Krásná, elegantní a rychlá. Motorka, kterou jsem musel mít.
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Lehká, obratná. Nádherný průběh tříválce. Při koupi jsme moto prokoukli, přišla na řadu krátká projížďka (minulý majitel na moto skoro nejezdil, tak byla propadlá STK). Přišel krásný průběh motoru, kvalty tam padají jak po másle, vše super - Beru!
Recenze
Při prodeji Hondy jsem vybíral jinou moto a tentokrát chtěl naháče. Procházel jsem různé inzeráty, pročítal něco na internetu a furt se nemohl rozhodnout. Nechtěl jsem nějakou vyloženě tuctovku, výkonem mi CBR 600 stačila, tak jsem chtěl obsahem něco okolo toho, litra ne.
Na CBR mi vadila víc váha na rukou, hlavně v jízdě ve 2 mě to po delší jízdě fakt štvalo. Když jel člověk sám a svižně, tak to bylo dobrý.
Pak jsem zahlédl Triumph Street triple první generace a bylo vymalováno. Vzhledem se mi líbil neskutečně. Je to prostě něco jinýho než ostatní motorky. Typ motorky byl vybrán, ještě najít ten správný kus. Honda se prodala do Mostu a já začal ještě víc sledovat inzerce.
Objevil se kus asi 15 km od domova a dokonce už model 2010 + quickshifter a s novějšími světly. No dobře, víc se mi líbí kulatý, ale jedem! Vzal jsem baťůžek a bráchu, aby mě uklidnil ať nekoupím první jebku co uvidím (byl jsem mooc hodně natěšenej). Cena byla menší než průměr, tak jsem čekal nějaký detaily. Na první pohled docela bída, na druhej pohled bída úplná…
Poškrabaná, padlá, docela chuděra. Přesto jsem byl nadrženej, že se svezu a chyby odpustím. Sednu na moto ( barák v kopci ), vezmu za přední brzdu a nic! Z prodávajícího vypadlo, ze jeho táta měnil brzdovku, tak asi něco nedotáhl… přišel otec servisák, odvzdusnili jsme přední brzdu. S velkým strachem že se teda svezu. Jel jsem asi 2 km a vrátil se zpět. Motorka táhla pěkně, quickshifter taky dobrý, těch much ale bylo fakt moc. Jediný štěstí, že to bylo kousek od baráku, jinak bych byl dost nasranej…
Padala varianta i na kus v Německu, už jsem byl docela rozhodnutej. Ale vše bylo jinak.
Jednoho dopoledne v práci jsem projel zas a znova inzerce a byla tam bílá, první generace, pan v důchodu ji má přes 10 roků, najeto nula nula nic. Volám a hned na odpoledne domlouvám prohlídku. Mám to dost přes 100km, tak už to musí klapnout. Nadrženost stoupla do výšin a prodejce po domluvě běží na poštu udělat plnou moc na moje jméno. Tuhle motorku si odvezu! Rychlý odpolední útěk z práce a šup směr Triumph. Cesta neutíkala, v hlavě akorát myšlenky, aby to nebyla jebka jako minule..
Při příjezdu nás starej pán bere zvlášťním společným průchodem baráku někam dozadu. Čichám zase průser. Očekávání klesla a o to větší byla radost, když jsme prošli na dvorek. Byla tam, zaprášená s propadlou STK. Nastarujeme, krásný zvuk tříválce je skvělej. Prohlidka proběhla, na vlastní zodpovědnost cesta po městě a hurá s ní na vlek. Motorka skoro nejetá. Jediná neduha je, že chlapovi při parkování spadla na levý bok a je trosku
odštíplá barva. Na to mě upozornil po telefonu, tak akorát kontrola jestli to fakt takhle bylo a Ok. Motorka neměla najeto skoro nic a na to taky vypadá. Opravdu krásný stroj. To zpracování, úplná nádhera. Krásné detaily a na živo vypadá ještě líp než na fotkách.
Měl jsem obrovské štěstí na skoro nejetý kus. Když jsem pročítal výpisy ze starých stk, valil jsem oči. Oproti té první motorce nebe a dudy.
Každý kdo kouká po Street triplu chybu neudělá. Je to opravdu skvělá motorka. Není to žádná velká tuctovka, na pohled opravdu krásné detaily.
2021
Moto koupena v červenci s novými pneu, vyměněn olej+filtr.
Najeto 1000km
2022
Březen - sehnal jsem homologované super laďené koncovky GPR, jsou mnohem lehčí než originál a ten zvuk je lahoda.
Originál šly do krabice.
Vyměněn olej a filtr
Najeto 2000km
2023
Na Jaře výměna oleje a filtru + nová baterie.
Tomu nadšení rozumím
Až se ti rafne prostřední válec,tak mi prosím napiš!Jinak přeji mnoho km.