PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V85 TT (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pajinex
Vloženo 8.1.2022
Aktualizováno 16.3.2022
Zobrazeno 3 415x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Robustní stroj s nezaměnitelným vzhledem a ojedinělou konstrukcí.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum BARTH (Pardubice) - Nabídnuta velmi slušná sleva a naprosto korektní a rychlé jednání.

Výška jezdce: 187 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Multistrada 950: Řetěz, vyšší cena a servisní náklady

První dojmy - Nic moc. Měl jsem možnost vyzkoušet jeden z prvních strojů v republice, který byl naprosto syrový. Přesto mě už tehdy zaujala.

Doplňky na motorce - Koncovka QD, monoblokové třmeny, stupačky SWMotech a topcase Trekker od Givi.

Recenze

Mám tuhle "svobodymyslnou" a pohodovou zemi rád. Proto v garáži stojí Duc 996S 01 a Aprilia RSV4 RF 16. Proč TT? Potřeboval jsem něco univerzálního, na dojíždění do práce a občasné vyčištění hlavy na většinou rozsekaných, navrch nezřídka "koloniálních" středočeských silnicích. Mám to štěstí, v něčem i smůlu, že jsem vyzkoušel dost biků i na evropských okruzích. Nezapomenutelné zážitky vs. smůla v tom, že tuším, co jak funguje a jak může fungovat lépe. Ke Guzzi. Chtěl jsem kardan, což výběr dost zužuje. GS ne. Hlodal ve mě Triumph, nicméně jsem chtěl něco lehčího. A zbývá jen 85TT. Trubkový rám se mi líbí u Dukny a i barevná kombinace a la papagaj jí za mě sekne. Po pár tisícovkách pečlivého zajíždění se solidně rozjela a něco do ní spadlo. Na první servisce jsem nechal dodělat hot hefty. Dále malé stupny ven, místo nich dvoustupňově stavitelné od SWMotech. Jejich širší rozteč vyřešila drhnutí boty o stupačku spolujezdce, přesto vyfičely. Stejně jako na rozdíl od nich ošklivé, plastové kryty vstřiků. Náhradu dodal MyTech. Plastový topcase se k ní nehodí, takže Trekker od Givi. Boční nepotřebuji, asi sáhnu po boxu na nářadí opět od MyTech. Třmeny řady P od Bremba určitě stačí, nabídla se koupě monobloků, tak tam jsou. Větší pístky překvapivě utáhne i sériová pumpa. Tvrdší a okamžitý náběh mi vyhovuje, do terénu se s ní nechystám. Proč tedy dlouhé zdvihy? Už tu byla zmínka o rozbitých a ucpaných silnicích v našem regionu. Takže větrat myšlenky jezdím po zapadlých roads a tam se hodí. Předek funkčně ujde. Zadek mě občasným kopáním trochu štve, vyhlédnutý je Matris. Co se týká ráfků, chci bezduše z jednadvacítky. Dvaadvacet litrů u dealera, uvidíme. Nebo Kineo? V klidu, nemusím z ní dělat exota. Ale Anakee určitě půjdou, na mokru mě nepřesvědčily a zřejmě nazuji Scorpion Traily II. Já říkal, že mám tuhle zemi rád.. Původní záměr vzít Zard vzal za své, je jich hodně jako GS, QD v titanu vypadá dost slušně. A zní pěkně. Po záruce out Cat a otevřené svody mi snad doladí odpovídající mapou v Sušici. Z toho důvodu jsem vzal Dvacítku, u Jednadvacítky se mi nelíbí sondy nahoře v kolenech a byť jede údajně líp dole, pět map fakt nepotřebuji a raději budu mít jednodušší motorku. Jak jezdí a jak se na ní cestuje, o tom je toho tady dost. Zatím nechtěla nic, jezdí za cca 4,5 litru svižně a na svezení, které jinde nezažiješ se stále těším. Ať Vám to všem jezdí!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PavelSn
PavelSn napsal 07.05.22 v 21:56

? Díky ?

Pajinex
Pajinex napsal 07.05.22 v 20:45

Ciao, kupoval jsem je přímo na českých stránkách firmy, ale jak koukám, mají tam jen už ty dražší. Takže ano, byly to tyto za cca 2,5 litru. Jsem spokojen, hlavně jízda ve stoje je o jiné stabilitě a přes jejich poměrně velkorysé rozměry mi nepřekážejí ani v náklonech, ani při manévrování na místě. A při delších jízdách si ulevím změnou polohy nohy, což jde v poměrně velkorysém rozsahu. Gumy samozřejmě vyfičely, tak moc ten motor zase nevibruje. Takže za mě ok.

PavelSn
PavelSn napsal 07.05.22 v 16:57

Ahoj ty stupačky máš tady ty? viz odkaz https://www.motech....qnr2ajbskg71ma5au8n4
Díky za odpověď
Pavel

skopuzzi
skopuzzi napsal 16.04.22 v 20:04

No tak se zastav někdy na kafe, jestli pojedeš kolem o víkendu.

Pajinex
Pajinex napsal 16.04.22 v 12:06

Jj, Norge mě fakt moc mile překvapila a s ohledem na její lehce barokní tvary potvrzuji její ovladatelnost. Měl jsem možnost jet souběžně s VFR1200, která ji v rychlosti a v táhlých obloucích samozřejmě přetřela. Jenže v menších poloměrech nad Semily směr Železňák jí Guzzi překvapivě dala na frak! Také polovička si velmi pochvalovala komfort a ochranu před deštěm. Po několika zlomeninách terén už nepokouším, byť mě hrozně baví, nicméně ty středočeský roads mají povětšinou "mongolskou" kvalitu, takže ty vyšší zdvihy vítám. TT je stejně víc nazdvíhaný naháč než enduro. Navíc jezdím v drtivé většině případů sám a chtěl jsem lehčí bike. Koukám, že jsi kousek, občas jezdím nahoru na Úštěk, Lovečkovice atd., tak můžeme popovídat. Měj se!

Více komentářů



TOPlist