renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-10R Ninja (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mraki
Vloženo 17.11.2018
Aktualizováno 7.4.2021
Zobrazeno 2 809x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Pravý nefalšovaný závodní superbike s tím nejlepším rodokmenem.

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Hned po prvním usednutím jsem věděl, že jsem doma. Mám 185 cm a hned jsem se na ní krásně poskládal. První otevření plynu na cílovce byl jak let do vesmíru.

Motorku bych doporučil pro - pro každého okruhového střelce, co má pupek jako já a bojí se, že ho šestka už neuveze :-)

Doplňky na motorce - -
Stavitelná řidítka
Přepákování stupaček
Ohlins TTX36
Lamináty motoforza
Kompletní výfukový systém RP Tunning
GPS Laptimer Starlane Athon RW
Elektronika řízení zapalování RapidBike
Rychlořazení Cordona
Víka motoru GB racing
Rychloplyn

Recenze

Tuhle zelenou bestii jsem vyměnil za moji milovanou, vymazlenou a nasypanou R1 o kterou jsem se začal na okruhu bát. Do běžného provozu mám (měl jsem) Z1000SX, tak jsem si řekl proč ne? Když na mě vyskočila na tipmotu, tak jsem se rozmýšlel asi 10 vteřin. Měl jsem kliku nejenom na úžasně vybavený kousek, ale také na skvělé jednání prodávajícího a tak nebylo co řešit. Na konci recenze jsou i nějaká videa

Motor : Na motoru bylo přes 6000 okruhových km a to je podle vyjádření závodníků, mechaniků a racing manuálu od Kawasaki nejvyšší čas na repas lágrů na klice a pár dalších věcí. S tím mi pomohl Michal "Šutr" a já se teď nemusím bát, že mi bestie někde zakuká. Při ladění na brzdě bylo naměřeno na zadním kole slušných 180 koní, což by snad mělo být dle přepočtu 207 na klice. A to s ucpávkou ve výfuku! Na moje slabý ručičky asi stačí Mezi fotkami je i jedna z dynamometru. Motor má opravdu neskutečnou sílu a nic ho nezastaví. Rozhodně né kopec v Brně. Pořád je tam ale ta úžasná dávkovatelnost a použitelnost od minimálních otáček. A jede pořád a pořád. V provozu už si něco takového nedovedu představit. No i když... Ne, tohle mám za sebou.

Převodovka : Nově přidáno řazení up/down shif od Shifting Control. Takže nahoru dolu s blipperem. Je to prostě návykovka. Bohužel mě trápí vidlička řazení, ale to se dá vyřešit. Klasická nemoc těhle ročníků.

Brzdy : Když jsem poprvé vzal na cílovce v Mostě za radiální pumpu Brembo RCS, tak se mi začal nahrnovat obličej do prázdného prostoru v přilbě. Nedokážu posoudit, jak brzdí origo pumpa s gumovýma hadicema. Tohle je opravdu velmi slušné. Verze bez ABS.

Podvozek : Vzadu Ohlins TTX36, předek série Showa. Po kompletní repasi. Co víc chtít? Společně s Bridgestone Slicks V02 neskutečné množství gripu za každých okolností. Až si říkám, jestli je tam potřeba kontrola trakce.

Elektronika Jednotka rapidbike pro další nastavení zapalování. O výkonu jsem se už zmiňoval, průběh můžete zhodnotit na onboardu dole. Palivová mapa přirozeně vždy full, TC na jedničku. Ale ani o ní nevím. Skvělá záchranná síť. Kecala mi do toho jenom, když jsem si nechal poradit od "odborníků" špatný tlaky.

Na konci této sezóny spolu máme již 5 dní na okruhu a konečně si začínáme rozumět. Most 1:53.7, Brno 2:23.7

Kdyby se chtěl někdo na okruhu potkat, nebo pokecat, tak dejte vědět do PM

Video:









Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PokyXX
PokyXX napsal 23.12.21 v 18:35 10b.

Mraki
Mraki napsal 22.12.18 v 19:50

.

Mraki
Mraki napsal 22.12.18 v 19:25

Tak se ti tu ještě pochlubím, jak mi to dává R1ka

Mraki
Mraki napsal 22.12.18 v 19:22

Pro Oncek: Máš pocit, že se něčím chlubím? Klidně máš možnost mi to ukázat drsňáku, dej vědět kdy a kde BTW kde mi to dává o 10 let starší blade?

Oncek
Oncek napsal 21.12.18 v 00:14 8b.

s těma videama jak ti to dávaj venkem o 10 let starší blady bych se moc nechlubil...

Více komentářů



TOPlist