Yamaha XVS 1100 DragStar (2000)

Vlastník michhor
Vloženo 1.9.2011
Aktualizováno 28.4.2017

Krásná silná motorka v černé barvě plná chromu, prostě nádhera ... a to svezeníčko na ní to je parádička

První dojmy - První dojmy byli zajímavé ... šel jsem cestou jako mnozí jiní ... po nějakých 17 letech co jsem měl naposledy MZ150 a příležitostných pojížďkách na padesátce skůtru jsem si koupil hned velkou mašinu ... jiný posed, absolutně jiná váha, jiná manévrovatelnost a ovladatelnost ... no, prostě úplně něco jiného ... co si tak vzpomínám asi nejvíc jsem v prvních kilometrech zápasil s váhou a manévrovatelností ... hned po koupi jsem na ní odjel domů cca 160km. Za tu dobu jsem si na ni přeci jen trochu zvykl a ta váha mi nepřipadala už až tak hrozná a najednou jsem zjistil, že i ta manévrovatelnost nebude problém. Co jsem hned ocenil byl hodně slušný posed.

09/2011
Mám ji teď dva měsíce a zatím najeto necelých dva tisíce km. Jezdí se mi na ni dobře, prostě si to tak bubláme krajinou a kocháme se. Zatím žádná jobovka a doufám, že to tak i zůstane.

14.03.2012
Tak jsem nechal svého dráčka dnes kompletně prohlídnout v yamaha servisu v rámci předsezónní akce a byl jsem rád, že mi potvrdili, že je mašina v perfektním stavu. Rok výroby je 2000 a na mašině není potřeba cokoliv štelovat. Proběhla jen výměna oleje a filtru a také olej v kardanu, tam to už bylo na hraně. Tak a teď hurá do nové sezóny. Jen tu přední pneu musím v dohledné době vyměnit

07.05.2014
Začínám čtvrtou sezónu se stále stejným strojem ... nějak jsme si na sebe zvykli
Doposud nebyl s mašinou jediný problém. Standardní údržba ... olej, benzin, brzdové destičky, brzdová kapalina, pneumatiky ... nic víc ... dráček krásně šlape.
Na některé vyjížďky se mnou začala jezdit i manželka ... podle toho jak máme hlídání pro děti ). Vzhledem k tomu, že vyrazíme někdy třeba i na víkend pod stan musel jsem dokoupit zadní velkou brašnu abysme to vše pobrali. Ale ta romantika za to stojí ... sedíte před stanem někde u rybníka, mašina postavená vedle stanu, koukáte na kýčovitý západ slunce a těšíte se zase na další den pohodové jízdy a poznávání

28.04.2017
Tak jsem po šesti sezónách svého "miláčka" prodal a momentálně jediné na čem mohu jezdit co má dvě kola je koloběžka ...

benďa135
benďa135 napsal 02.02.16 v 02:50 10b.

Pěkná mašina.můzem někdy vyjet až se oteplí.

traktorista
traktorista napsal 31.12.13 v 19:10

krasna...

cmelda222
cmelda222 napsal 18.06.13 v 19:33 10b.

koukám, že si ji taky hýčkáš ke spokojenosti. 10 b a spokojenou sezonu a třeba na viděnou čao

orech304
orech304 napsal 17.03.12 v 19:30

Nádhernej drag, přeji spoustu probublaných Km bez problémů

Pechin1
Pechin1 napsal 15.03.12 v 17:27

Nááádhera Přeji krásnou sezónu 2012.