PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V85 TT (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pajinex
Vloženo 8.1.2022
Aktualizováno 8.1.2022
Zobrazeno 2 335x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Robustní stroj s nezaměnitelným vzhledem a ojedinělou konstrukcí.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum BARTH (Pardubice) - Nabídnuta velmi slušná sleva a naprosto korektní a rychlé jednání.

Výška jezdce: 187 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Multistrada 950: Řetěz, vyšší cena a servisní náklady

První dojmy - Nic moc. Měl jsem možnost vyzkoušet jeden z prvních strojů v republice, který byl naprosto syrový. Přesto mě už tehdy zaujala.

Doplňky na motorce - Koncovka QD, monoblokové třmeny, stupačky SWMotech a topcase Trekker od Givi.

Recenze

Mám tuhle "svobodymyslnou" a pohodovou zemi rád. Proto v garáži stojí Duc 996S 01 a Aprilia RSV4 RF 16. Proč TT? Potřeboval jsem něco univerzálního, na dojíždění do práce a občasné vyčištění hlavy na většinou rozsekaných, navrch nezřídka "koloniálních" středočeských silnicích. Mám to štěstí, v něčem i smůlu, že jsem vyzkoušel dost biků i na evropských okruzích. Nezapomenutelné zážitky vs. smůla v tom, že tuším, co jak funguje a jak může fungovat lépe. Ke Guzzi. Chtěl jsem kardan, což výběr dost zužuje. GS ne. Hlodal ve mě Triumph, nicméně jsem chtěl něco lehčího. A zbývá jen 85TT. Trubkový rám se mi líbí u Dukny a i barevná kombinace a la papagaj jí za mě sekne. Po pár tisícovkách pečlivého zajíždění se solidně rozjela a něco do ní spadlo. Na první servisce jsem nechal dodělat hot hefty. Dále malé stupny ven, místo nich dvoustupňově stavitelné od SWMotech. Jejich širší rozteč vyřešila drhnutí boty o stupačku spolujezdce, přesto vyfičely. Stejně jako na rozdíl od nich ošklivé, plastové kryty vstřiků. Náhradu dodal MyTech. Plastový topcase se k ní nehodí, takže Trekker od Givi. Boční nepotřebuji, asi sáhnu po boxu na nářadí opět od MyTech. Třmeny řady P od Bremba určitě stačí, nabídla se koupě monobloků, tak tam jsou. Větší pístky překvapivě utáhne i sériová pumpa. Tvrdší a okamžitý náběh mi vyhovuje, do terénu se s ní nechystám. Proč tedy dlouhé zdvihy? Už tu byla zmínka o rozbitých a ucpaných silnicích v našem regionu. Takže větrat myšlenky jezdím po zapadlých roads a tam se hodí. Předek funkčně ujde. Zadek mě občasným kopáním trochu štve, vyhlédnutý je Matris. Co se týká ráfků, chci bezduše z jednadvacítky. Dvaadvacet litrů u dealera, uvidíme. Nebo Kineo? V klidu, nemusím z ní dělat exota. Ale Anakee určitě půjdou, na mokru mě nepřesvědčily a zřejmě nazuji Scorpion Traily II. Já říkal, že mám tuhle zemi rád.. Původní záměr vzít Zard vzal za své, je jich hodně jako GS, QD v titanu vypadá dost slušně. A zní pěkně. Po záruce out Cat a otevřené svody mi snad doladí odpovídající mapou v Sušici. Z toho důvodu jsem vzal Dvacítku, u Jednadvacítky se mi nelíbí sondy nahoře v kolenech a byť jede údajně líp dole, pět map fakt nepotřebuji a raději budu mít jednodušší motorku. Jak jezdí a jak se na ní cestuje, o tom je toho tady dost. Zatím nechtěla nic, jezdí za cca 4,5 litru svižně a na svezení, které jinde nezažiješ se stále těším. Ať Vám to všem jezdí!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
LuigiCB1300
LuigiCB1300 napsal 15.01.22 v 22:27 10b.

když ji miluješ .. není co řešit .. tak ať dělá jen radost

aikon1
aikon1 napsal 15.01.22 v 18:32 10b.

10b.

marin35
marin35 napsal 15.01.22 v 13:42 10b.

To je prostě mazel, fakt nezaměnitelný stroj , jinak já TT 1200 Desert

Pajinex
Pajinex napsal 15.01.22 v 10:57

Ciao Yuro, moc rád jsem přečetl Tvou recenzi. Tvl ty Tvé dojezdové kilometry jsou brutus, asi nás tady šidí u pumpy, nebo Ti dali větší nádrž.. Ty ráfky mě lákají nejen kvůli bezdušovkám, ale také kvůli váze. Proto mám na Duc hořčíky a RF má ze série kované hliníky. Jak známo, méně kil u rotujících věcí se násobí. Nechci z Guzzy dělat závoďák, ale jestli něco pozná snad každý, jsou to právě lehčí ráfky a o tlumičích a brzdách byla řeč. U Aprilky teď vyfičí sériový kyj, dostane pumpu Brembo RCS19 a přepákování včetně vyššího plexi a "skromnějšího" držáku RZ. Někdy si říkám, že jsem magor a účet dostane šok, ale mám to tak hozený. Na Guzzu půjde ještě o dva cm vyšší komfortní sic, mám docela dlouhý nohy a menší úhel zalomení uvítám. Až bude a odhodlám se, hodím něco do Deníku, abych nezasíral komenty. Měj se!

biosák
biosák napsal 15.01.22 v 10:08 10b.

Více komentářů



TOPlist