bo se to furt láme, jak to padá ze stojánku :)
...po zimě opět tečou vidle, obě.. grrrhh
...opět závada - nastartuju, točím plynem a nic - zlomený závit na konci bovdenu, co ovládá klapky sacích hrdel.. tím ale musím vychválit Aspirit, páč cca kolem druhé hodiny jsem to objednal a druhý den v jednu byl bovden doma!! 580Kč i s PPLkem.. dá se
...namontován rychlopal od firmy accossato, hmm.. je to mazec :)
...koupen a vyměněn vzduchový filtr od firmy evoluzione.. podobný jako KN, ale nemusí se stříkat olejem a stačí jen umýt v mýdlové vodě
...nahrána mapa 2 (nebo taky Map B)

-=2011=-
...krom klasické výměny náplní atd., jsme to krapet potunili.. máme zadní laminát od MF, přepáčko ARP, racing spojkový válec Evoluzione, PCIII, quickshifter a novou baterku, stará se jaksi odporoučela.. k tomu 15ku a 16ku pastorek a rozety 40, 42 a 44 zubů, tak si trošku pohrajem s převodama.. vidle tentokrát nevytekly :)
...namontovány vrchem vedené výfuky Mivv! Zvuk boží, na to se akrapy nechytají.. ale nechci je, páč mám v plánu ještě něco originálnějšího, takže akrapy i mivvy jsou na prodej :)
...na zkoušku namontovány "čajna" páčky.. za 1100,- obě, tak co bychom to nezkusili. Materiál vypadá bytelně a kvalitně, šroubky a matičky už teda moc ne.. jsou to pěkné bláta, takže vyměněno a zalapeno loctitem. Každopádně sedí perfektně
...pořád experimentuju s výfukama, už tam byly akrapy, arrowy a mivvy a pořád to není podle mých představ

-=2012=-
...zatím nic, jen nám už půl roku svítí EFI, ale motorka jede úplně normálně. Každopádně mě to sere, takže se chystáme na diagnostiku, protože self-diag ukazuje nulu (bez chyb), divnééé..
...v plánu je jen úprava laku, nějaký ten karbon a černý elox
...namontovány kotouče Braking a nový spojkový válec
...konečně jsem zajel na diagnostiku a chyba je: "Low atmospheric pressure signal"

-=2013=-
...letos jsem si na ní dal krásných nula km, páč se lítalo na okruhovce za pár peněz, viz profil. Ale aspoň jsem ji 2x nastartoval no :D ještě, že ji nechci prodat, páč s origo 16tkm by se mi akorát vysmáli do ksichtu :)

-=2014=-
...tak letos opět nula km :)

-=2015=-
...zase nula km :)

-=2016=-
...dotřetice nula km! Pořád tam stojí a čeká, až si ji všimnu :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bruttopyr
bruttopyr napsal 28.12.19 v 21:49 10b.

O vánocích není co dělat a místo toho , abych ladil stroje na sezónu, tak googlím RSV, SP1, SP2...
Fajné to máš!

bynalli
bynalli napsal 16.06.16 v 13:03 10b.

Nádherná italka .Jsem kousek od tebe a vidím,že se v tom celkem dost vrtáš.Neměl bys diagnostiku TunECU?

DonyR1
DonyR1 napsal 09.07.13 v 19:26

Pěkné děvče

drippera
drippera napsal 26.09.12 v 21:12

Díky za názor na fóru a jinak, hustokrutá RSV!!! 10b.

Polas
Polas napsal 24.06.12 v 10:51

Teď jsem si všiml tý koncovky . To musí být rachot! Jinak pro mně nejvypiplanější (sakra, to je slovo ) RSV tady na motorkarich...

Více komentářů



TOPlist