PROFIL MOTORKY

Yamaha XVS 1100 DragStar (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Brejlovec
Vloženo 28.3.2011
Aktualizováno 16.2.2014
Zobrazeno 4408x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Popis motorky


Vždycky jsem si chtěl koupit nějakou mašinu. Když jsem získal garáž bylo to jasné. Mněl jsem vyhlídnutý Intruder 1500 nebo Dragstara 1100. Nakonec Drak vyhrál. Chlazení vzduchem, drátěné kola a 1100 je na začátek tak akorát.

Více fotografii

První dojmy - První cesta byla od prodejce domů. 130 km. Jel jsem pro ni s manželkou, která pak řídila auto zpět. V polovině cesty mně poslala napřed, že mám šetřit naše staré auto a nepředjíždět vše co je přede mnou.

Doplňky na motorce - Doplňky jsou: Originál plexi a padací rám. Dále opěrka s nosičem, brašny na pevnou montáž, kufr s rolkou, čiré blinkry, předkopy a pár drobností od Highway Hawk

Recenze

Zkušenosti zatím dobré, prý špatně zatáčí. Drak jde do zatáček sám. Jinak jsem začátečník. Měl jsem fichtla a pak po 25 letech jsem si udělal neomezený. Rozdíl je samozřejmě nebetyčný a tak nemám co srovnávat.
Moto je jak se často uvádí " po starším pánovi ". Tady je to pravda, ale má taky něco najeto ( při koupi 38 000 km ) a to v každém počasí a za plného obrašnování. Je to na ni vidět. Zase to ale vypadá, že byla pravidelně servisována u Yamahy.
První foto je hned po koupi. Další jsou novější.

Tak už mám Draka rok, najel jsem 4700 km a slušelo by se napsat nějaké poznatky. Vždycky mně pobaví 12-ti leté moto s najetými 22 tis. Km. A že letos bylo hnusné léto.
V garáži jsme seřídili ventily, všechny byly v normě jen jeden sací byl na hraně. Pak jsem nechal seřídit karburátory a směs. Odhadovaná cena do 1 000,- korun. Stálo to 1 900,- a trvalo 14 dní. Vyměnili zánovní vzducháč, který jsem nechtěl, že prý to dělají tak vždycky. Tak sem už nepřijdu.
Jediná závada, přestalo svítit brzdové světlo na přední brzdě. Stačilo rozebrat a vyčistit spínač. Jinak jen lít benzín a jezdit. Taky jsem dolil 1 deci oleje, ale tady je to sporné, průhled je až pod táhlem řazení, takže musím na kolena a hlavu až na zem a jakýkoliv pohyb s motorkou způsobí rozkolísání hladiny.
Zkusil jsem maximálku. Víc než 173 km/h nedám a navíc štít působí tak do 150. Pak chce vítr servat helmu. Kombinovaná spotřeba je 4,8 l/100 km. Dálnice, okresky, popojíždění v Praze, a že si toho užiju.
Původně jsem chtěl Draka jen na začátek, ale situace se tak změnila, že u něj ještě zůstanu. Chtěl jsem Yamahu 1900 Rider nebo nějakého Wilda na přestavbu. Taky Warrior není špatná volba. Nicméně ekonomická situace mých zákazníků a následně i moje není růžová, můj batůžek si právě dodělává řidičák a chce svoji mašinu, takže zatím nic.
Tak se budu se věnovat Drakovi. Přes zimu laďáky a asi i přepákování. Ujel jsem na jiném drakovi asi 100 km s přepákováním určeném pro chlapa o 10 cm vyšším a jízda byla spíš utrpením než požitkem. Laďáky určitě. Můj Drak je z Německa a tamní verze je o 1 kg těžší než verze pro zbytek Evropy a ta zátěž je ve výfucích ( dočetl jsem se v chytrých knížkách ).
Taky bude potřeba vyměnit brzdové destičky na předku a zadní guma je K.O.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
NEIP
NEIP napsal 04.01.16 v 16:54 10b.

Moc pěkná mašina. Těší mi že nejsem sám kdo měl podobnou cestu k dragovi. Ať ti na cestách dobře slouží.

Lalin
Lalin napsal 22.04.14 v 15:38 5b.

Paráda, za 10 !

Brejlovec
Brejlovec napsal 18.04.14 v 10:29

Tu brašnu s rolkou jsem vydražil na Ebay.de za v přepočtu neuvěřitelných 990 Kč i s poštovným. Samozřejmě novou. Prodejce má nick Edelnice Trachtenmode nebo tak nějak. Prodává hlavně dirndly, bílé podkolenky a kožené kalhoty s padacím mostem pro bavoráky. Brašny jsou okrajová záležitost. Při " kup teď " stojí ten bágl asi 60 Eur. Je to hovězí kůže. Jinak motorka je prodaná a sedlám jinou.

Více komentářů



TOPlist