renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV 1000 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník FiZzeR
Vloženo 17.3.2008
Aktualizováno 14.3.2018
Zobrazeno 22 746x
HODNOCENÍ PROFILU OD 103 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8

Hodnocení motorky
Nalezeno 35 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: dost
Silné stránky

Podvozek, brzdy, zvuk, charakter, design... vlastně všecko :)

Slabé stránky

millka, ta italská kráva... občas se u ní dějou paranormální jevy...

Jinak největší slabinou téhle mašiny je řidič, ale na tom se postupně pracuje :)

Moje úpravy

Ztmavení plexi zatmavovačem světel a zase následné odtmavení, tlumič řízení, nějaký ty samolepky :o)) Dále úprava dobíjení, převod 15/42 (série 17/42), páčky Titax, radiální spojková pumpa, "skoropřepákování" SBK, centrální tlumič i s přepákováním z novějšího modelu, ukazatel zařazené rychlosti.

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 7.5
Spotřeba oleje l/1000km 0,2

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Hliníkový, tlakově litý

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Sport

Tlumič řízení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Použité destičky EBC (sintrované)
Úpravy motoru Vyhodil jsem celej airbox a nahradil ho plotnou s filtrem pipercross. Dva výfuky už tam byly když jsem to koupil, jen jsem si s nima musel trošku pohrát, aby nevypadaly jak od kováře. Taky jsem dal EPROM ARROW, a hodí se i silnější pružiny do spojky.
Použité pneumatiky 120/70 + 190/50 Metzeler Sportec M3, Racetec K3, momentálně BT021
Úpravy řídící jednotky jen jiný EPROM (ARROW)
Úpravy brzd. systému Pancéřové hadice, kotouče EBC Pro-Lite
Úpravy podvozku Tlumič řízení ("sériový" z novějšího modelu, každopádně jako by tam nebyl), centrální tlumič i s přepákováním z modelu 01-03

Obecné

Moje závady Po předchozích majitelích na tom byla zle...
Klasika aprílie, volnoběžka startéru, prodřená membrána antihopu, rozteklej konektor dobíjení, zavzdušňující se spojka (zadní brza kupodivu maká na výbornou), spínač stojánku a přední brzdy, všelijak zoxidovaný kontakty, nefunkční klakson, spálený konektory od dálkovejch světel a další podobný chuťky. Všechny byly vyřešeny a další už neplánuju:)


TOPlist