Anketa Křišťálová Lupa 2019: Podpořte nás a hlasujte pro web Motorkáři.cz v kategorii Zájmové weby.




PROFIL MOTORKY

Triumph Street Triple (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Thram
Vloženo 13.1.2016
Aktualizováno 14.5.2018
Zobrazeno 5269x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Úžasně hravý naháč s tříválcovým motorem střední kubatury.

Více fotografii

Motorka koupena od ZachyCZ (Hranice I - Město)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: "Trošku" profláknutá, ale designově pěkná a poctivě udělaná mašina. Nakonec se mi podařilo ještě přišetřit, tak jsem zamířil do vyšší třídy.
Kawasaki Z 750: Podle recenzí dobrý motor, ale slabší brzdy a podvozek. Měl jsem na "Zeda" spadeno, už jsem byl skoro přesvědčený, že do něho půjdu, je to krasavec, ale nakonec jsem se na něm ani nesvezl. Shodou okolností kamarád zrovna prodával pěkného Streeta.

První dojmy - Kvůli své výšce (190cm) jsem měl mírné obavy z velikosti (malosti) této mašiny, ale po první projížďce mě to přešlo, nepřipadal jsem si nijak zlámaný. Je to moje první mašina, když nepočítám, že ve 13 letech jsem brázdil pole na "pincku", takže jsem byl samozřejmě nadšen z výkonu - motor táhl hezky ve všech otáčkách. Na mašině byl namontovaný laděný výfuk, z jehož agresivního zvuku a krásného "chrochtání" při podřazování jsem byl nadšený. Ovladatelnost perfektní, skoro jako na jízdním kole, podvozek hezky žehlil nerovnosti na cestě :)

Motorku bych doporučil pro - Triumph Street Triple 675 doporučuji každému, kdo hledá lehký, svižný, obratný a spolehlivý motocykl na návykově zábavné ježdění v zatáčkách a zamlouvá se mu nevysilující vzpřímený posez. Díky nezáludnosti a předvídatelnosti se zvládnutím stroje nebude mít problém ani rozumný začátečník (můj případ).

Doplňky na motorce - Laděný výfuk Leo Vince GP Pro včetně svodů
Stavitelné CNC páčky přední brzdy a spojky v barvě moto
Originální větrný štítek
Originální klín pod motorem
Padací rámy na motoru
Krátký držák SPZ
Rolny na kyvce od RD moto

Recenze

Už pár let zpátky, kdy jsem začal toužit po motorce, jsem věděl, že chci sportovně laděného naháče, kterého bych rád proháněl po klikatých okreskách s kvalitním povrchem, kterých je u nás, bohužel, jako šafránu. Rozpočet studenta nebyl nijak vysoký, takže jsem koukal nejprve po levných motorkách, jako například starší modely Suzuki SV650, protože lepší je jezdit alespoň na něčem, než vůbec, že? :) S postupem času se mi ale dařilo ušetřit více, tak se mé obzory rozšířily nejprve k Hornetu, potom k Zedovi 750, až se nakonec všechno vyvinulo úplně jinak. Čistě ze zvědavosti jsem se projel na Streetovi, kterého zrovna prodával můj kamarád a zamiloval jsem se do něj na první "pojezd". Rozhodl jsem se tedy utratit o desítky tisíc korun více, než jsem původně zamýšlel a koupil jsem jej. Nelituju jediné koruny!


Protože jsem motocykl koupil až v polovině léta 2015 a řidičské oprávnění na něj získal až začátkem září, stihl jsem na něm najezdit jen asi 2700km. Je to můj první velký motocykl a nemám tedy ani dost zkušeností, abych mohl udělat skutečně objektivní recenzi, ale můj subjektivní pohled na tuto mašinu po třetině absolvované sezóny je takový: Triumph Street Triple 675 je krásně ovladatelná, lehká motorka, která obutá do pneu Bridgestone Battlax S20 EVO padá do zatáček, kde se cítí jako doma, úplně sama a drží a drží a drží. Je to zřejmě také zásluhou dobře naladěného podvozku , který má např. proti podvozku Horneta nižší zdvihy a zdá se mi sportovněji laděný. Brzdám nedávám zrovna moc zabrat, protože se snažím jezdit plynule (okreska není okruh) a motor sám o sobě dost dobře brzdí. Při prudším brždění z rychlosti cca 150 km/h do úplného zastavení, které jsem nedobrovolně absolvoval kvůli vzniklé dopravní situaci, se mi však zdál účinek brzd naprosto dostatečný (na moto jsou už ze série pancéřové hadičky). Co se týká motoru, jeho projev se mi velmi líbí. Jak zvukově, laděný výfuk Leo Vince GP Pro má velmi agresivní zvuk pod plynem a pěkně si "chrochtá" a lehce "střílí" při zavření plynu a podřazování, tak především průběhěm výkonu. Tříválec táhne slušně už odspodu, nechá si hodně líbit, není problém jet po městě 50 km/h na 6. rychlostní stupeň. To nejlepší ale ukazuje někde mezi 8 a 12 tisíci otáček, kdy mašina vystřelí příjemně vpřed. Nemá význam motor vytáčet dále až k omezovači, výkonová špička je lehce pod 12 tis. otáčkami. Při sportovním stylu jízdy si motorka vezme něco pod 7 l/100km, což je velmi příjemné. Kamarádi jedoucí se mnou stejným tempem na čtyrválcových "šestkách" mají spotřebu i o několik litrů vyšší. Nemám to ověřené, ale dle zkušeností předchozího majitele je spotřeba o několik desetin litru vyšší než se sériovými výfuky, ale také se zdá být lepší zátah motoru (nepodloženo čísly, možná to je jen pocit způsobený agresivnějším zvukovým projevem motoru).


Motocykl jsem kupoval v době, kdy měl pár kilometrů po prvním velkém servisu v necelých 10 000 km, zatím se tedy, pochopitelně, neobjevily žádné problémy. Kromě údržby řetězu, občasné kontroly provozních kapalin a mytí jsem zatím mohl jen bez jakýchkoliv problémů jezdit.


Z motorky jsem nadšený, jízda na ní je těžce návyková a způsobuje v helmě úsměv od ucha k uchu, což je asi to, proč si dvoukolé miláčky kupujeme a tak to má být.



Sezóna 2016

27. 3. 2016 - Novou sezónu jsem zahájil přezutím na novou sadu Bridgestone Battlax S20 EVO. Po cca 250 km musím říct, že na nových gumách jsem z motorky nadšený ještě více. I přes to, že je ještě pořád zima a cesty jsou studené, padá motorka s novým obutím bez sjetých ploch do zatáček ještě ochotněji.


31. 3. 2016 - Po ujetí 450 km na novém obutí jsem přišel k dalšímu poznatku. Čím více tahám za plyn, tím méně motorka žere Je to zvláštní, ale je to tak. Teplota se letos poprvé vyhoupla nad 20 °C a na nových gumách jsem měl větší pocit jistoty, tak jsem zatahal o něco více než vloni na podzim a výsledek je takový, že spotřeba klesla z 6,9 na 6,6 l/100km. Příjemné :)


9. 6. 2016 - Zavezl jsem Streeta do Angel Racing - oficiálního servisu Triumph v Olomouci - aby se na brzdě odzkoušela kompatibilita laďáku Leo Vince se standardní palivovou mapou. Všechno bylo v cajku a Street dával pěkných 96 koní na zadní kolo. Dle slov profíka je to velmi dobrý výsledek na Streeta. Po vyzkoušení jiné mapy však technik nakonec přehrál jednotku na standardně dodávanou oficiální mapu Triumphu pro tovární laďáky Arrow 3-1. Výkon totiž stoupnul jen tímto zásahem o 3 koníky na 99, krouťák změřen 62 Nm (vše na zadním kole). Takže na klice zhruba 110 koní, více, než udávají papíry. Motorka nepatrně ožila ve vyšších otáčkách. Skvělý je také prakticky lineární růst výkonu a plochá křivka krouťáku - perfektní vlastnost tříválce. Jsem spokojený! (Graf a foto z Dynojetu v galerii)










Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Milan1963
Milan1963 napsal 28.03.16 v 14:34

Jack77
Jack77 napsal 03.03.16 v 10:03

Diky za komentar. Ten vyfuk 3:1 vypada paradne

Tomixs
Tomixs napsal 20.01.16 v 20:01 10b.

paráda

muncinana
muncinana napsal 20.01.16 v 12:18 10b.

At' slouží chlape

context
context napsal 20.01.16 v 10:42 10b.

Krásny street přeji hodně najetých km bez nehod a kolama pořád dolů

Více komentářů



TOPlist