stratos_r1250gs



PROFIL MOTORKY

Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Nomadic_Rider
Vloženo 1.10.2008
Aktualizováno 24.7.2011
Zobrazeno 12458x
HODNOCENÍ PROFILU OD 76 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Je to první motorka,kterou jsem si vybavil podle mých představ.

Více fotografii

Recenze

Začalo to sezonou 2008 kdy jsem ujel přes 18 000 Km. Rád vzpomínám na to, jak to bylo super. Na konci sezony 2008 měl motor ujeto přes 50 000 Km. Přes zimu (prosinec 2008) jsem nechal udělat novou spojku, oleje, veškeré seřízení a komplet volnoběžku. Volnoběžka je podle mého názoru všeobecný a drahý problém. Doufám, že mi vydrží alespoň dalších 40 000 Km.

Co se týká jízdních vlastností, jsem jimi nadšen.
Doufám, že mě můj stroj nikdy nezklame. Říkám si, že by se mohl ke mně chovat, tak jak já se chovám k němu. Motorku jsem si koupil k tomu, aby mi dělala radost, rád cestuji a Drag Star Classic 1100 A je podle mě ideální na takové dlouhé cesty.

Jediné co mi na Drag Staru 1100 A vadí, a z čeho jsem byl zaskočený, je hlučnost ventilů, které se ozývají kovovým cinkáním při volnoběhu, když je motor zahřátý na provozní teplotu.
Později jsem však zjistil, že to k těmto strojům neoddílně patří. Jakmile se trocha zvýší volnoběh motor hned utichne.

V motorce byly od předchozího majitele napřímo napojené KN filtry a byly nainstalované Dinojedy v karburátorech.
Motorka měla sice nepatrně větší výkon, ale motor neměl pravidelný chod. Například, když chcete jet přes vesnici padesátkou, pšoukalo to do KNek a střílelo do otevřených výfuků.

23.6.2009 jsem se proto rozhodl vrátit sání a vybavení karburátorů do původního stavu. Vypral jsem KN a Dinojedy a je to super. Motor se chová parádně.Pšoukání KN a střílení do výfuků je odstraněno. Můžu vám upřímně říct, že Dinojedy a KN jsou na prt !!! Na výkoně to stejně nejde skoro vůbec poznat. A jestli si někdo myslí, že to je o seřízení , tak se mílí. Podle mě tuning sání a karburátorů je na na dvě věci.
Prostě není nad originál.

Mám otevřené výfuky Vance § Hines a je to super. Motor teď jen přede.

Video z první vyjížďky v roce 2009 ( 14.3.2009)

www.youtube.com/watch?v=GSUvAqI0Y2Q

Je tu konec sezony 2009. Přes zezonu jsem projel devět různých zemí a nejvíce mi utknula v paměti cesta přes Albányji do Řecka.
Mám najeto cca 16000 a to je o trochu méně kilometrů než v loni. Celkový stav je někde kolem 65 450 Km.
Přes zimu 2009 jsem naplánoval rozsáhlejší opravy mého mazlíčka. Už se nemůžu dočkat až bude opět v plné síle připraven na sezonu 2010. :)

Nějaké fotky z cest naleznete zde :

Výlet do Řecka ( přes Albánii )


2.3.2010 Jsem dovezl mašinu ze servisu. Jedná z věcí, které mi opravovali mechanici v Bílovci, jsou rozvody. Řekl bych, že bylo načase je vyměnit. Po 66 000 Km byly úplně vytahané a napínák byl už nadoraz. Dále byl doslova oříšek přijít na to proč se mi ozývá cinkání z kardanu( jsem na takové věci celkem pedant, prostě mi to vadí). Při druhém rozebrání se přišlo na to, že kardan je naprosto v pořádku a závada spočívá v okrasném krytu hnací hřídele. Prostě na té tyči, která vede od kardanu. Ono totiž to co je vidět je pouze okrasný plech, který je nalisovaný na hřídeli. Kryt se povolil a dělal neplechu. Dále jsem nechal znovu přetěsnit pravý kryt motoru (začínal prolínat olej), vyměnit olej a filtr (samozřejmě i vzduchový), synchro karburátorů, seřízení ventilů. opravit přední vidlice, přezout zadní pneumatiku, vyměnit přepínač světel a dát nové svíčky.
Teď už jen sedím doma a čekám, až tu u nás doma v Rýmařově roztaje sníh.

6.3.2010 jsem to psychicky nevydržel a jel to projed. Sice jsem najel jen 24 km, ale bylo to super. Nádherný plynulý chod motoru bez cinkání a částečné zahnání abstinenčních příznaků. No víte, bylo mínus pět stupňů, ale i přes to jsem si to užíval.

25.3.2010 jsem se ještě rozhodl pro výměnu ložisek v předním kole.

29.5.2010 i přes velkou nepřízeň počasí jsem už nějaký ten kiláček najel a došlo na výměnu přední pneumatiky. Rozhodl jsem se přejít ze značky Dunlop na značku Continental - 130/90 - 16 M/C 67H TL/TT CM 1 WW.
V první zatáčce jsem si málem rozbil hubu, protože u předchozí Dunlopky jsem byl zvyklí, že motorka při průjezdu zatáčkou kladla velký odpor. U Continentálky tomu tak není. Je zkonstruována tak, že motorka doslova zatáčí sama. Jsem tedy velmi mile překvapen.
Jen jsem zvědaví kolik na ni najedu kilometrů, výměna proběhla při 70 542 KM.
Předchozí Dunlopka mi vydržela cca 16 000 KM.

17.6.2010 Jsem při 72 382 Km nechal vyměnit ložiska a gufera v zadním kole. Také jsem nechal vyměnit olej.

12.7.2010 Jsme se s přítelkyní vrátili z Turecka. Celkově jsme ujeli v pohodě 4733 Km za 12 dnů.

Nějaké fotky z výletu naleznete zde :

Výlet do Turecka ( přes Řecko) [/b]

3.8.2010 jsem nechal vyměnit motorový olej s filtrem, seřídit ventily , synchro karburátorů a dát nové svíčky. Motor teď jen žbublá.

Jak už to bývá 18.8.2010 jsem se rozloučil z Mazlíkem. Už patří novému majiteli a mě zbyla jen prázdná garáž. Kdybych řekl, že loučení bylo jednoduche,nebyla by to pravda. Celkově jsem letos tedy ujel cca 15 450 Km. To je shodou okolností skoro stejně co vloni. Celkem prodávám motorku s 80 897 Km a myslím si že to na motoru nejde nijak znát. Moc dobře vím, jak to dělá drtivá většina vlastníků se stejným počtem kilometrů. Vím, že existují servisy kde Vám to za 200 Kč stáhnou během chvilky na standardních 33000 Km. Já takové věci nedělám, protože v závěru konstatuji Drag Star XVS 1100 A je držák...
No nic jdu pře bliknout v profilu ze zeleného puntíku na červený...



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jarys471
Jarys471 napsal 21.10.14 v 23:20

Pěkně jsi to sepsal, moc pěkný stroj, a koukám, žes ho hodně prohnal po Evropě. Nádherné fotky. Dnes jsme se stali také majiteli krásného Drakouše 1100 Classic. Tak už se po 4 sezonách s Virglem 1100 těšíme na další zážitky.

Přejeme další šťastné kilometry.

austin
austin napsal 13.09.13 v 19:54

Paráda. Na příští sezónu o ní uvažuju a tohle se hezky čte :)

milozzy
milozzy napsal 01.06.13 v 10:56 10b.

pěkně napsáno, se vším souhlas. Mám totiž tu samou, jen rv je 2006, skvělý stroj. -milozzy-

Více komentářů



TOPlist