renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha Tracer 9 / 900 (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pixly
Vloženo 2.5.2023
Aktualizováno 17.5.2023
Zobrazeno 850x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Na pohled moc pěkná motorka s kontroverzními budíky. Na motorce krom budíků se špatně něco hledá, možná ještě retro nádržky na brzdové kapaliny, jinak hi-tech motorka.

Motorka koupena od FIRMA:Moto Ostrava autorizovaný dealer Y

Výška jezdce: 171 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 1000: Výrazně těžší, méně ovladatelná, ale za to o dost kulturnější.
Yamaha Tracer 7 / 700: Měl jsem strach, že za rok mi přijde slabá...

První dojmy - Vzhledem k tomu, že motorku nebylo kde vyzkoušet a já ji objednal naslepo, tak první dojmy byly dost rozporuplné. Při zajíždění člověk nemůže tahat za plyn a v těch otáčkách co jsem s tím jezdil, to byla taková kočička. Co se mi moc nelíbilo, bylo, že při zařazené jedničce a volnoběžných otáčkách jela motorka dost rychle. Spotřeba jako u dospělé motorky, ovladatelnost příkladná.

Motorku bych doporučil pro - Díky elektronice asi pro kohokoli, ale pokud se manuálně nastaví, tak spíše pro vyježděné.

Doplňky na motorce - Boční kufry, horní kufr, vyhřívané komfortní sedlo, USB, monitor tlaku pneu, takvak, navigace Garmin.

Recenze

Je to moje čtvrtá "velká" motorka a určitě na ní nevidím jen to dobré, najdou se i věci, které se mi více líbily na předcházejících. Musím ale uznat, že je vysoce návyková. Nádherný zvuk ze sériového výfuku, ovladatelnost, rychlost, vyhřívané sedlo i hefty, tempomat, quickshifter, mraky čidel, které za Vás myslí. Co bych opravdu vyzdvihl, je ta její ovladatelnost. Motorka nádherně se překlápí z jedné strany na druhou, otočení do protisměru je jednoduché. Na horším povrchu máte velmi velký pocit jistoty. Nebýt vysoké rychlosti na první převodový stupeň, bych skoro bych řekl, že do města je jako dělaná. Je vidět, že výrobci nad tím hodně přemýšlejí.
Kdyby někdo řekl, že to je cestovní enduro, tak to opravdu ne. Do terénu bych s ní nejel. Šotolinu zvládne každá motorka. Její označení "Sport Tourer" je naprosto přesné označení mých pocitů. Dá se s ní jet i poměrně velká vzdálenost ale taky jet s ní kudlu kdy chlapi uskakují z cesty a ženské se modlí. Umí jezdit za za 3,5 litru na 100km, jen se mi to ještě dlouhodobě nepodařilo. Proč? Protože to nejde, když na jedničku jede stovku. Kdyby se mě někdo zeptal, jestli jsem s ní spokojený a jestli bych neměnil, tak určitě neměnil a koupil bych si jí znovu.
Pokud by ovšem někdo chtěl motorku spíše na cestování, tak Kawasaki Versys 1000 SE je rozhodně lepší, stejně tak velké GS, nebo Afrika.
Na sport taky budou lepší motorky, například Z900SE, ta mě osobně vyhovovala opravdu maximálně.
Jako univerzální stroj jak na zábavu, tak na delší cestu, kde člověk najede několik tisíc km mi přijde dokonalá.
Na začátku jsem zmínil, že i některé věci se mi nelíbí. Černé plasty na mě nepůsobí nic moc (včetně kufrů), možná je to jen můj dojem. Ovládací kolečko pro pohyb v menu je sice fajn, ale potvrzení výběru je někdy zkouška trpělivosti. Jízdní režimy nejdou měnit za jízdy. Spojka jde na můj vkus dost ztuha, nádobka na brzdovou kapalinu působí proti zbytku motorky dost retro.
Co se mi proti ostatním líbí hodně je hledání, respektive nehledání neutrálu. Prostě chceš neutrál, máš ho mít.

Teď se chystám na cestu cca 3500km a po ní budu mít asi o hodně lepší představu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
dekel
dekel napsal 03.05.23 v 10:42 10b.

Více komentářů



TOPlist