stratos_r1250gs



PROFIL MOTORKY

Yamaha XVS 1100 DragStar (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Bredy2
Vloženo 23.1.2017
Aktualizováno 24.1.2017
Zobrazeno 2384x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Zlatá a spolehlivá, pohodlná, na svůj objem docela lehká.

Motorka koupena od FIRMA:EuroCycles (Vítězov)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XV 1100 Virago: Už moc staré
Suzuki VS 1400 Intruder: Vzhled (Dragstar se mi líbí víc)

První dojmy - Hned mi padla do ruky, dobře brzdí, slušný krouťák.

Motorku bych doporučil pro - Při mojí výšce 186cm a váze 100kg jsem asi na horní hranici vhodnosti tohoto motocyklu. Kdybych vozil trvale nějaký těžší batoh, tak by asi hodně úpěla. Takže mašina je asi spíš pro lehčí atlety středního vzrůstu a solo jízdu, nebo s lehčí modelkou na zádech.

Doplňky na motorce - Široká řídítka, padací rám, předkopy, chromovaná zásuvka Kuryakyn, plotny spolujezdce a stupačky řidiče Highway Hawks, hodinky, teploměr, nosič, brašny, kožený pás na nádrži.

Recenze

Dragstar se mi líbil vzhledově, původně jsem chtěl sice Classic, ale pak se mi nějak zalíbila tahle lehčí verze, tak jsem do ní šel a nelituji.
Hodně se mi líbí i 1300 Royal star, to je taková buclatá lokomotivka, ale Dragstar přeci jen zvítězil.Chtěl jsem klasický čopr, nízký posez, vzducháč, drátěná kola... Tohle Dragstar splňuje na 100%.
Mašina měla od předchozího majitele široká řídítka a otevřené laufy. S těmi řídítky mě vyhodili hned od evidenčky, tak jsem musel koupit originály a dát je tam. Laufy jsem vyměnil kvůli technické (naštěstí jsem moto koupil i s originál výfuky). Po namontování originál laufů se požitek z jízdy sice snížil (motor změnknul, trochu se snížil krouťák), ale zase mi po jízdě nebolí hlava - ty vance&hines dělají hrozný kravál, a taky mi přestaly výfuky střílet při brždění motorem, což uvítali důchodci na přechodech.
Ovladatelnost je dobrá, motorka je na svůj motor docela lehká, má hodně nízké těžiště. Motor má slušný zátah v nízkých otáčkách, do vysokých ji moc nenutím. Maximálně jsem s ní jel tak 150km/h, v takové rychlosti se už moc komfortně necítím, kdybych se nedržel pevně řídítek, tak by mě to sfouklo. Možná zkusím plexi.
Trochu mi vadí i tvrdý podvozek, po 2 hodinách mě bolí záda, ale třeba si zvyknu. Zatím jsem to vyřešil tak, že jezdím jen po pěkných silnicích.
Brzdy jsou super, na zadní to chce opatrně, hned šlajfuje, přední brzdí jako fík.
Spotřeba 5 litrů, a to ji nešetřím.
Loni jsem najel 5000km, nedolil jsem ani kapku oleje, tak snad dobrý.
Co je ale docela hrozný, je světlo. Jel jsem v noci jen jednou a bez dálkových jsem nic neviděl. Takže když jsem musel ztlumit dálkové světlo, musel jsem i zpomalit na 60, abych se stačil držet na silnici. Chce to nějaká další světla.
Co se týče servisu, zatím jsem nenašel žádný v Plzni a okolí, kdo by se specializoval na Yamahy. Zatím jsem potřeboval jen vyměnit gumy, to mi udělali v CC Moto (zadní) a v Rikimoto v Křimicích (přední). Možná někdo poradí?





Sice spolujezdce moc nevozím (manželka na to nechce sednout), ale myslím že spolujezdec asi nebude mít moc komfortu. Sedlo spolujezdce je takové tvrdé úzké prkénko a stupačky jsou dost vysoko, tak si asi trochu prokrví kolínka. Vezl jsem akorát syna (ten neprotestoval, asi proto že je mladý), pak jednou švagrovou (taky neprotestovala). Chtěl bych je ale vidět po nějaké dlouhé vyjížďce.
Na podzim dostala kočička padací rám, zásuvku na zapalovač a dobíjení mobilu, předkopy a kožený pás na nádrž. Ještě jí chystám přídavná světla a možná ten plexík.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
NEIP
NEIP napsal 24.02.19 v 20:10 10b.

Bredy pecka,nemám co dodat.Doufám že letos dáme zase spoustu kiláků

-Vojna-
-Vojna- napsal 13.08.17 v 22:45 10b.

paráda sousede

jarka49
jarka49 napsal 29.03.17 v 20:48

Pěkná holka tak hodně pohodovejch km

Více komentářů



TOPlist