motopark_brezen



PROFIL MOTORKY

Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník 26999
Vloženo 20.4.2008
Aktualizováno 11.9.2014
Zobrazeno 4868x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Je to nádherný parník! Můj první dvouvál a poskytuje zážitek opravdu z pohodové jízdy. Nechápu, jak jsem bez ní mohl žít ... Po kamarádovi je slušně vybavena doplňky, takže se nemá na silnici za co stydět. Její zvukový projev je famózní ...

Více fotografii

Motorka koupena od ozzi

První dojmy - Luxusní loď ... :-)

Recenze

První chopper. Předtím (viz Fazer 06) jsem jezdil na Fazerovi a ten mi vydržel dva roky ( a stále ho mám), ale prostě můj velký vůdce Ozzi si pořídil Harleye a prodal mi svoji krásku k užívání, takže jsem se vrátil vlastně k prapůvodní myšlence choppera. Realita předčila očekávání a já si prostě užívám něco, o čem jsem ani neměl ponětí ... Má ji teprve 14 dní, takže asi není moc info k předávání, snad jen to, že je to opravdu jiný styl. Musím se odnaučit návyky ze silniční motorky, protože klasický styl průjezdu zatáček a´la silnice vede na Dragovi ke škrabání ochranného rámu a rozhození čistého průjezdu zatáčkou ... Dalším plusem je prostě to, že po zařazení 5ky mašina jede noblesně a je jí jedno, jestli jedete 50 a nebo 120. Prostě jede a vy s nohama na předkopech si užíváte bezstarostnou jízdu. Je to i první motorka, kterou akceptuje moje žena a já poprvé investoval do jejího vybavení a poprvé jsme absolvovali společný výlet (Žehnání motorek Velká Bíteš 2008). Viz foto. Takže další zkušenosti později ...

Takže za sebou již najetých přes 8 000km, tradičně GrosseGlockner, Berchtesgaden, Neusiedler See, a prostě Rakousko křížem krážem sám nebo s baťůžkem. Nějak si začínám zvykat na pohodlí, takže i přemýšlím, že si zvětším čelní štít a asi si nechám i přešít sedlo. První problém - začal zlobit alarm a tak musel na výměnu. Není to dobrej pocit někde zůstat stát, s tím, že motka Vás nenechá zapnout zapalování, jenom proto, že přijímač dálkového ovládání nereaguje ...
První větší servis, dokonce i výměna oleje v tlumičích, čím motka dost ztuhla na silnici. Motorový olej jsem si měnil sám, chtěl jsem si to vyzkoušet, je to sice opruz, protože aby se člověk dostal k filtru, musí shodit laufy. Ale jinak v pohodě.

Začínám čím dál tím víc pociťovat absenci šestého převodového stupně. Motka jede na pětku tak kolem 130 na pohodu, ale pokud chcete dálniční přesun, tak když jedete 140-150, cítíte, že tohle není pro ni to pravý ořechový a ty vyšší otáčky s motkou dost třepou. Přitom ten výkon tam je, a nebo ta pětka mohla být fakt klidně delší.

Jsem zvědavý, kam mně doveze v roce 2010 a co nového s ní zase objevím, a těším se na to moc.

Vám všem přeji štastný Nový rok a XXX km bez nehod

!!! Takže - srdce mi krvácí, ale na prodej! Bohužel, musím ... cenu fakt ještě nevím přesně, ale asi 160 000,-

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kabánek
Kabánek napsal 20.06.18 v 17:05 9b.

Zdar kamaráde!
Krásný drakouš, že?? Mám podobného, pořídil jsme ho před necelými dvěma lety ...
Co se týče jízdy, nemá chybu - ale dovolím si lehce oponovat co sem týče rychlosti:
Na rozdíl od "silničních stíhaček" je tohle podle mého názoru stroj do 120 ... pak už to není ono, zvlášť po dálnici je to nuda ...
Mnoho šťastných kilometrů, samozřejmě bez nehody!

duelak
duelak napsal 10.03.16 v 06:40 10b.

Krasavec.

čert129
čert129 napsal 13.10.13 v 13:00

přeji Ti pohodu na cestách dávám Ti 10bodů

Více komentářů



TOPlist