PROFIL MOTORKY

Triumph Street Triple (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Cevi
Vloženo 25.3.2021
Aktualizováno 25.3.2021
Zobrazeno 2 014x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Britský chuligán co nic neváží a letí jak blázen.

Více fotografii

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Street Triple R: důvod neuveden
Yamaha MT-09: důvod neuveden

První dojmy - Oproti staré CBF ovladatelnost kola a letí to jak blázen, to jsem ani nevyzkoušel co vše co umí. A na ten parádní zvuk tříválce a quickshifter jsem si udělal závislost hned při zkušební jízdě: tady nebylo o čem.

Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv, kdo chce lehkou, rychlou a zábavnou motorku.

Doplňky na motorce - Laděný výfuk Scorpion
Quickshifter
kryt sedla spolujezdce
pancéřové hadičky

Recenze

Po malém triplovi jsem snil už od doby, co jsem četl test na ročník 2013 v časopise a říkal jsem si, že tohle prostě jednou musím mít. Po 7 letech který jsem odjezdil na malém Varanovi a následně šestkovém CBF jsem si řekl, že CBF je sice v pohodě, ale už by to chtělo něco nového, zábavnějšího. No a tak jsem v inzerátu našel stripla, za asi 3 dny dokázal prodat CBF (na tohle mám fakt štěstí) a den na to jsme jeli pro Triumpha. Jediný problém bylo, že na velký A jsem ještě neměl řidičák a musel si pár měsíců počakt, to bylo něco...



Malej tripl je strašně lehká motorka, mokrá hmotnost jen 180kg, takže se ovládá jak kolo. Ačkoliv na první pohled vypadá jako malá motorka, tak s mými 186 cm na ni padnu úplně perfektně, což jsem ani nečekal.



Podvozek , ačkoliv to není verze R, tak je dost solidní, v předu je USD vidlice. Vůbec se to při mé váze nekroutí a hezky drží stopu. No mám co srovnávat jen se starým CBF a to je nebe a dudy... Když časem narazím na problém tak doplním.



Brzdám nedělá žádný problém motorku zastavit, jsou hezky čitelné a jelikož mám pancéřové hadičky, tak ani po delší jízdě nepolevují na výkonu.

Co bych ale na motorce nejvíc vyzdvihl je ten motor . Tady si teda Angláni pořádně vyhráli. Je to třívál, takže to jede dost slušně už od spodu, ale to není to pásmo otáček, kde tato motorka exceluje. Do nějakých 8-9 tis. otáček jede parádně, jenže pak motor přeskočí tuhle hranice a člověk se nestačí divit. Motorka jakoby si do směsi míchla trochu kokainu a s druhým dechem vystřelí vpřed. Táhne až k omezovači, kde už zběsile blikají modré diody, které nabádají k přeřazení: protože motorka chce pořád víc a víc, nikdy nemá dost. Ve výbavě je quickshifter a ten touhu po rychlosti ještě umocňuje. Kopat tam rychlosti pod plným plynem je strašně návykové, hlavně když si motorka po každém takovém přeřazení tak trochu prdne do výfuku. Na Triumphu je nainstalovaný výfuk od firmy Scorpion, jezdím bez tlumivky a ten zvuk je fakt úžasný, jen tedy ten randál, kolemjdoucí musí mít rozhodně radost :)



Na motorce se dá i v pohodě cestovat , miniaturní štítek není jen pro parádu a pohodlná cestovní rychlost může být i 160 km/h, ale ani při vyšších rychlostech se není potřeba lepit na nádrž, to až po 200..

Jinak už ze vzhledu motorky je jasné, že to je spíš pro jednoho člověka. Ve dvou se na tom také dá jezdit, ale baťůžek by měl být spíš menšího vzrůstu, protože sedlo spolujezdce je spíš jen nouzovka a navíc o dost víš než sedlo řidiče, takže při každém prudkém brždění nebo hrbolu má spolujezdkyně tendenci sklouznout dolu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Toman87
Toman87 napsal 03.04.21 v 12:08

parádní stroj..

Paulano
Paulano napsal 01.04.21 v 13:09 10b.

ckp13
ckp13 napsal 29.03.21 v 11:35 10b.

Krásná, lehoučká, skvěle ovladatelná. Líbí se mi barevná kombinace. QS od Triumphu je úžasný. Jen abys neměl cukání, až si zkusíš letošní Street Triple RS...

Morrys
Morrys napsal 26.03.21 v 09:01 10b.

Hříbek
Hříbek napsal 26.03.21 v 08:33 10b.

Parádní street třetí street za jeden den, kde je rozdávali? jinak po cbf to musí byt hrozná hračka

Více komentářů



TOPlist