For frying your brain and licence, there's no better tool than an RS250!
Co víc si přát, jeden z posledních sériově vyráběných ostrých dvoutaktů většího objemu, ryze sportovní stroj, dnes již srdeční záležitost :)
Motorka koupena od monkeyvraky (Prosek) - Prodejce vstřícný, férový a ochotný. Dosud je mi k dispozici, rád pomůže i poradí.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Ikdyž se jednalo o zadřené okruhové rsko, musel jsem jí mít. Výkonově na dnešní velké supersporty ztrácí, ale vše doháhání svou hravostí, lehkostí a jedinečným charisma. Touto kráskou jsem si splnil svůj dětský sen!
Motorku bych doporučil pro - Pouze jako srdeční záležitost, pokud se chcete odlišit, vlastnit kus historie ze zlaté éry MotoGP a pro 2T blázny!!
Doplňky na motorce - Svody od Jolly moto, koncovky Giannelli
Recenze
Jedná se o model mk1 r. v. 1997 na laminátech mk2. Původně jsem byl rozhodnut pro mk2. Situace tomu nepřála. Během 3 let se mi novější model za přijatelnou cenu nepodařilo naleznout a když se náhodou nějaký takový objevil, byl hned pryč.
Nakonec se zde na motorkářích.cz objevila jedna okruhová k mání, bohužel zadřená na klice. Bylo mi jasné, že na ní bude hodně práce a stav nejistý. Jenže vidina, že je nadosah byla silnější. Na nic jsem ale nečekal, prodejce kontaktoval a jel se na ní podívat.
Od prodejce jsem se dozvěděl, že se jedná o starší model s novějšími lamináty. Navíc to byla čistokrevná okruhovka, žádné světla, zrcátka.., byly ovšem k ní DE papíry s odhláškou, takže pozdější přihlášení k provozu by neměl být problém. Motorka cca 2.5 roku od zadření stála.
Těmito skutečnostmi jsem byl zprvu zklamán, ale ta motorka byla prostě nádherná :) celé jsem si to nechal přes víkend projít hlavou. Těžké rozhodnutí, ale už jsem se zamiloval. S prodejcem jsme se dohodli a byla moje :)
Ten samý den jsem moto ještě odstrojil a v teple zaparkoval. Z laminátů jsem odstranil polepy, nečistoty, navoskoval a uložil. Dále byl vyndán motor, který jsem hned připravil k případnému odvozu na odbornou GO. Nyní je RSko kompletně do posledního šroubku rozebrané, vše repasuji.
Postupně se mi dostává pocitu, že koupí staršího modelu jsem vlastně udělal dobře :) Respektivě, starší model sice nemá modernější, zakulacený vzhled, ale pro mě má řadu výhod.
Má analogovou přístrojovou desku místo digitální, pro mě osobně velké plus, užší přední ráfek (3.0x17 -> starší, 3.5x17 -> novější) s menší pneu (110/70x17 -> starší, 120/60x17 -> novější) pro mě opět velké plus, raději užší pneu pro zatáčení ostré jako břitva :) Citace z testu ,,The extra noggin of tyre width has reduced the new bike's steering capability from razor to merely quick.'' TEST
Novější model má lehčí podsedlový rám z hliníku. U staršího modelu je ocelový (mám novější hliníkový). Starší model má také menší objem nádrže zhruba o 3l (mám menší objem), časem budu chtít výměnu za nádrž karbonovu nejspíše ve větším rozměru.
Centrální tlumič u novějšího modelu je navíc výškově nastavitelný, u staršího nikoliv (mám starší), co jsem se ale na diskuzích dočetl, měl by být lépe zpracovaný.
Jedinou nevýhodu vidím v přední vidlici. Starší model s Marzocchi, má pouze jednu náplň tlumící. Novější má Showu, kde jsou tlumící obě. Každopádně tuto nedokonalost hodlám vyřešit v budoucnu pořízení vidlice, centrálního tlumiče a tlumiče řízení od Öhlins :)
,,Money makes the world go round, but two-strokes make it go faster!!"
Více v DENÍKU
FOTO
Krása.
Cau mam doma 250 doklady navic kdyby jsi chtel
gratuluji a už aspoň vím kdo mi ji vyfouknul před nosem
na kolik te vysel ten motor? :)