renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Nomadic_Rider
Vloženo 1.10.2008
Aktualizováno 24.7.2011
Zobrazeno 14 227x
HODNOCENÍ PROFILU OD 77 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Hodnocení motorky
Nalezeno 34 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

Nezničitelný motor, který dobře táhne již v nízkých otáčkách.

Slabé stránky

Vadí mi slabá světla a hlučnost zahřátého motoru.

Moje úpravy

Otevřené výfuky Vance Hines, rámeček předního blatníku, světelná rampa, rolka, velké plexi, mračítka, plotny na předních vydlicích, padací rám, předstupačky, třásně, brašny, chlastáky 4 KS, opěrka spolujezdce, nosič, kryt zadního světla, stupačky spolujezdce a podsvícení motoru.
10.11.2008 jsem přidal padací rámy u spolujezdce a světlo na blatník
30.11.2008 přidávám krásné chromové hodinky a modré diody na značku.
10.12.2008 přidělávám potah na nádrž s puklicemi a brašničkou se znakem yamaha .Potah ušila firma calvera.Jen ta montáž byla jako malá maturita.

10.6.2009 Přidělávám zásuvku na 12 V (dobrá věc )

27.6.2009 Přidávám chromové krytky zadního rámu.

19.3.2010 Přidávám chromový kryt spínače zadní brzdy, chromový kryt spínače stojanu, chromový kryt nádržky pro brzdovou kapalinu.

Doplňky v celkové hodnotě +- 74 000 Kč, ale už to raději nepočítám

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 5
Spotřeba oleje l/1000km 0

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Trubkový

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 250 (Bez rezervy)

Obecné

Moje závady Praskla těsnící gumička na startéru, což vedlo k zrezivění uhlíkového můstku vlivem vlhkosti a tudíž výměna.

Čidlo oleje hlásilo poruchu mazání,tudíž výměna.

Únor 2009 měním volnoběžku.

Květen 2009 nutná výměna relátka dobíjení a baterie.

Březen 2010 odstraněno cinkání kardanu. Přesněji řečeno výměna hnací hřídele, která ústí do kardanu. Okrasný plech, který je pouze nalisovaný na hřídel se povolil a vydávalo to nepříjemné cinkání.


TOPlist