První svezení na Yamaze MT-09: Bye bye supermoto
07.03.2024
07.03.2024
27.02.2023
10.02.2022
09.09.2021
25.02.2019
03.12.2018
14.06.2018
11.01.2018
12.06.2017
15.10.2013
17.02.2024
05.12.2023
02.11.2023
31.10.2023
05.06.2022
22.11.2021
08.07.2021
10.03.2021
11.11.2020
27.10.2020
28.09.2018
15.05.2018
06.11.2017
25.02.2017
04.10.2016
16.03.2016
31.12.2013
09.11.2013
01.11.2013
11.06.2013
03.06.2013
2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||
Objem | 847 cm3 | 889 cm3 | 890 cm3 | ||||||
Výkon | 84.6 kW | 82.8 kW | 84.6 kW | 87.5 kW | |||||
Výkon při otáčkách | 10000 ot/min | ||||||||
Točivý moment | 87.5 Nm | 93 Nm | |||||||
Otáčky při max toč.mom. | 8500 ot/min | 8900 ot/min | 8500 ot/min | 7000 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||||||
Počet válců | 3 | ||||||||
Rozvod | DOHC | ||||||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||||
Vrtání | 78 mm | ||||||||
Zdvih | 59.1 mm | 62.1 mm | |||||||
Kompresní poměr | 11.5 : 1 | ||||||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||||
Startér | Elektrický | ||||||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||||||
Typ rámu | Mostový | - | Mostový | - | Dvojitý páteřový | ||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina | - | lehká slitina | ||||
Zdvih předního odpr. | 135 mm | 137 mm | - | 137 mm | 130 mm | ||||
Zdvih zadního odpr. | 122 mm | 130 mm | - | 130 mm | 122 mm | 117 mm | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||||
Rozměr předního kotouče | 298 mm | ||||||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | |||||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | ||||||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | ||||||
Rozměr přední pneu | 120/70ZR17M/C (58W) | 120/70-ZR17 | 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) | 120/70ZR17 | |||||
Rozměr zadní pneu | 180/55ZR17M/C (73W) | 180/55-ZR17 | 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) | 180/55ZR17 | |||||
Rozvor | 1440 mm | 1430 mm | |||||||
Úhel hlavy řízení | 25 ° | 24.4 ° | |||||||
Závlek předního kola | 103 mm | - | 103 mm | - | 108 mm | ||||
Šířka řídítek | - | 750 mm | |||||||
Světlá výška | - | 135 mm | - | 140 mm | |||||
Výška sedla | 815 mm | 820 mm | 825 mm | ||||||
Suchá hmotnost | 170 kg | - | |||||||
Pohotovostní hmotnost | 188 kg | 193 kg | 189 kg | 193 kg | |||||
Objem nádrže | 14 l | ||||||||
Rezerva | 4 l | - | 2.8 l | - | |||||
Množství oleje | 3.4 l | 3.5 l | |||||||
Spotřeba | 4.8 l/100 km | - | 5.5 l/100 km | 5 l/100 km | |||||
Zrychlení | 3.7 0-100 km/h | - | 3.4 0-100 km/h | - | |||||
Maximální rychlost | 270 km/h | - | 224 km/h | - | |||||
První cena | 229990 Kč | 239990 Kč | 254990 Kč | 239990 Kč | 244990 Kč | 259990 Kč | 264990 Kč | ||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 264990 Kč | |||||||
Poznámka | bez ABS 209.990,- | bez ABS 219.990,- | - | Akce na model 2017: 229 990 Kč Model 2018: 239 990 Kč |
MT-09 SP má nastavitelný zadní tlumič Öhlins a přední vidlici, černé přístroje, modrá kola a modře prošívané sedlo. Cena = 269.990 Kč | Verze SP 284990 (Speciální barvy SP, tempomat, plně nastavitelné odpružení, dvojitě prošívané sedlo, kyvná vidlice s povrchovou úpravou z eloxovaného kartáčovaného hliníku, šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU), systémy podpory jízdy sledující náklo |
- | verze SP: 304 990 Kč | - |
Výměna motorového oleje | 8000 Km | - |
Od tomas222(2016)
Od tomas222(2016)
Od tomas222(2016)
Od tomas222(2016)
Prohlídka nové 5" přístrojové desky Yama...
První svezení na Yamaze MT-09: Bye bye s...
Puig DiabloX je bláznivá přestavba od vý...
Yamaha MT-09 už i ve verzi SP
Yamaha MT-09 má v nové generaci víc novi...
BMW F 900 R vs. Suzuki GSX-S950 vs. Yama...
Ducati Monster vs. Yamaha MT-09 SP: Obro...
Yamaha MT-09 SP: TFT
Yamaha MT-09 SP: To je ono!
Česká premiéra novinek Yamaha. Jak vypad...
Yamaha nové MT-09 přidala verzi SP
Dark Side of Japan potřetí. Yamaha má no...
Yamaha 2019: Nabroušená YZF-R125 a poho...
On-board srovnávací test 3 naháčů o obje...
Krátká jízda na Yamaze MT-09
Yamaha MT-09 SP
Nová Yamaha MT-09 v dalším videu
Yamaha na výstavě eicma 2016
Yamaha MT-09
Pyrenees 2015
Castelldefels > Sitges / Spanelsko
Nová Yamaha MT-09 Tracer
Yamaha MT-09 Street Rally
Videotest: Yamaha MT-09
První test | Yamaha MT-09
Yamaha MT-09: tříválcová revoluce
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Japonské | Yamaha Mt 09 při nižších otáčkách cuka | 19 | Včera 09:36 | ||
Naked bike | Spolehlivost MT-09 | 20 | 13.4.2024 07:15 | ||
Vybavení | zkušenosti + doporučení pneu | 11 | 10.4.2024 22:17 | ||
Opravy a údržba | návod v CZ Yamaha MT 09 rok 2021-2023 | 6 | 5.4.2024 21:01 | ||
Hledám, potřebuji | Poptavam parkovani motorky v Milovicich (stredocesky kraj) | 0 | 19.3.2024 19:37 | ||
Vybavení | Yamaha MT09 2023 a zkusenosti/nazory na nejvyssi plexi | 16 | 10.3.2024 21:39 | ||
Naked bike | Yamaha MT-09 2024 euro5+ | 2 | 13.2.2024 17:12 | ||
Opravy a údržba | Vibracie MT-09 | 22 | 1.2.2024 10:01 | ||
Silniční cestovní | Tracer 9 spojka | 10 | 17.1.2024 18:20 | ||
Naked bike | Laděný výfuk MT09 | 5 | 9.11.2023 17:50 | ||
Naked bike | Yamaha MT09 2021 - střílení do výfuku - AIS | 45 | 29.10.2023 10:08 | ||
Naked bike | Nejaka solidni brzda nekde jihomoravky kraj a okoli | 4 | 27.9.2023 11:38 | ||
Naked bike | Podvozek - zhoupne se pri vyjezdu | 11 | 22.8.2023 18:02 | ||
Opravy a údržba | Pirelli Angel GT 180/55/R17 | 57 | 18.8.2023 11:55 | ||
Naked bike | STK brzdy | 78 | 17.7.2023 09:45 | ||
Naked bike | Yamaha MT-09 rok 2019 | 9 | 14.6.2023 12:21 | ||
Výběr moto | Výběr moto | 22 | 12.6.2023 08:30 | ||
Výběr moto | výběr moto | 22 | 17.5.2023 15:15 | ||
Naked bike | DNA Stage 3 - XSR 900/MT-09/Tracer 900 | 4 | 26.4.2023 19:50 | ||
Silniční cestovní | Metzeler Roadtec 01 | 72 | 6.3.2023 20:42 |
Moje krásná, hravá, zlobivá číča, která je teď prodaná. Tak ať novému majiteli dělá hodně radosti ja...
Lehká, obratná motorka s motorem schopným klidné, pomalé jízdy i naprosté divočiny a na které je rad...
Moje první motorka. Láska na první svezení.
Plnotučný žrádlo od tří ladiček!
Divoká chuligánka která má svůj charakter.
Torque monster! Nádhernej naháč střední třídy co má koule.
Je to takovej malej chuligán a slečna co potřebuje něžné zacházení v jednom. Když motor řve ať mu p...
Krásná, výkonná, kompaktní, nenápadná, a moje.
Aprilia SL1000 vyměněna za fungl novou Yamahu. Když jsem ji viděl poprvé na fotkách, rozhodně to n...
Tohle je opravdu návykový sranda stroj, který ti vykouzlí banán na tváři pokaždé co otočíš plynem, z...
Yamaha Mt 09 rv 2013 jedna z prvních.
První motorka koupená jako nová, skvělá v mnoha v ohledech, ale ne bez chyb. Nakonec jsem se rozhodl...
velmi výrazný fun-factor :-) motor jede neskutečně a do zatáček to padá samo
Tohle je opravdu návykový sranda stroj, který ti vykouzlí banán na tváři pokaždé co otočíš plynem, z...
Moje třetí Yamaha. Láska na první pohled. ?
MT-09 SP ..jak já jsem se jí dlouho vyhýbala :)) Prostě ten vzhled mi nešel k srdci...
MT09 SP - když si na ni sednete, už nic jiného nechcete..
Celkově překvapila, ovladatelná, motor výborný.
Peklo na kolech?Skvěle ovladatelná, lehká, zábavná?
Můj rudý ďáblík... Po přechodu z MT-07 mám dostatek výkonu proti váze. MT-10 byla pro mne už moc....
Než uložím svoji krásku k zimnímu spánku, chtěla jsem ji dopřát trochu péče v podobě výměny oleje a ...
Letos jsem při 30tis km servisu nechal vyměnit pneumatiky za MICHELIN ROAD 5 a musím říci, že lepší ...
Soupis používaných pneumatik a jejich celkový nájezd a nějaké poznatky z chování. 1. sada - BRIDG...
11.4.2020 Tachometr: 7 600 km Proběhla montáž zadního tlumiče K-Tech Razor Lite a předních pruži...
Protože se mi nelíbil držák SPZ, který má MT09 na zadní kyvce, tak se dal pryč a nahradil se originá...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.7/10 |
Spojka | 9.0/10 |
Vibrace | 8.2/10 |
Převodovka | 8.9/10 |
Mechanická hlučnost | 8.0/10 |
Zvuk | 8.3/10 |
Spolehlivost | 9.8/10 |
Brzdy | 8.9/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.5/10 |
Těsnost tlumičů | 9.4/10 |
Tuhost rámu | 8.9/10 |
Jízda | |
Sport | 8.7/10 |
Město | 8.2/10 |
Cestování | 7.1/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.4/10 |
Ceny servisu | 6.7/10 |
Servisní síť | 7.9/10 |
Dostupnost dílů | 8.6/10 |
Nabídka doplňků | 8.3/10 |
Servisní intervaly | 8.7/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.8/10 |
Pohodlí spolujezdce | 5.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 6.3/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.6/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.3/10 |
Světla | 8.4/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki GSX-S1000 | Nedokážu se přenést přes ten vzhled dvojitého světla (a ještě to dají na všechny motorky) |
KTM 890 Duke | Testovačka fakt dobrá, ale předražená, nespolehlivá a vzhled hmyzáka |
Triumph Street Triple R | 765 byla největší konkurence, nakonec dostala přednost MT09, měl jsem STR 675 a chtěl jsem vyzkoušet něco nového, teď už vím, že to byla chyba |
Suzuki GSX-S1000 | Yamaha mi zkrátka sedí víc... |
Kawasaki Versys 1000 | |
Ducati Monster | MT09 mi seděla vzhledem k mojí výšce lépe |
Suzuki GSX-S1000 | |
Yamaha XSR 900 | |
KTM 890 Duke R | |
Triumph Street Triple RS | |
Kawasaki Z900 | Méně hravá |
Triumph Speed Triple | Viděl jsem jen jeden kousek a byl v desolátním stavu. Žádné jiné dostupné nebyly. Ty trumfy se špatně prodávaj a kupujou...je jich málo. |
Suzuki GSR 750 | To byla dlouhou dobu favoritka ke koupi, čtyřvál byl skvělý, ale design u 09 zvítězil. |
Honda CB 650F | Oproti 09 naprosto jiná cenová třída, spíš jsem na ní tehdy seděl pro porovnání proti 07. Méně vybavená, ale táhla slušně. Neseděl mi jenom projev motoru. |
Kawasaki Z900 | Úplně mi nesedl posed. Cenově byly tehdy skoro stejně, Z900 mi přišla gumovější a tehdy bez quickshifteru. |
Yamaha MT-07 | Měl jsem možnost vyzkoušet 07 a 09 zároveň, a několikrát si je v průběhu jízdy vyměnit. Dříve jsem šel po 07, ale oproti 09 působí jak hračka, na mou výšku stále dobrá, ale více za srdce mě chytil tříhrnek. |
BMW F 900 R | Super elektronika, ale jinak mě nezaujala vzhledem a projevem. |
KTM 890 Duke | S výbavou jako MT-09 SP vyšší cena o 50k |
Kawasaki Z900 | Absence quickshifteru a elektroniky oproti MT-09 SP |
Yamaha MT-07 |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Z900 | Kawa byla laska na první pohled ale nakonec rozhodl lepší posez |
Kawasaki Z 750 | Neměl jsem takové finance v tu chvíli a na první dospělou motorku až moc výkonu. |
KTM Duke 790 | MT-09-ku bych bral ve verzi SP, byly ale cenově výše a více mě to táhlo ke dvouválci. |
Ducati Monster 1200S | našel jsem dříve ducati |
Yamaha MT-07 | |
Yamaha MT-07 | |
Yamaha XV 950/R/Bolt | MT09 je úplne iné kategória a trieda. Po vyskúšaní som prišiel na to, že naháče nie sú pre mňa. |
Kawasaki Z900 | méně pohodlný posez, méně dravá |
Honda XL750 Transalp | - krásná, ale pro mě divoká a moc rychlá, rozum říká NE, chtíč ANO. |
Suzuki GSX-S750 | I přesto, že jsem fanda Yamahy, tak upřímě jsem z toho tříválce měl respekt a nechtěl jsem, aby se mi první motorka při každém přidání stavěla na zadní. |
Yamaha MT-07 | O 100 tis vyšší pořizovací cena, nezkušenost jezdce. Nechtěla jsem jako 1. motorku |
Suzuki SV 1000S | Cena, zvuk V2 je prostě lepší… |
BMW F 800 R | Moc silný, vracel jsem se po dlouhé době k mašinám |
Kawasaki Z900RS | Nový model je na mne již moc futuristický. |
Kawasaki Z900 | Tříválce mě nějak nechytly. Chybí jim dle mého to nejlepší z dvouválce i čtyřválce. Je to zkrátka kompromis. Ale chápu, že ten právě někdo jiný hledá. Já raději zvolil variantu mít v garáži jak poctivý véčkový dvouválec, tak i plnotučný čtyřválec. |
Kawasaki Z900 | Není tak pohodová jako Z900 |
Honda CB 1000R | |
Kawasaki Z900 | Čím více jsem se pročítal recenzemi, tím více jsem tíhnul k Z900. |
Suzuki GSF 1200 Bandit | Blbá doba na utracení skoro 170k, tak vyhrál Bandit o kilo levnější. :) |
KTM 890 Duke R |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2021 | Bombras | b7n-28197-e0-21-sm.pdf | 31 MB | Servisní manuál MT 09 ročník 2021 |
2021 | Krautkopf | yamaha-mt-09-sp-2021.pdf | 4.0 MB | Owner's manual pro SP 2021 |
2021 | Krautkopf | yamaha-mt-09-2021.pdf | 3.8 MB | Owner's manual základní verze 2021 |
2018 | Ramayan | yamaha-mt-09-owners.pdf | 7.0 MB | Uživatelský manuál pro ročníky 2017-2020 (anglický) |
2017 | JAR7 | yamaha-mt-09-sp-ma.pdf | 7.3 MB | Yamaha MT-09 SP Owner's Manual |
2017 | Ramayan | 2017_fz09_searchable.pdf | 190 MB | Service Manual MT-09/FZ09 2017 |
2015 | Badyss | yamaha_uzivatel_cz.pdf | 24 MB | |
2014 | adminmotorkaricz | servisni_manual.rar | 100 MB | Servisní manuál v angličtině |
2014 | _alex_ | yamaha-mt-09-user-ma.pdf | 3.2 MB | |
2013 | Donx | yamaha-fz-09-service.pdf | 100 MB |
2018 | LRate | 31.01.2019 | Stáhnout mp4 |
Staženo:89x Scorpion Serket |
|
2018 | _pheela_ | 10.12.2018 | Stáhnout mp3 |
Staženo:93x SC project s homologaci, vyndany DB killer |
|
2018 | _pheela_ | 10.12.2018 | Stáhnout mp3 |
Staženo:79x SC project vyfuk s homologaci, vyndany DB killer |
|
2017 | 64mara | 02.05.2018 | Stáhnout aac |
Staženo:139x Akrapovič titan |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Bridgestone Bridgestone Hypersport S21 | 17" | Zadek | 2 | Za ty peníze moc dobrá pneu... | 27.11.2020 v 12:33 |
Metzeler Sportec M7 RR | 17" | Zadek | 1 | Celkem dobrá guma...i předek...:-) Náklony po stupačku uplně... | 13.12.2018 v 17:33 |