renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Rechibil
Vloženo 24.10.2018
Aktualizováno 22.8.2019
Zobrazeno 1 091x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Monstrózní miláček s hmotností 300 kg.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motohouse Pardubice (Chrudim IV)

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - Po 40-ti letech opět na motorce "hrůza-hrůza-hrůza". Po zajetí fantasie.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro pohodáře, kteří jsou alespoň trochu fyzicky zdatní - motorka nemá jako goldwin elektrickou zpátečku, takže přemisťovat 300 kg dá trošku zabrat. Ale jinak pohoda, pohoda.

Doplňky na motorce - Na miláčkovi po dovozu instalován padací rám, vše ostatní už na ní bylo. Ještě se chystám instalovat zadní padací rám pro lehčí manipulaci s motorkou. A možná pro lepší vzhled na rám instalaci LED světel.
Miláček doplněn zadním padacím rámem, rámem na předním blatníku, ozdobný orel na předním blatníku, dvojité USB a hodiny na řídítkách, cestovní zadní kufr - objem 60 L.

Recenze

Naposledy, před 40-ti roky jsem měl JAWU 350, a to bylo v roce 1978, kdy jsem ji po absolvování vysoké školy prodal a přesedlal na auta.
Nyní po 40-ti rocích, ve věku 66-ti roků jsem si pro zábavu a při vzpomínce na klukovská léta v březnu, roku 2018 pořídil v MOTOHOUSE PARDUBICE tuto krasavici viz. foto.
První jízda po 40-ti rocích – “HRŮZA-HRŮZA-HRŮZA”.
Nyní po ukončení sezony, najeto za Duben až Září 2018 – 2.500 km – celkem má miláček, r.v. 2001, natočeno 26.750 km a sděluji, kdo nezkusil, neví o co přišel.
“YAMAHA XVS-1100A DragStar Classic” fantazie a vřele všem doporučuji.
Jen je třeba počítat s tím, že váží 300 kg a při manipulaci je to znát.
Na motorku doplněn padací rám a po jeho instalaci jsem zkusil miláčka položit opatrně na bok do trávy, abych se ujistil, že jsem schopen jej zvednout. Jde to bez problémů, ale ještě nainstaluji zadní padáky, aby ji bylo lépe za co držet a pro zvýšení efektu doplním na padací rám LED světla.
Chod miláčka bez problémů, spotřeba při pohodové jízdě (motorka těchto rozměrů a váhy je opravdu jen a pouze na pohodu) 90 – 120 km/hod cca 4,5 – 5,0 L/100 km. Po zakoupení provedena výměna olejů (motor, kardan), nové svíčky, filtry (olej, vzduch) a teď v srpnu odešla baterie, tak jsem pořídil novou gelovou. Miláček šlape jak švýcarské hodinky – prostě paráda. Všude budí pozornost a já, já si jen “UŽÍVÁM-UŽÍVÁM-UŽÍVÁM”, prostě je to paráda.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Rechibil
Rechibil napsal 10.05.20 v 10:32

05-2020 pořízeny nové pneumatiky DUNLOP, vč. nových duší. Pocity na nových pneu, fantazie, je to jako když se prochází člověk v papučích. Ideální přilnavost. Konečně lze zatáčky projíždět naplno, aniž bych se musel bát smyku jako na původních zoxidovaných gumách VENTO. Maximální stáří pneu všeobecně, auto, moto, je dle mé zkušenosti 5 roků, pak i když mají vzorek, je lepší je vyřadit.

Péša74
Péša74 napsal 05.11.19 v 17:26 10b.

Moc Pěkná , přeju šťastné kilometry

vajdi217
vajdi217 napsal 22.08.19 v 22:20 10b.

Krasavice, chválím a zase chválím. Kamarád ji má a říká ,, tahle motorka mě fakt baví" . Já jsem taky začínal na 350-tce( vydržela mi fakt dlouho ) , pak na 10 let Virago 1100 a teď zkouším pohodlí za deště i za sucha. a když se s ní přetahuju v garáži ta mám jen o 120kg víc. Ale jde na to zvyknout, jen to chce jezdit a zkoušet a zase jezdit a zase zkoušet. Takže pohodu na cestách a krásný zážitky. Máme k sobě blízko, tak třeba někdy na nějaké benzince
PS: to relé a baterku řešil nedavno kamoš - vlivem odcházející a zhroucené baterky relé pořád sepnutý a pak se vytaví. Jen on to dokázal dát zase na cestu za 7500,- ale nepočítal odvoz do servisu, půjčený auto na 4 dny od mojí ségry, a tu slivovici všem co pomáhali No prostě RANEC

rogih
rogih napsal 18.12.18 v 17:55 10b.

No to je pořádný kus radosti:
Absolvoval jsem podobný postup s trochu odlišným výsledkem. Dal jsem přednost SV650, je o třetinu lehčí, na pohodu umí jezdit taky ak když ji polechtáš, dovede být hodně rychlá a je krásně obratná.
Užij si hodně spokojených kilometrů
Je to přesně tak, jak mám napsáno v záhlaví svého profilu: když ji miluješ, není co řešit. To máme společné!

Rechibil
Rechibil napsal 04.12.18 v 15:08

Tak už je po opravě MILÁČKA. Kompletní servis vč. nových ND (regulátor dobíjení, gelový akumulátor, svíčky) dohromady Kč 10.250,-. MILÁČEK je opět plně funkční a už čekáme jen až se oteplí, abychom mohli vyrazit na výjezdy. Velký dík za provedený servis MILÁČKA patří pracovníkům MOTO Olomouc - jsou výborní.

Více komentářů



TOPlist