PROFIL MOTORKY

Yamaha XVS 1100 DragStar (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník spigri
Vloženo 15.2.2009
Aktualizováno 21.2.2009
Zobrazeno 7569x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Drag Star 1100, koupená v ČR, prý poslední choper z výroby - já bych řekl první z cruiserů...

Více fotografii

Recenze

Draga jsen koupil v lednu 2006 a vymazloval na sezónu. Nejeto měl 13000 km a já na něm urazyl 14000 km. Nezbytné úpravy v podobě výměny stupaček řidiče za originál plotny clasik, zvýšení opěrky, decentní držátka pro spolujezdce, cestovní doplňky v podobě úložných válců, přídavného nosiče a nezbytný držák mapy má vlasní výroba gps ).

Parádní ježdění tento motocykl nabízí v oblasti nízkých otáček, kdy defakto není nutné řadit ani v obci. Rozsah pátého rychlostního stupně je pro mě zatím nepřekonaný. Né vždy to je však výhoda, protože při jízdě po dálnici by motor určitě uvítal další stupeň Spotřeba se pohybovala okolo 5-ti litrů +- 0,5 litru. Extrém při jízdě po dálnici při bočním silném větru a rychlosti 130km/h 8 litrů! ale to bylo jen jednou! Pneu už ubívá rychleji něž u předešlého motocyklu - zadní vydrží těch 6-7tisíc km a přední jsem měnil hned po koupi a po 14 000km byla tak na 30% odhaduji 16tis.km samo dle stylu jízdy. Pravidelné výměny oleje, filtrů, svíček, plnění nádrže benzínem a pohodové ježdění to bezesporu Drag nabízí do chvíle než se vys. porouchá v mém případě dobíjecí relé. Při jedné vyjížďce naštěstí v čr, relé přestalo fungovat a dobíjení se vyšplhalo na 17V což se moc nezamlouvalo baterii. Jelikož nepatřím mezi jedince, kteří si před každou jízdou změří dobíjení, tak zjištění , že motorka smrdí výpary kyseliny z gelové baterie, se ukázalo jako spíše nenormální. Po zastavení u benzínky jsem musel baterii demontovat a vychladit ve vodě. Samozřejmě po vychladnutí baterie moto už nestartovalo. Jelikož vozím ze skušeností s baterií kabely, kamarád mi ochotně dal čuchnout proudu tak startujem rychle vše zabalit a honem k domovu. Vše si zopakujeme ještě jednou a jsme doma v deset večer. Super výlet! Nové relé originál stojí 2000,-kč já ale volil po konzultaci repliku, spolehlivější relé za 2500,-kč. K tomu jěště gelovou baterii za 2000,-kč a výlet s pokutou za parkování v chko stál 5000,-kč. Alespoň je na co vzpomínat )

To by asi bylo vše k hodnocení Draga.

Tato zkušenost mě přesvědčila o tom že, původ a stav motorky se nedá nikdy odhadnout abych se nespálil ! Pokud se má něco vy... tak se to porouchá a žádná diagnostoka to neodhalí. Původ Draga jsem měl zmapovaný od jeho zakopéní původním majitelem, takže jsem si myslel že vím do čeho jdu a nic takového mě nepotká.

Závěrem - Dragoj dávám 10 bodů a to bez obav za pěkné poježdění !!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bredy2
Bredy2 napsal 26.02.17 v 23:02 10b.

Pěkná mašinka! Na draka jsem ujetej.

Lalin
Lalin napsal 22.04.14 v 15:39

Paráda, za 10 !

traktorista
traktorista napsal 16.03.14 v 20:15

Pekna masinka :)

Více komentářů



TOPlist