PROFIL MOTORKY

KTM 1290 Super Adventure (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník NXram
Vloženo 24.6.2020
Aktualizováno 24.6.2020
Zobrazeno 2 547x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Naprostá bomba na dvou kolech od toho správného výrobce, vrchol potravinového řetězce na dvou kolech !

Více fotografii

Motorka koupena od Alskom DE - Už třetí KTM koupená u tohoto dealera z DE

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Jestli byla 1090 úžasná, tak 1290 je ještě o kousek dál, motor, podvozek, ergonomie a využitelnost na naprosto neskutečné úrovni. Ani nevím, ale pro mě skoro nemá tahle motorka konkurenci, snad jen BMW S 1000 XR, ale to je více silniční pojetí a 4 hrnky ...

Motorku bych doporučil pro - Pro postižené jako já a již trochu vyježděné pitomce, co preferují rychlejší cestování, okresky s hrozným povrchem bez nutnosti ubrat plyn a třeba i výlet na okruh

Doplňky na motorce - Quickshifter, powerparts vyhřívané obě sedačky, hefty, padáky, kryt sání, držák navigace + TomTom Rider 550, KTM kufr a všechny možné CNC ptákloviny



Recenze

Nasraného Sršně KTM 1290 jsem si po dlouhé rozvaze nekoupil v roce 2018 a dal přednost 1090 s tím, že 160PS je zbytečný a tablet místo budíků nechci ...
No člověk míní, život plyne a jak už tomu bývá, to co se nám jeden rok zdá jako totální blbost, druhý už vypadá jako skvělý nápad. A když k tomu máte stejně ¨pitomý¨ dva kamarády, který mají to samé postižení také diagnostikováno, tak máte zaděláno na výměnu. Jeden je bohužel beznadějně ztracený, jezdí jen GS, ale chtěl upgrade a tak provokoval. Kamarád který měl 1190 a také pokukoval po 1290 se nenechal dlouho pošťuchovat a tak jsem zavolal Stefanovi do Alskomu a pro změnu nám udělal na dvě 1290 super cenu. PowerParts jsem již znal a tak jsem nebyl překvapen a rozjel to ve velkém. Vyhřívané obě sedačky, hefty, držák navigace, kufr a pak i toho předraženýho Akrapa, oboustranný Quickshifter byla jasná volba a cena se nám i přes slevy šplhala vzhůru, ale nelituji, tentokráte jsem si jistý, že nemám za co měnit, takže nelituji utracených peněz. Když jsem se na 1290 posadil, bylo to až po koupi, nikdy jsem před tím na ní nejel )), bylo vše na svém místě a jediná první změna bylo LCD a širší nádrž s jiným plégem, jinak pořád ta suprová ¨koloběžka¨ jak s oblibou říkám. Už první jízda při zajíždění potvrdila mé úvahy o výkonu, sice se zajíždí do 6500 otáček, ale už tam je takového výkonu, že při ¨normální¨ přesto nelegální jízdě snad ani nepotřebujete více. Do prvního servisu jsem si pořád říkal, co to asi udělá až to půjde do plnejch... No a po servisu jsem to hned zkusil, předesílám, že už jsem zažil ledacos, mám i Vmaxe se 145 PS bez jakékoliv elektroniky, ale tohle bylo peklo ... Ani jsem moc nevnímal, co se děje kolem a jen se soustředil na ten zážitek a hlavně na to abych to někde nezahodil. Nedokážu si představit co by to dělalo s vypnutou elktronikou a zatím jsem se k tomu neodvážil, možná nejdřív někde na letišti. I s elektronikou jsem neustále cítil jak se odlepuje přední kolo a kontrolka trakce problikla i při přeřazení z 5 na 6 při plném plynu a použití Quickshifteru. Na 5ku 220 a pak tohle ... Ale přes to byla motorka stále krásně stabilní a čitelná. To je asi největší problém téhle dokonalé motorky, je tak dobrá a dává takový pocit jistoty, že mám obavy jen z toho, že nejslabším článkem jsem já sám ... Chvilku jsem zápasil s nastavením jednotlivých věcí v menu a jeho přispůsobení, ale i když nejsem žádní IT specialista, spíše analogový pařez, šlo všechno samo bez použití manuálu. Upřímně jezdím sám a povětšinou na mód street, race jsem tam jen zkoušel, ale nic moc nepoznal, asi by člověk musel dát nějaký úsek na jeden mód a pak hned to samé na druhý aby mohl posoudit rozdíly. Nastavení Pléga je o dost lepší než u 1090 a LED světla jsou skvělá, když jedeme tři 1290 zasebou a vidím za sebou to světlo, říkám si, jo tohle je fakt nasraný zvíře a jde po mě.
Co mě ale strašně těší, motorka může jezdit i docela pomalý tempo a motor je neucukaný, dokonce zvládne i nižší otáčky než 1090, ale říkám může, mě to moc nejde, stále se musím krotit. Zatím mám necelé 3tkm, tak až zase něco najedu a zažiju, přidám poznatky

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Paulano
Paulano napsal 01.07.20 v 07:50 10b.

Kacafirek
Kacafirek napsal 27.06.20 v 23:29 10b.

Pokud bys chtěl zažít rodeo, tak stačí v dešti zapomenout přepnout na mode Rain
... a pacientům jezdícím verzi SAR postačí přezout na špalky a dostaví se stejný efekt i na suchu

Splatterhouse
Splatterhouse napsal 27.06.20 v 08:31 8b.

Tak hlavně opatrně na tom vrcholu potravinového řetězce

JA-NE
JA-NE napsal 26.06.20 v 19:52 8b.

Raketa

cechradovan
cechradovan napsal 26.06.20 v 18:21 10b.

Více komentářů



TOPlist