Vlastník | Pajinex | |
---|---|---|
Vloženo | 8.1.2022 | |
Aktualizováno | 16.3.2022 | |
Zobrazeno | 3 407x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
Vlastník | Pajinex | |
---|---|---|
Vloženo | 8.1.2022 | |
Aktualizováno | 16.3.2022 | |
Zobrazeno | 3 407x |
? Díky ?
Ciao, kupoval jsem je přímo na českých stránkách firmy, ale jak koukám, mají tam jen už ty dražší. Takže ano, byly to tyto za cca 2,5 litru. Jsem spokojen, hlavně jízda ve stoje je o jiné stabilitě a přes jejich poměrně velkorysé rozměry mi nepřekážejí ani v náklonech, ani při manévrování na místě. A při delších jízdách si ulevím změnou polohy nohy, což jde v poměrně velkorysém rozsahu. Gumy samozřejmě vyfičely, tak moc ten motor zase nevibruje. Takže za mě ok.
Ahoj ty stupačky máš tady ty? viz odkaz https://www.motech....qnr2ajbskg71ma5au8n4
Díky za odpověď
Pavel
No tak se zastav někdy na kafe, jestli pojedeš kolem o víkendu.
Jj, Norge mě fakt moc mile překvapila a s ohledem na její lehce barokní tvary potvrzuji její ovladatelnost. Měl jsem možnost jet souběžně s VFR1200, která ji v rychlosti a v táhlých obloucích samozřejmě přetřela. Jenže v menších poloměrech nad Semily směr Železňák jí Guzzi překvapivě dala na frak! Také polovička si velmi pochvalovala komfort a ochranu před deštěm. Po několika zlomeninách terén už nepokouším, byť mě hrozně baví, nicméně ty středočeský roads mají povětšinou "mongolskou" kvalitu, takže ty vyšší zdvihy vítám. TT je stejně víc nazdvíhaný naháč než enduro. Navíc jezdím v drtivé většině případů sám a chtěl jsem lehčí bike. Koukám, že jsi kousek, občas jezdím nahoru na Úštěk, Lovečkovice atd., tak můžeme popovídat. Měj se!
Já mám na každodení ježdění Norge GT 8V, myslím, že jsi ho také testoval v MBike. Já jezdím jen na silnici, takže nepotřebuju cestovní enduro, nikdy neříkej nikdy, ale zatím to tak mám a Norge mi v tomhle ohledu přijde jako ideální stroj. Má na cesťák štíhlou stavbu a perfektní manévrovatelnost (na cesťák). Kamarád si V85 pořídil taky. Byli jsme splolu v Soběslavi, kde si ji půjčil a byl tak nadšenej, že si ji musel koupit:). A to tam testoval i Tenerku 700 a Guzzi mu prostě seděl mnohem víc.
to skopuzzi: Jj, nějaká ta stovka biků už to byla.. Jak píšu, mám rád svobodné Apeniny a jejich motocykly. Takže v garáži jsou ty co jsem psal a napůl s kamarádem jsme postavili 916 a aktuálně se bude renovovat Duc 65 Cucciolo. Ještě koukám po jedné z prvních MV F4 s píšťalama, ale na tu zatím chybí fond. Guzzi mi z daily biků vyšla nejlíp a pro mé potřeby vyhovuje maximálně. Navíc se říká, že na Guzzi se musíš svézt déle jak hodinu a pak jdeš do ní. To konečně po jednom z vícedenních testů rozhodlo. Mrkni do posledních TT a uvidíš, že Tom Procházka tady z Motorkářů si jí v "Lávě" pořídil taky, takže nejsem z pisálků sám.
p.s. Matris mě hodně láká, ale zase, lepší verze s externím předpětím hydraulikou už je za pětatřicet a při aktuálních úpravách Aprilky musí chvilku počkat.
Já dal zadky od Matris na Cali 14 a je to naprosto nesrovnatelný od origo. Je zajímavý, že si Guzzi pořídí redaktor, kterému projde rukama taková nálož motorek, pokud jsem se teda nespletl.
Tahle barevná kombinace je na ní nejlepší!
Snad na ni taky někdy našetřím.
když ji miluješ .. není co řešit .. tak ať dělá jen radost
10b.
To je prostě mazel, fakt nezaměnitelný stroj , jinak já TT 1200 Desert
Ciao Yuro, moc rád jsem přečetl Tvou recenzi. Tvl ty Tvé dojezdové kilometry jsou brutus, asi nás tady šidí u pumpy, nebo Ti dali větší nádrž.. Ty ráfky mě lákají nejen kvůli bezdušovkám, ale také kvůli váze. Proto mám na Duc hořčíky a RF má ze série kované hliníky. Jak známo, méně kil u rotujících věcí se násobí. Nechci z Guzzy dělat závoďák, ale jestli něco pozná snad každý, jsou to právě lehčí ráfky a o tlumičích a brzdách byla řeč. U Aprilky teď vyfičí sériový kyj, dostane pumpu Brembo RCS19 a přepákování včetně vyššího plexi a "skromnějšího" držáku RZ. Někdy si říkám, že jsem magor a účet dostane šok, ale mám to tak hozený. Na Guzzu půjde ještě o dva cm vyšší komfortní sic, mám docela dlouhý nohy a menší úhel zalomení uvítám. Až bude a odhodlám se, hodím něco do Deníku, abych nezasíral komenty. Měj se!
Zdravím, líbí se mi výčet možností, které plánuješ doplnit nebo vyměnit. Zejména bezdušové ráfky, které leží v hlavě i mě. Občas s dovolením nahlédnu, abych pochytal nějaké informace.
A ten dojezd co mi někdy ukazuje, to je opravdu neuvěřitelný, potvrzuji. (Kvůli tomu jsem i zastavil a vyfotil to - a to už měla asi 20 km za sebou po tankování )
Mám už E5 z 2021, ja budem dávať čierny ZARD a zvody uvidím. Možno sa ozvem tiež do sušic, čo s tým vedia urobiť a spravil by som si výlet - majú tam dobré pivo
Veľa šťastných kilometrov!
Ono se to Pavle vyvažuje, protože svézt se na nich v podstatě nemám moc kde bez třesavky řidičáku a obavy o hořčíkové, resp. kované ráfky. Ale je to mazec, to mi věř! Guzza mě okouzlila svou pohodovostí a pevností rámu. Sám víš, že se prostě nekroutí a já ji spíše stavím mezi nazdvihané naháče, než endura. Těší mě nastavitelné páčky, řadička, zadní brzda, tlumení. U obdobně i výš naceněných, konkurenčních biků to rozhodně není pravidlem. Jak tu píše kolega, osmdesát koní na okreskách, případně zapadlých polňačkách bez asfaltu stačí. A na žádné motorce jsem nikdy neviděl dojezd 540 km.. Očekávám dlouhověkost a spolehlivost. Na italském fóru už jeden "magor" dal za dva roky kilo. Dle svých slov jen repasoval kardan. V práci najedu s dojížděním cca 30-40 tis. km ročně. To mě pak chuť na cestu třeba do Dolomit po ose nějak přejde. Spíše ji nechám převézt do Španěl a tam si vychutnám jih země, kde jsem zkoušel novou MT-10 a úplně mě ty hory nadchly.
Jj na projížďky Kokořínskem …. není co dodat gratuluji k výběru klidnější kamarádky ke dvěma dračicím
No , jak jinak.
Mám ji co bylo možnost ji u nás koupit a stále se na každou jízdu těším. Je to pohoda, výkon bohatě stačí.
Díky za kladné komenty! To Sali750: Píšu, že nic nechtěla..
Dodám, že hodně zajímavých info ke Guzze lze dohledat na: https://www.guzzistelvio.net/sito/forum/ a https://www.guzzite...85-v9-chat-tech.215/
Ještě koment ke zmíněným stupačkám: Je to o dost lepší, mám nohu 44, SWMotech jsou o poznání širší a v náklonech to paradoxně nevadí, mám je ve vyšší poloze (jsou dvoupolohové). Asi jiné by to bylo na polygonu v Mostu, kde jsem se předchozím Stelviem občas škrtal, ale na rychlejší ride mám druhé dva Taloše v garáži.
Super, stroj. Nejspíš taky bude brzy doma ;) Jen ten popis máš dost divoký. Chybí mi nějaký shrnutí, ohledně závad apod.
Super volba
Pěkná motorka se zázemím zavedené značky A Italové design umí
Taky jsem jí zkoušel a možná jednou bude i u mě doma. Zatím pro mě měla málo koníků ve srovnání s tím, na co jsem zvyklý (Honda VFR 1200X Crosstourer). Ať dobře slouží a jsi spokojený
pěkný pohodový ježdění.
Krásná motorka, kvůli těm stupačkám jsem ji nevzal, zajímalo by mě jak se na tom jede s těmi rozšířenými, třeba časem ještě do garáže přistane . . . 10b
Hezká motorka, dobrá recenze.