
Testujeme ikony: Aprilia RS 250 a Suzuki RGV250 - krása i nesmyslnost ostrých dv...
18.09.2024
1996 | 1997 | 1998 | 1999 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 249 cm3 | |||
Výkon | 41 kW (55.8 koní) | 40.9 kW (55.6 koní) | 50.4 kW (68.5 koní) | 46 kW (62.6 koní) |
Výkon při otáčkách | 11000 ot/min | - | 11000 ot/min | |
Točivý moment | 36 Nm | 46 Nm | 20 Nm | 40 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 10800 ot/min | 9800 ot/min | - | 10750 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | Jazýčkové ventily | - | Jazýčkové ventily | |
Vrtání | 56 mm | - | 56 mm | |
Zdvih | 50.6 mm | - | 50.6 mm | |
Kompresní poměr | 13 : 1 | - | 12 : 1 | |
Příprava paliva | Karburátor | - | Karburátor | |
Startér | Nožní | - | Nožní | |
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | Dvojitý páteřový | - | Mostový | |
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina | |
Zdvih předního odpr. | 120 mm | - | 120 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 130 mm | - | 130 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | - | 298 mm | ||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 110/70VR17 | - | 120/60 ZR 17 | |
Rozměr zadní pneu | 150/60VR17 | - | 150/60 ZR 17 | |
Rozvor | 1370 mm | - | 1360 mm | |
Úhel hlavy řízení | 25.5 ° | - | 2530 ° | |
Závlek předního kola | 102 mm | - | 102 mm | |
Výška sedla | 770 mm | 690 mm | 770 mm | 780 mm |
Suchá hmotnost | - | 141 kg | ||
Pohotovostní hmotnost | 168 kg | - | 357 kg | |
Užitečná hmotnost | 172 kg | - | ||
Objem nádrže | 13 l | - | 19.5 l | |
Rezerva | 2 l | - | 3.6 l | |
Spotřeba | - | 7.2 l/100 km | ||
Zrychlení | 5 0-100 km/h | - | 4.6 0-100 km/h | |
Maximální rychlost | 197 km/h | 200 km/h | 205 km/h | 210 km/h |
První cena | - | 238900 Kč |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Hledám, potřebuji | Servis /seřízení zavodní moto aprilia RS250 | 6 | 3.12.2021 18:55 | ||
Opravy a údržba | Gipro X-type G2 nefunguje učení | 1 | 27.5.2021 23:01 | ||
Opravy a údržba | Cukání motoru ve vysokých otáčách 2T | 5 | 13.4.2020 00:44 | ||
Enduro & funbike | enduro | 1 | 30.4.2019 13:22 | ||
Supersport | Polepy aprilia rs 125 - Poggiali Rossi | 2 | 15.2.2019 19:26 | ||
Opravy a údržba | Kde je chyba? Špatný nikasil? | 60 | 11.6.2015 00:19 | ||
Italské | Moto Prosek | 5 | 13.2.2015 17:23 | ||
Silniční sportovní | jakou 250 po Aprilii rs50(80) ? | 17 | 14.5.2013 09:12 | ||
Italské | RS 250-motoscoot | 13 | 26.10.2012 19:27 | ||
Opravy a údržba | Kde v zahraničí udělat nikasil? | 7 | 3.4.2011 22:25 | ||
Výběr motorky | Prosím, prosím o radu. | 222 | 9.3.2011 11:14 | ||
Italské | Kde sehnat díly na RS 250? | 18 | 24.2.2011 08:49 | ||
Silniční sportovní | Laděné výfuky na Aprilii RS 250 | 12 | 17.1.2011 22:37 | ||
Italské | aprilia 250 RS - vše kolem ní | 27 | 19.12.2010 22:12 | ||
Italské | Skusenosti s aprilia rs 250 | 23 | 16.10.2010 20:34 | ||
Opravy a údržba | RS 250 - litina/nikasil? | 9 | 5.10.2010 07:02 | ||
Italské | Aprilia rs 250 | 14 | 10.5.2010 18:12 | ||
Opravy a údržba | Pomoc výbrus Aprilia rs 250 | 7 | 26.10.2009 16:48 | ||
Italské | Aprilia RS250 Přívěry a jejich nastavení... | 9 | 11.6.2009 22:47 | ||
Italské | Aprilia RS250 | 30 | 8.2.2009 11:08 |
Jedná se o repliku GP stroje ze začátku 90 let. Naprosto jedinečná, nekompromisní sportovní voňavka....
Je to jako super ženská chce to nejlepší a nejlepším se odvděčí.
For frying your brain and licence, there's no better tool than an RS250! Co víc si přát, jeden z ...
Poznámka: Splněný sen!!žiju 2T!!Skvělý kup dovezena z německa od pána co ji měl do sbírky rok výroby...
Je to poslední sériově vyráběný "dvoutakt" 250ccm. Moje motorka je z roku výroby 2000, takže po posl...
Moje Aprilka RS 250, už po druhe sezoně. Dám sem par fotek a nějaky ty info kolem ní:-)) Je super ne...
Zvuk dvoutaktu mě fascinoval odjakživa, obzvláště u silničních strojů. Sehnat v dnešní době cokoliv ...
Motorka kterou jsme přivezli domů v přepravkách. Kapoty rozštípaný skoro na trsátka, přeraženej pods...
RS 250 2taktní 2válcová Italka z Noale.Holt taková holka:-) s japonským motorkem
Je to dvoutaktní střela pro určitou skupinu lidí,kteří milují vůni spálené směsi oleje a benzínu,a v...
Tak poslední která chyběla.Dáme do toho trochu síli krve potu a lásky a věřím že až poprvé zaspívá s...
Zvuk dvoutaktu mě fascinoval odjakživa, obzvláště u silničních strojů. Sehnat v dnešní době cokoliv ...
Je to dvoutaktní střela pro určitou skupinu lidí,kteří milují vůni spálené směsi oleje a benzínu,a v...
Jedná se o repliku GP stroje ze začátku 90 let. Naprosto jedinečná, nekompromisní sportovní voňavka....
Poslední model RS-ka (vyráběn 1998-2003), dle TP 40 kW, výkon posílen o Arrow výfuky. Motorka po del...
For frying your brain and licence, there's no better tool than an RS250! Co víc si přát, jeden z ...
Výkonná,lehká a skvěle ovladatelná
Po absolvování autoškoly v osmnácti jsem se začal ohlížet po nějaké silnější motorce. A nokec padla...
úžasná motorka na okruh, nejlepší stroj co jsem měl
Aprilia RS 250 2T, Tetsuya Harada edition.
Tak po chvilce zase pár drobnosťí,chladič namontován,bylo potřeba zakrátit spodní držáky aby to sedl...
Tak po rozložení na prvočinitele,bychom potřebovali zase s novými ďíly začít pomaloučku skládat.Dile...
Proběhla vizuální kontrola válců a jejich přeměření,vše se ještě vejde do norem,takže osaďíme potom ...
Takže jak už to bývá u mne zvykem,začal jsem kuchat a plnit krabice.
Vydraženy na ebay :-)
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.4/10 |
Průběh výkonu | 8.6/10 |
Vibrace | 5.2/10 |
Převodovka | 7.9/10 |
Mechanická hlučnost | 8.2/10 |
Zvuk | 9.3/10 |
Spolehlivost | 7.3/10 |
Brzdy | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.6/10 |
Těsnost tlumičů | 9.2/10 |
Tuhost rámu | 9.6/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 4.0/10 |
Cestování | 3.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.7/10 |
Ceny servisu | 3.0/10 |
Servisní síť | 3.0/10 |
Dostupnost dílů | 4.8/10 |
Nabídka doplňků | 5.6/10 |
Servisní intervaly | 4.4/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 10.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda NSR 250R | Nikdo ji nebyl schopen dovézt. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha R5 | Čim dal více mi z finančního hlediska utíká a objevila se tahle rarita. |
ČZ 175/502 | \"bo to není prase\"... |
Aprilia RS 125 | |
Honda CBR 600F | Bohužel byla v hrozným stavu... |
Suzuki GSX-R 600 | V té době nebyl financ a jsou stále drahé ( v UK ) |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2002 | bajtlermoto | aprilia_rs250.zip | 5.6 MB | Aprilia RS 250 |
1999 | mikes.z | rgv250.pdf | 2.0 MB | |
1998 | BjC | english-1998.pdf | 3.9 MB | |
1998 | manxman | aprilia_rs250.zip | 5.6 MB | Aprilia RS250 |
1998 | Sallen | -98-04-rs250-owners.pdf | 3.9 MB | Owners manual |
1998 | Sallen | 1998-rs-250.pdf | 28 MB | SPARE PARTS CATALOGUE |
1998 | Sallen | 2177_rgv250.pdf | 2.0 MB | Engine |
1998 | Sallen | aprilia_rs250-repair.pdf | 19 MB | 945W - Service and repair manual |
1998 | Sallen | rs250_98-04_english.pdf | 110 MB | 945W - workshop manual, only english |
1998 | Sallen | challenge_version.pdf | 15 MB | Challenge version - 961W |
1995 | Heket | rs-250-95.zip | 1.2 MB | Manual pro aprilia rs 250 ročník 95 |
1995 | Sallen | 1995-rs-250.pdf | 17 MB | SPARE PARTS CATALOGUE |
2002 | th2o | 12.12.2018 | Stáhnout aac |
Staženo:21x |
|
Vložit vlastní zvuk |