PROFIL MOTORKY

Triumph Street Triple (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník it09az3
Vloženo 30.5.2020
Aktualizováno 13.9.2020
Zobrazeno 1 858x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dvě kukadla. Charakter. Tříválec. Suchá hmotnost 167kg. Výkon 104 koní. Arrow laďáky z továrny Triumph.

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM Duke 390: Hledal jsem motorku mezi KTM Duke 390 (2018) a Suzuki SV 1000. Proč - popis níže.
Suzuki SV 1000: Hledal jsem motorku mezi KTM Duke 390 (2018) a Suzuki SV 1000. Proč - popis níže.

První dojmy - Prodejce Vojta z Prahy byl velmi vstřícný. Odpověděl mi na všechny dotazy, poslal dokumentaci a další fotky k motorce. V neděli 24.5. jsem inzerát viděl poprvé a ve středu 27.5. bylo koupeno. A první dojem z motorky? Vzhledově krásný stroj, o který se majitel staral, po nastartování a zkušební jízdě nebylo co řešit.

Motorku bych doporučil pro - Triumhp Street Triple (104 koní) doporučuji pro pokročilejší jezdce, kteří si něco odjezdí na několika motorkách. Street není zlý, ale hodný taky ne!

Doplňky na motorce - Padací protektory, zrcátka na řidítkách s homologací, LED blinkry s homologací, mini držák SPZ, boční brašny včetně lešení, širší řidítka s homologací, rolny na zadním kole

Recenze

Úvod k recenzi - výběr motorky
Proč to vlastně rozepisuji? Vsadím se, že se najdou motorkáři, kteří si stejně jako já koupili první dvě motorky na rozježdění a teď hledají trošku něco "lepšejšího"!

Proč jsem vybral Triumph Street Triple (2010)
Hledal jsem motorku mezi KTM Duke 390 a Suzuki SV1000. Před koupí Triumphu jsem vlastnil Kawasaki ER5 a Kawasaki ER6n. Poté jsem měl možnost se vozit na kamarádově Ducati Monster 696 (2010), která měla pár úprav a vážila s náplněmi nějakých 165kg a v tu chvíli jsem si řekl, že příští motorka musí být lehká, protože ta Ducati se řídila jako jízdní kolo. Boží!!!

Ujasnil jsem si, co chci příště. Lehkou, ovladatelnou, moderní, opravdu dospělou motorku s charakterem, na kterou se bude dát koukat úplně ze všech stran. Proto jsem hledal takový "mix" mezi KTM Duke 390 a Suzuki SV1000 - prostě něco, co bude moderní, bude mít charakter, nezaměnitelný vzhled, relativně nízkou hmotnost, bude se dobře ovládat, podvozkově už to bude trošku schopné a co bude mít laďáky, analogový otáčkoměr nebo rychloměr (digitální displaye se mi děsně nelíbí) to vše s cenovkou do 115 000 Kč. Z těchto požadavků to Triumph Street Triple 2010 vyhrál na plné čáře.

05/2020 Koupě Triumph Street Triple r.v. 2010
Motorka byla zakoupena s nájezdem 32 750km. Své dojmy ze Streeta zde postupně připisuji.



Motorka je v pěkném vizuálním stavu, bez známek pádu, škrábanců, či jiných kosmetických vad. Předchozí majitel na motorce dělal běžný servis a jelikož se jedná o dovoz z DE, mám veškerou dokumentaci i doložené kilometry z předchozích STK.

Po dovezení motorky domů do Brna a dalším ježdění musím říct, že výkonu to má fakt na rozdávání. Nárůst výkonu je lineární (tříválec) a nad 8000 otáček je to vážně mrška. Zatím ale v klidu. Překvapilo mě, že v nízkých otáčkách motorka nemá tendence se cukat. Mimochodem přímo Triumph dával na Streeta laďáky Arrow a po ubrání plynu z cca 5500 otáček na 4000 je to vážně sranda. Rozezní se ladné, decentní 3 sekundové bublání v obou výfucích. Je to tak akorát, nebolí z toho hlava jako z nějaké nehomologované roury a věrte, lidi se otáčejí jeden po druhém. Zvuk dole bublavý a hutný, nahoře ostrý s vyceněnými zuby anglického bulteriéra. Zážitek po každém přidání za heft.



Street se ovládá opravdu lehce. I s kapalinami má mašina 180kg. Co jsem jezdil, tak podvozek si pobírá nerovnosti opravdu pěkně a Streeta nerozhodí ani větší nerovnosti (už se těším na Buchláky). :D Na motorce mám teď Pirellky Diablo Rosso 2, které jsou na výměnu. Po přezují bude ovladatelnost ještě lepší. Poznámku nechám i k brzdám, ze kterým mám dobrý pocit, není to ON/OFF a na to mé ježdění to stačí až, až.

Bílá barva
Je to vtipné, protože bílá byla ta poslední barva, kterou jsem chtěl. :D Když se teď ale na svého Streeta dívám, tak bílá mu moc sluší. Co myslíte? :)



SERVIS 06/2020 - GUMY (33 200km)
Na motorku jsem pořídil nové gumy Pirelli Diablo Rosso (5321 Kč). Gumy jsou ucházející jak na suchu, tak na mokru, mají velmi slušné hodnocení v recenzích a celkově se jedná o gumy s výborným poměrem cena/výkon. Jsem motorkář, který jezdí po městě, tak po okreskách. Pro mé účely ježdění tyto gumy tedy bohatě stačí.











Po přezutí gum se stačí podívat do zatáčky a motorka jde hned do náklonu. Gumy jsem si nechal vyměnit v Brně u Motomachos za cenovku 900Kč.

SERVIS 06/2020 - OLEJ A FILTR (33 300 km)
Z Alzy jsem koupil motorový olej MOTUL 5100 10W40 a olejový filtr HF204 (966Kč). Olejový šroub nebyl problém povolit a olej vypustit. Problém ale nastal s povolením starého KN olejového filtru, který byl utažen tak hodně, že jsem musel poprosit o odbornou pomoc kamaráda Dana. Ruční povolení bez šance. Povolení pomocí 17-tkového klíče bez šance, po několika pokusech jsem závit úplně zničil a zkoušel jsem to 16-tkovým klíčem, opět bez šance. Povolení filtru pomocí ocelové smyčky pro olejové filtry, opět bez šance. Smyčka se mi protáčela a dělala do starého filtru vrypy. Nakonec přijel kamarád Dan s obrovskýma kleštěma, začal se mi smát a povolil to. :D

SERVIS 07/2020 - ŘETĚZOVÁ SADA (33 700 km)
Řetězová sada, se kterou jsem motorku koupil byla potřeba vyměnit a ruku na srdce, černý řetěz s černou rozetou na bílého Streeta není teda nic moc. Jakou řetěžovou sadu jsem koupil? Nechal jsem si poradit a šel jsem do ČZ HX-ring GOLD, odkaz na koupení zde. Zlatý řetěz a stříbrná rozeta byla opravdu trefa do černého! Fotky před a po.








SERVIS 07/2020 - BRZDOVÉ DESTIČKY (33 700 km)
Původní brzdové destičky byly potřeba urgentně vyměnit. Rozhodl jsem se jít do značky Brembo a typ destiček jsem vybral SA.Odkaz zde. Líbí se mi červený design. Při bližším prozkoumání předního kola jsou červené destičky taková parádička. Brzdný účinek vnímám jako plně dostačující, brzdy i třmeny byly rovnou také vyčištěny.








SERVIS 07/2020 - SVÍČKY A VYPRÁNÍ KN VZDUCHOVÉ FILTRU (33 700 km) V rámci servisu jsem také vyměnil svíčky a byl vyprán vzduchový filtr. Tento běžný servis byl potřeba provést, abych motorce mohl opravdu věřit. Není nad to vědět, jaké díly mají kolik km nalítáno, však to znáte. :)



Mé dojmy ze Streeta po 1000km
S Triumphem mám najeto 1000km. Často s ním jezdím do práce, do posilovny nebo se projedu kolem Brna, naposledy na Buchlovické kopce. Celkově jsem s motorkou hodně spokojen. Je to dospělý bike. To bublání z výfuku je těžce návykové a i když se opakuji, lidi se otáčejí jeden za druhým. Streeta začínám více a více vnímat jako motorku mimo město. Abyste pochopili, se Streetem se dá jezdit všude, ale jezdit ve spektru 3000 - 6000 otáček prostě není ono, je to takové netrpělivé, jako kdyby ti Street říkal: "tak už mi konečně nalož, ať mám co dělat, tohle je nuda". Street chce víc. Mimo město dává bike okamžitě smysl, motor chce vytáčet nad 9000 tisíc, tam má zátah a luxusní lineární výkon. Ono celkově ten tříválec nemá žádný kopanec, ale v těch vyšších otáčkách.. tam je to fakt doma.



Mám ještě jeden postřeh, se kterým se s Vámi podělím. A zejména pro Vás, co uvažujete o koupi Triumphu. Až budete na nějakém odpočívadle, kde je spousta motorek, všimnete si, že tam jste s Triumphem sami. Mezi samýma Hondama, Kawasaki a Suzuki motorkama, které vypadají podobně, se Triumph odlišuje a ne jeden motorkář se nad Streetem pozastaví a očkem si ho prohlédne. Jednoduše řečeno, s těmi dvěmi kukadly.. no však to znáte :)

Diagnostika ECU a cukání
U Streeta jsem si všiml jedné věci, která se mi nelíbila. Občasné cuknutí od motoru v nižších otáčkách. Dělo se to, že mezi 3000 - 4000tis motorka na dvojku, ale klidně i na trojku dokáže pořádně cuknout. Při cuknutí to udělá takový prasklavý zvuk od motoru a opravdu to hodně cukne. Tak jsem si řekl, že zjistím, jestli se dá zjistit co to je. No, a ejhle! Triumph dává pod sedlo diagnostický konektor, takže jen stačí koupit OBD 2 kabel, stáhnout Tune ECU a kouknout v čem je problém.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pitimier
Pitimier napsal 12.11.20 v 20:47 10b.

diky za to jak si to pekne sepsal!!! budu kupovat rok 2009 od kamarada jen tak na blbnuti kolem komina a tesim se na ni. miluju ty vykuleny svetla :)

RoSmi
RoSmi napsal 22.06.20 v 19:12 10b.

dík

it09az3
it09az3 napsal 15.06.20 v 01:21

Děkuji všem za hodnocení.

Tomas9010
Tomas9010 napsal 06.06.20 v 14:51 10b.

Peknej stroj

Vidim fotky pred FEKTem v Brne, moje Alma mater

Jirka009
Jirka009 napsal 04.06.20 v 14:16 10b.

Pěkný zachovalý kousek.

Více komentářů



renocar_prosinec
Objednat reklamu
TOPlist