PROFIL MOTORKY

Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Rechibil
Vloženo 24.10.2018
Aktualizováno 26.10.2018
Zobrazeno 306x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Monstrózní miláček s hmotností 300 kg.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motohouse Pardubice (Chrudim IV)

První dojmy - Po 40-ti letech opět na motorce "hrůza-hrůza-hrůza". Po zajetí fantasie.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro pohodáře, kteří jsou alespoň trochu fyzicky zdatní - motorka nemá jako goldwin elektrickou zpátečku, takže přemisťovat 300 kg dá trošku zabrat. Ale jinak pohoda, pohoda.

Doplňky na motorce - Na miláčkovi po dovozu instalován padací rám, vše ostatní už na ní bylo. Ještě se chystám instalovat zadní padací rám pro lehčí manipulaci s motorkou. A možná pro lepší vzhled na rám instalaci LED světel.

Recenze

Naposledy, před 40-ti roky jsem měl JAWU 350, a to bylo v roce 1978, kdy jsem ji po absolvování vysoké školy prodal a přesedlal na auta.
Nyní po 40-ti rocích, ve věku 66-ti roků jsem si pro zábavu a při vzpomínce na klukovská léta v březnu, roku 2018 pořídil v MOTOHOUSE PARDUBICE tuto krasavici viz. foto.
První jízda po 40-ti rocích – “HRŮZA-HRŮZA-HRŮZA”.
Nyní po ukončení sezony, najeto za Duben až Září 2018 – 2.500 km – celkem má miláček, r.v. 2001, natočeno 26.750 km a sděluji, kdo nezkusil, neví o co přišel.
“YAMAHA XVS-1100A DragStar Classic” fantazie a vřele všem doporučuji.
Jen je třeba počítat s tím, že váží 300 kg a při manipulaci je to znát.
Na motorku doplněn padací rám a po jeho instalaci jsem zkusil miláčka položit opatrně na bok do trávy, abych se ujistil, že jsem schopen jej zvednout. Jde to bez problémů, ale ještě nainstaluji zadní padáky, aby ji bylo lépe za co držet a pro zvýšení efektu doplním na padací rám LED světla.
Chod miláčka bez problémů, spotřeba při pohodové jízdě (motorka těchto rozměrů a váhy je opravdu jen a pouze na pohodu) 90 – 120 km/hod cca 4,5 – 5,0 L/100 km. Po zakoupení provedena výměna olejů (motor, kardan), nové svíčky, filtry (olej, vzduch) a teď v srpnu odešla baterie, tak jsem pořídil novou gelovou. Miláček šlape jak švýcarské hodinky – prostě paráda. Všude budí pozornost a já, já si jen “UŽÍVÁM-UŽÍVÁM-UŽÍVÁM”, prostě je to paráda.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
rogih
rogih napsal 18.12.18 000 17:55 10b.

No to je pořádný kus radosti:
Absolvoval jsem podobný postup s trochu odlišným výsledkem. Dal jsem přednost SV650, je o třetinu lehčí, na pohodu umí jezdit taky ak když ji polechtáš, dovede být hodně rychlá a je krásně obratná.
Užij si hodně spokojených kilometrů
Je to přesně tak, jak mám napsáno v záhlaví svého profilu: když ji miluješ, není co řešit. To máme společné!

Rechibil
Rechibil napsal 04.12.18 000 15:08

Tak už je po opravě MILÁČKA. Kompletní servis vč. nových ND (regulátor dobíjení, gelový akumulátor, svíčky) dohromady Kč 10.250,-. MILÁČEK je opět plně funkční a už čekáme jen až se oteplí, abychom mohli vyrazit na výjezdy. Velký dík za provedený servis MILÁČKA patří pracovníkům MOTO Olomouc - jsou výborní.

Rechibil
Rechibil napsal 11.11.18 000 10:19

Tak, už je to tady. Odešlo dobíjení - reglátor se úplně vytavil. Nikdo neví proč. V důsledku poruchy regulátoru dobíjení, odešel úplně nový, gelový akumulátor. Takže uvidíme co to bude stát. Ale pořád je to miláček, každý má právo na oddych i miláček.

Více komentářů



TOPlist