PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník FiZzeR
Vloženo 17.3.2008
Aktualizováno 14.3.2018
Zobrazeno 22 406x
HODNOCENÍ PROFILU OD 103 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8

Popis motorky


Dvouvál. Litrovej. Italskej. Zlej. Znamenitě :o))

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - 1 2 3

Recenze

Hrubá síla v elegantním balení, s nikým se nemazlí.S hlasitým chroupnutím řadíte za jedna, poušíte spojku a v ten moment máte pocit, jako by do vás zezadu zcela nenápadně vrazil Boeing, kouknete se na budíky a netušíte, jak se tam ta cifra vzala.

V nižších rychlostech se zdá být nejistá, ale čím víc ji držíte pod krkem, tím líp spolupracuje, a je radost sledovat souhru brzd, podvozku a motoru - hotovej koncert. Samozřejmě je k tomu potřeba virtuóza mezi řidítkama a sedlem (na tom se pracuje )

Motor má zvláštní charakter, v nízkých otáčkách má krouťák jako nadopovanej zetor,ale vytáčí se poněkud neochotně a kdo čeká největší peklo těsně před omezovačem, bude asi zklamán. Ale o tom dvouvál není, kdo chce jezdit plnej v červeným, ať si koupí tuctový čtyřválcový japko. Každopádně umí jet i neskutečnej kotel :)

Kapitolou sama pro sebe je zvuk. Při takovém tom courání po městě kolem 4k je to sbíječka, kolem 5k jemně přede, a od sedmi výš brutální zátah doprovází takový krupobití, že rozhoukává alarmy aut, třese okny, slabším jedincům hrudní kostí a pamětníci koukaj na nebe a zdrhaj do krytů, no prostě zvouček jak nasranej messerschmit :o))



Zkušenosti:

Tak s eReSVéčkem začínáme třetí sezónu. Jarní exhumace proběhla až překvapivě dobře (naposledy běžela v půlce října, a teď naskočila na první drbnutí startérem, jako kdybych jel naposledy včera). Přes zimu dostala pár obzvláště vypečených úprav, mj. otevřené sání (to je je jak sedět na atomovym reaktoru) a čipa od pana Arrowa. A už teď vím, že to bude prostě nářez



Vyjížďky a srazy:

Vlk samotář, rád si jedu svoje tempo. Občas vyrazím s nějakou bandou, a občas mi neujedou
A jinak taky se Speedym a jeho skvadrou, oni na mě vždycky někde počkaj

Aktuálně:


To otevřený sání je fakt mazec
Jinač už má holka přes 60 tis na budíkách... a jezdí čím dál líp. Byli jsme se spolu podívat na "okruhu" v Sosnové... a prej že se jí chce i na "dospěláckej", tak uvidíme... Bude to Brno, nebo Most?
Nový fotky ze Sosnový... Místo těch rozmazanejch.


Květen 2013:
Motorka už je od října prodaná, marně si celou dobu lámu šišku, co bych tu napsal jako takovej epilog.
... jak jsem se k tý motorce dostal - no vlastně omylem. Když jsem lítal na FZR, tak se mi tuze zalíbilo RSV 01-03 pro svůj neotřelý design a pověst brutality na dvou kolech. Když jsem posléze FZR sroloval a jeden lokální bazarista měl v nabídce starší model RSVčka, mé kroky směřovaly právě k němu. Bylo vidět, že moto má leccos za sebou, ale působilo solidním dojmem a když to nadlábnul, začla dunět země a posvátné pohledy kolemstojících motorkářů mne utvrdily v tom, že to je přesně to co chci
První (a druhá, třetí, patnáctá...) delší vyjížďka mne vyvedla z omylu. Sakra, je to těžký jako prase. Sakra, vždyť to vůbec nejede... Sakra, žere to jak zil... Tři neděle po koupi jsem se na jednom fóru dověděl historii motorky ("Kluci, řekněte mu to radši vy... " (c) Qbi-C) a byl jsem zralej na prášky. A když mi na prvním větším výletě rupla membrána antihopu a motor 300km od domova začal jít jen na jeden válec, byl jsem už zralej na oprátku a pevně rozhodnutý se jí zbavit...
No, nikdo to nechtěl ani výměnou za starší stroje typu t-ace, tak co mi zbývalo - splácel jsem "výhodný" úvěr a jezdil jsem na ní... A časem jsem si k ní našel cestu a přestal jsem litovat
V sedle april jsem odlítal pět sezón, když jsem ji se skoro 80kkm na budíkách prodával, byla až na ložisko v krku - nejspíš ještě původní - po technické stránce v lepší kondici než když jsem ji s necelými 40kkm jako otřískanou okruhovku koupil Všechno stále tuhé, přesné, bez vůlí... Well done, aprilia. Nějaké technické problémy se průběhem časů vyskytly, ale v drtivé většině případů šlo o problémy způsobené uživatelem, ať už předchozími majiteli nebo mnou z počáteční neznalosti. (Ztracené šroubky nepočítám, trvalo mi dlouho než jsem se naučil používat závitové lepidlo.) Nutno podotknout, že všechny šly v podstatě spravit na koleni. Celkově hodnotím motocykl jako kvalitní, robustní "kus železa", u kterého když se nebude srát na základní údržbu naprosto systémově, ale jen docela dost, vydrží bez protestu spoustu hrubého zacházení. A ten kus železa možná i bez uvozovek, motorka je (minimálně pocitově) hroznej ingot - ovšem po rozjezdu všechna váha zmizí, motorka je ochotná a obratná, nicméně platí nahoře uvedené - je třeba ji pořádně držet pod krkem Což není velký problém, motor V60 je agilní a nasranej jak buldok, 7500 a heft nadoraz, tam je mu nejlíp a ten zátah spojený s hlubokým hrdelním rachotem (otevřené sání FTW ) je návykový. Podvozek jsem měl nastaven relativně měkce, na ty naše vyasfaltované polňačky ideál, mělo to i svá negativa, ale přežehlilo to všecko a nebyl problém ujet s tankvakem a batohem na zádech 500 km v kuse.Dvoudeskový bremba vpředu nejsou žádný extra kusadla, ale jejich účinek je konzistentní a spolehlivý, tohle - spolu s kvalitami podvozku - dokážu plně ocenit až teď, kdy lítám na japonský rozpočtovce.

Jo, bylo to fajn...
Díky, april

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Marty68
Marty68 napsal 24.06.20 v 14:41 10b.

moc fajn text.

Rady
Rady napsal 14.12.18 v 13:35 10b.

Blesk90
Blesk90 napsal 21.01.14 v 10:28

Vcítil jsem se do textu, vzal jsem to z druhé strany - od ZX.10R 06 na Tuono 2006 a jsem moc spokojenej, je to asi víc ´´Hooligan´´ nežli RSV, ale proto jsem ji bral!

Finvarra
Finvarra napsal 10.06.13 v 08:58 10b.

hezké povídání. Ten úvod mi zved hladinku adrenalinu ...

miciva
miciva napsal 21.02.13 v 20:01 10b.

charismatická mašina,

Více komentářů



TOPlist