Aprilia RS 250 Cevennes Retromotors

Dvoutaktů není nikdy dost. To si pravděpodobně řekl i francouzský stavitel Cedric, když se pustil do dvouapůle od Aprilky. Těhle motorek moc nenajdete, přestavěných už vůbec. To, co vyjelo ze Cedricovi dílny rozhodně stojí za to, a musíme se s tím s vámi podělit i přesto, že Cedric nebyl k motorce nijak sdílný.

Aprilia RS 250 Cevennes Retromotors

Jak můžete vidět z fotek, základ motorky zůstal nezměněný. Hliníkový rám, kyvka, přední vidlice, brzdy, kola, vše je tady při starém, protože co funguje, není potřeba měnit. Od půlky nahoru už je to ale Cedricovo velké sólo na hliník. Trubkový podsedlák drží minimalistickou podsedlovku, vše samozřejmě z hliníku. Ze stejného materiálu je i nová nádrž s originálně řešeným uzavíráním a přední kapotáž. Všechno je doplněné o zlaté a černé linky. Finální vzhled je dokonale syrový a vypadá jak z jiného světa.

Aby to nebylo jenom o kapotách, sáhl i do motoru. Ten dostal kompletní generálku a navíc hlavy od holandských dvoutaktních specialistů VHM. Nemáme strach, že by motor s těmito úpravami a ručně dělaným výfukem nezískal nějakého koníka k dobru. A i kdyby ne, tak motorka díky hliníku určitě shodila několik kilo, takže nabídne hodně zajímavé svezení.

Sice jde jenom o showbike, protože nemá světla a na okruh je ho škoda, ale svůj účel splnil skvěle. Upoutal na Cedricovu práci, ukázal, co umí (a že umí, dokazuje jeho stránka a další práce, je to alu-kouzelník). O tomhle chlapíkovi ještě uslyšíme.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 2x

Motokatalog.cz

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist