PROFIL MOTORKY

Yamaha XVS 1100 DragStar (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Janka0304
Vloženo 19.8.2014
Aktualizováno 13.7.2017
Zobrazeno 1701x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


K téhle motorce jsem přišla tak trošku náhodou…

Více fotografii

První dojmy - Dnes - přesně po měsíci od prodeje mého předchozího stroje - oficiálně vkládám na tyto stránky svou novou "ocelovou kobylku". Už jsem na ní sice něco najezdila jezdila, ale dnes jsem od ní oficiálně dostala klíče, doklady, potvrzení o povinném ručení i o pojištění, zámky, brašny, lékárnu, atd... Zkrátka od dnešního dne to je můj "Drakoušek"... :-) První dojmy jsou tak nějak "rodinné" - přítel tedy na DragStara nedal nikdy dopustit a nejspíš ani dopustit nikdy nedá. Je to pro něj pořád natolik srdeční záležitost, že ho ani nechtěl prodat nikomu "cizímu" mimo „rodinu“. A protože zároveň razil názor, že potřebuji silnější, hodnější a pohodlnější stroj, bylo víceméně jasné, že mi ho přenechá. A tak je můj... :-) Stará se mi o něj a já na něm „za odměnu“ jezdím... :-) S "Drakouškem" jsem byla nadmíru spokojená hned, protože oproti mé starší motorce je to velký posun. Yamaha Virago XV535 byla sice pro mne – jako tenkrát úplnou motorkářskou začátečnicí - bezvadná motorka - jak se říká „na naučení“, ale tento rodinný DragStar XVS1100 je už pořádný kus mašiny. Asi bych měla být skromná a napsat spíše něco ve smyslu, že Virago byla "bezvadná do začátku“, protože každý jen trochu moudrý motorkář ví, že skutečně „naučený“ vlastně není prakticky nikdy… Vždycky je co se učit, co nového poznávat a vždy když se někam jede, je potřeba dávat obrovský pozor. A na motorce to platí dvojnásob. Takže v případě Viraga je asi doopravdy lepší formulace – „bezvadná motorka do začátku“...

Motorku bych doporučil pro - Tohle moto je vhodné skutečně téměř pro každého. Pro alespoň mírného začátečníka je nezáludné a snad i něco naučí. Tedy doufám, že to bude platit i pro mně. Zkušenější motorkář si s ním užije taky spoustu zábavy. Ale protože svého DragStara teprve začnu skutečně pořádně využívat, ponechám si v této rubrice místo a třeba sem časem ještě něco doplním...

Doplňky na motorce - Dárce této krásné motorky si kdysi ze svého „drobečka“ odmontoval plexi štít a zadní opěrku, protože se mu to nelíbilo. Nechal si na ní pouze „plotny“, které ho přes počáteční nedůvěru skutečně nadchly. Mně také – plotny jsou doopravdy prima věc. A naopak plexi chci zpátky taky – přítel sice brblá, protože se mu to nelíbí, ale Drag jede jako drak a tak se budu cítit lépe, když nebudu muset ve větších rychlostech zvládat silný nápor protivětru. A opěrku budu používat asi tak nějak střídavě – když pojedeme někam dál - budu ji prostě mít namontovanou, protože na ní je také nosič zadního kufru…

V garáži jsou ještě uložené originální „laufy“, ale tomu kraválu – pardon – díky tomu krásnému „prdlání“ motoru už jsem tak nějak navyklá na tyhle. Konečně mám pocit, že sedím na skutečně silném stroji. A je to navíc i bezpečnější, protože jsem zatraceně dobře slyšet…

Recenze

Co ale napsat o DragStarovi? Jak popsat jeho vlastnosti a důvod mé volby, když jsem ho vlastně zdědila?

Ale přeci jen se pokusím něco napsat - Říká se: "Darovanému koni na zuby nehleď"" - ale musím napsat, že tenhle kůň má zuby velmi dobré. Sem tam sice nějaká ta provozní plomba, ale ty souvisí spíš s věkem. A pak - žádný zub nechybí a všechny jsou čisté a udržované...

Že mi DragStar tak nějak „spadl do klína“ jsem už napsala, ale asi bych také měla napsat, že dnes už vím, jaký to je poklad – tedy pohodový, hodný, silný a pracovitý motocykl. To mohu prohlásit i jako pořád ještě "mladá čopristka"...

Své hodnocení tedy postavím spíše tak trošku na porovnání. Vlastně jen na několika hlavních bodech – na několika rozdílech oproti mé původní motorce. Přítel na svém profilu popsal DragStara již docela podrobně a myslím, že i trefně. A protože nemá cenu se opakovat, napíšu už jen, že můj DragStar je oproti původnímu Viragu 535 (pochopitelně) výrazně silnější, má prakticky stejnou spotřebu (a to je prima), ale i ostatní provozní náklady jsou velmi podobné (to je přímo super). No - vlastně bych měla dodat – přítel mi to zatím všechno platí a to včetně benzínu za ježdění. A to mně tedy taky docela baví… Takže se ho pochopitelně zatím nehodlám zbavovat. (tedy myslím toho DragStara, protože v případě přítele to je jasná samozřejmost… )

A vůbec nejlepší je z mého pohledu na DragStarovi takt, že je oproti mé dřívější motorce skutečně výrazně pohodlnější. To je pohodička pro moje záda - navíc díky velmi nízkému posedu – a nízko položenému těžišti mi poskytuje mnohem větší jistotu při projíždění zatáček. A to skutečně velmi oceňuji…

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
-Donar-
-Donar- napsal 03.01.17 v 18:31 10b.

Moc pěkný stroj

jikov
jikov napsal 26.01.15 v 18:57 10b.

Krásná mašina,ať Ti dobře slouží a dělá jen radost.

majky64
majky64 napsal 18.11.14 v 21:46

Pekna masina vela stastnych kilakov

Více komentářů



TOPlist