PROFIL MOTORKY

Triumph Street Triple (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jarda_Hornet600
Vloženo 6.1.2020
Aktualizováno 6.1.2020
Zobrazeno 712x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Triumph Street Triple - O válec míň

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Speed Triple: Kamarád prodával Streeta. Nechal jsem se ukecat

První dojmy - S motorkou jsme si sedli po třech měsících, tříválec je nezvyk a je to raketa.

Motorku bych doporučil pro - Pro obě pohlaví, ne pro začátečníka.

Doplňky na motorce - Zrcátka Barracuda, vyhřívané hefty Oxford, polepy na kolech, Výfuky SC Project, Padáky na rámu a v osách kol Rutan, CNC lámací stravitelné páčky Rutan, podpěry bočních brašen Givi, zadní madlo spolujezdce, vozím jen na dovolenou, karbonové kryty chladiče.

Recenze

Tahle mašina je fakt splněnej sen, mám rád když můžu bejt mimo dav a tahle mašina mi to umožňuje. Jak jsem se ke Streetu vůbec dostal? Po dvou letech na 125 ccm, jsem jezdil na Hornetu 600 70 kW, rok 98. Po dvou letech jsem ji fatálně zbořil nárazem do svodidel. Tady malá odbočka, život mi zachránila fungl nová integrála za 7K od LS2, opravdu se to vyplatí. Tahle zkušenost mě utvrdila v tom, že ty motorky sakra úplně totálně miluju a že jdu do další. Výběr byl jasný, můj mokrej sen Triumph Speed Triple 1050, není co řešit. To by vám ale cestu nesměl zkřížit můj nejlepší kámoš, kterej zrovna prodával Streeta v ucházejícím stavu a krásné zelené barvě co jsem chtěl a co se nedá sehnat...jen projeďte inzeráty. No přes zimu bylo dost přemejšlení a zkousnutí, toho, že to nebude ten vysněnej litr. Dodnes toho nelituju! Proč? Páč jsem si samozřejmě vyzkoušel i Speeda a řeknu vám, s mými 176 cm a 20 kg i s postelí to prostě nebylo vono. A mělo vůbec smysl jít ze 70 kW na 78 KW? Tohle není jen o výkonu. 98 a 2009 je celá dekáda nových věcí a Street Triple byl od té mé babičky už hodně daleko, v nové motorce jsem chtěl vstřikování, nicméně Street si pořád zachoval tu tvář mašin let devadesátých, kdy jsem ještě tahal možná tak za šňůru od kačera, žádný ABS, žádná kontrola trakce, lanko od plynu až ke klapkám, žádná eurobuz*rantská chujovina. Nová světla nebo kulatá stará? Za mě ta stará... Jsem prostě na starej design. Motor? Lahůdka z ostrovů, díky Bohu, že tu druhou světovou tenkrát vyhráli spojenci, byla by škoda Triumphů. Tříválec točí točí točí a točí. Ale neječí, je to něco víc, zvuk je fakt krásně anglickej. Loni na podzim po dvou sezonách na tomhle bajku jsem konečně pořídil dvě kartonový trubky od SC pod sedlo, ty výfuky pod prdelí se mi fakt děsně líbí! Ty výfuky přidají dva nepodstatné koně, co je ale podstatnější, vyladí průběh výkonu, zvuk to je jasný a hlavně spaliny mají volnější průchod, na emise nejezdíš, na technickou a do zahraničí tam švihneš homologační ucpávky. SC fakt doporučuji, s tou mašinou to dělá divy. Po převzetí motorky jsem udělal kompletní servis mašiny, kapaliny, brzdy, tlumiče, seřízení ventilů, novej řetěz, baterka, fitry, no Martin přede mnou tomu moc nedal. Motorka má dospělý Upside-Downy, fakt je to pokrok oproti klasice, je to lepší. Brzdy, nemám Rkovou verzi, takže se musím spokojit jen se základními axiálními třmeny nissin oproti radiálním. Nicméně Triumph má od základu pancéřové hadice, dejte tam pořádnou kapalinu a desky brembo sintrované a uvidíte ten rozdíl oproti neseřízeným brzdám, minulý rok na podzim jsem je dělal... Skoro jsem letěl přes řídítka, mazec co dokáže jen údržba. TOP speed.. Fajn 255 km/h, což jsem nechápal, ale digitální tachometr, mimochodem pořád s ručičkou na otáčkoměru, tak tomu se dá věřit. Ale tohle je motorka do zatáček, málokterá zatáčí tak dobře, tříválec je užší než čtyřhrnek, prostě super. Cestování, léto 2019 na tom mám 11 dní v Itálii, Švýcarsku 3700 km a docela na klid. Musel jsem po příjezdu domů koupit vyhřívaný hefty, v dešti je fakt na ruce kosa a ještě nechám přešít sedačku a pořádně vygelovat, prdel jsem po tejdnu necejtil. Co je fajn je kovová nádrž, tu Speed nemá, má plastovou, tudíž jde na Streeta pomocí magnetů přidělat tankvak a to je děsná pohoda. Pro dva na projížďku se to dá, ale vyloženě pro dva na stovky kiláků to neni. Závady? Dočetl jsem se, že první Streety od roku 2007 až nevím pro který, měly špatný statory alternátoru, prostě shořely, jezdilo se na svolávací akci, což jsem se dozvěděl až po shoření altíku. Takže výměna a jede to dál bez problémů. Jinak používá se u toho dost blbá kabeláž, kontakty jsou takový spojený oranžový čokolády a stalo se mi, že jeden kontakt ze 6 se oddálil po 10 letech, vlivem vyšší teploty od vodiče asi o 2 mm, kontakt se rozpojil, vypálil se v tom plastu a po sepnutí klíčku motorka nenaběhla, originální kabeláž 14K? Ne díky. Oprava za 40 Kč přemostěním kontaktu funguje. Spotřebu neřeším, jezdím na Verva 100, okruh za 11 litrů, silnice za 6,5-7,5, cestování za 5 litrů. Motorka má super palubní počítač a krásný analogový otáčkoměr, co má asi 7 modrých diod co se postupně rozsvěcují jak se blížíte konci otáček, asi 12500 za minutu. Berte kusy se štítkem nad světly, jak mám já, některé ročníky ho neměli, vypadá to líp. Motorku doporučuju pro obě pohlaví, ale ne pro začátečníky, tříválec je zabiják. Koho už nudí to vše co jezdí po silnici, chce vyčnívat a přitahovat pozornost kam všude přijede, nechť si ji koupí. Pořizovací cena mého kusu z roku 2009 byla v roce 2018 s 23.000 km na tachu (potvrzenými), 110.000 Kč. Motorka má teď nejeto 41.000 km po dvou sezonách se mnou. Nepište mi, zda ji prodám, já ji neprodám, radši s ní při další nehodě zemřu, protože mě stála tolik času v práci a ulitejch hodin ve škole, že jsem skoro ten třeťák nedal, že radši zařvu s ní. Kdo chce bejt černá ovce, se Street Triplem 675 se mu to podaří.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jarda_Hornet600
Jarda_Hornet600 napsal 18.01.20 v 15:01

Díky! Užij si Speeda!!!

Dermi83
Dermi83 napsal 18.01.20 v 14:32 10b.

Pěkná! Já si na podzim pořídil Speeda 1050 v té samé barvě, tak se už nemůžu dočkat jara! Ať jsi spokojený i nadále

Více komentářů



renocar_prosinec
Objednat reklamu
TOPlist