Vyměnit Harleye za Prase? Jsi normální? Aktualizace 11.06.2019 připojen PAV v barvě
Motorka koupena od Tomáš
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia RS 250: \"bo to není prase\"...
Honda NR 750: protože tady bych musel dát doplatek já a to asi tak 90.000Eur...
První dojmy - To nebyly první, protože už jsem ho kdysi měl. Nejede, nebrzdí, smrdí - to chci! Konečně stroj, se kterým by ani Valentino Rossi nedal Brno pod 2 minuty! Spíš padaly otázky typu: "A jak daleko od domova s sním můžu odvážit bez klíče 14-17 a kdy nejpozději budu drhnout ruce Solvinou od oleje?
Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv, kdo na něj nechce sbalit ženskou... Ledaže by mu nevadilo, že dotyčné bude tak okolo sedmdesáti let... :-)
Doplňky na motorce - Plexi - žádná replika, ale to staré, nedokonalé, původní...
Doplněno PAVem 40 v barvě Prasete, protože ta původní žlutá.. nějak nebyla to správné...
Recenze
Království za koně? Harleye za prase? Já zkusil to druhé…
To jde?
Ano, je to tak. Pár lidí z okolí to nechápe, ale já to udělal. Dodávám, že nejsem po úrazu hlavy… Po 4 letech jsem vyměnil Harleye Road Kinga za skútr ČZ175/502 přezdívaný lidově (a správně) „prase“. Samozřejmě, že ke skútru jsem dostal i tučný doplatek, ale to už si obvykle nechávám pro sebe a dotyčný tak alespoň má historku k táboráku: „Si představ, ty vo*e, tak jsem dneska potkal de*ila, který vyměnil H-D za starou čízu! No chápeš to?!!“
Ještě před pár lety veteránisti prase nebrali za objekt hodný zájmu a dalo se sehnat za rozumnou cenu. Ty časy jsou pryč. Stejně jako časy, kdy se pole kulaků sjednocovala do JZD…
Prase se mi vždycky líbilo, protože bylo jiné, takové baňaté a snad jako jediné moto v ČR mělo startér! Taková technická vymoženost! Kdysi už jsem čuníka měl, ale kvůli stavbě musel z domu. Jak já toho později litoval a smutně se chodil dívat na olejové skvrny na podlaze garáže, jediný to důkaz, že jsem ho tu měl…
Miluju projížďku na něm. Moc to nejede, nebrzdí, zato se mírně pohupuje, ale rozdíl oproti původní verzi s gumovými silentbloky je tak velký, že už se dá (po pár pivech a pár rumech) prohlásit „v zatáčkách drží jak přilepená“.
Design je tak hnusný, až je krásný. Plexištít je opravdu účinný i díky spodnímu plexi připevněnému na karoserii. Fouká tak spíše zezadu. Ale to asi nevadí, protože abych byl správně „cool“, měl bych jezdit ve vaťáku a gumákách, ne?
Ve srovnání s H-D je prase docela lehké. Hmm, to znamená, že se mi bude dobře tlačit…
Před pár lety ho někdo už někdo renovoval, sice nijak kvalitně, ale zle nevypadá a „na funkci to nemá vliv“. Nehodlám na něj sahat, kromě chromovaného kolene výfuku ho zatím nechám tak, jak je. Přednost má teď ježdění před šroubováním. Copak můžu na něčem jiném s radostí prohlásit po šesté vyjížďce: „Tak už mám za měsíc od koupě najeto 120km! A pořád bez poruchy!“
Úředník při přepisu na magistrátu, taky motorkář, měl slabost pro ČZ i smysl pro humor a tak jsem asi jediný majitel čuněte, který má v malém TP v poznámkách napsáno „Prase“ – viz foto. Ještě, že tam za to slovo prase nenapsal „majitel“…
Naštěstí mi stále nechali původní malou SPZ, která se lépe vyjímá pod rezervou než novodobé velké „lopaty na sníh“.
Mám rád víkendové vyjížďky do obchodu nebo do pekárny, v klidu a smradu 2T dýmu pro čerstvé pečivo. Vždycky se najde někdo, kdo na něm jezdil nebo si ho pamatuje z filmů a dá se do řeči.
A jestli se mi stýská po H-D? Trochu ano, ale hravě to vynahradí pocity při vyjížďce na praseti. To už z domu nepůjde…
A když, tak měním za Aprilii RS250! To je taky „podobný“ 2T…
Tož „Prase forever!“ ?
Moc pěkná recenze a parádní souprava
bruttopýr
mě sereš, voe, když jsem se konečně odhodlal a předsevzal si, že budu dávat minimální počty bodů a budu na všechny okolo hnusný, tak ty si dovolíš připřáhnout páva za prase.
Njn., ve ketré světové zoo potkáš v jednom výběhu páva s prasetem...
... to se může stát jenom v Čechistánu...
Tak ať ti to jezdí!!!
Solvíně zdar!!!
pekna forma preasete co nezestarne,..
ok super názor
známý ho má i s vozíkem pav