renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 1190 Adventure R (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník alesandro
Vloženo 16.1.2016
Aktualizováno 16.1.2016
Zobrazeno 5 488x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Konečně ta pravá ( i když to jsem si říkal u všech mých motorek :) )
Na silnici, do terénu, prostě super

První dojmy - První pohled: "to je ale vysoká koza". První jízda: do ruky hned nepadla, tak jak bych si představoval, ale zároveň jsem věděl, že dlouho to trvat nebude a sedne mi :)

Motorku bych doporučil pro - Je prakticky pro každého, ale je potřeba si uvědomit její výšku a váhu. A s kuframa má na šířku asi tak metr, takže je taky zapotřebí vzít to v potaz.

Doplňky na motorce - vyhřívané rukojeti se třemi režimy, KN filtr, kryt motoru KTM. Od Touratechu mřížka na přední světlo, rozšíření stojánku, kufry. A tankvak od Givi.

Recenze

FZ super stroj, ale nevyužitelná v plném výkonu vzhledem ke stavu našich "silnic" leda tak na okruhu :(. A navíc, když jsem se jel projet s bráchou (YAMAHA TENERE), tak jsem mu krapet záviděl, když najednou ze silnice uhnul na polňačku. Nebo mě vzal směrem na Ústí do kopečků, kochat se krásami tamní přírody. Jenže tam byli silničky asi tak 27 třídy. A já jsem se mohl kochat leda tak slalomem mezi výmolama a bát se, abych neuklouzl po mokrym listí. Tak jsem začal koukat po nějakým enduru.

Prošel jsem snad všechny cestovní endura a tahle kráska mi nejvíc padla do oka.

Motor skvělej, super brzdy, nastavitelný podvozek je luxus.
Čtyři palivový módy, to je něco úžasnýho.
SPORT mi nahradí FZ (to byl taky důvod, proč jsem si vybral tuhle, ten výkon)
STREET používám nejvíc
OFFROAD sníží výkon na 100 koní a zvolní reakci plynu. I přes to je ta mrška pěkně dravá
RAIN jsem neměl moc možnost využít (jen krátký přejezd v mokru)
Kontrola trakce a ABS se dají vypínat, což je výhoda.
Cestování je super, např. jsem na ní jel na Náchodsko, podívat se na naše opevnění, pro mne cesta cca 400 km a dal jsem to bez problému (kdybych to jel na FZ, musel bych si vzít tři dny volno, abych se srovnal :) )

Spotřeba tak 6-7 l (ale to jsou ostré výjezdy a sem tam zvedačka na zadní)
Ale při cestovní rychlosti 130 - 150 km/h spotřeba kolem 5 l, což je paráda :)

Jediný co, tak hřeje druhý válec do sedačky, ale nic nesnesitelného.(naopak na jaře a na podzim je to fajn :) )

Na to jak je vysoká a těžká, tak kupodivu ovladatelnost lehká.

A jelikož jsem dostal dárkem jízdu na okruhu ještě když jsem měl FZ, a s tou jsem tam jel jednou a pak jsem si pořídil tuhle, tak podruhé jsem zkusil jet na KTM, i když mi to přišlo divné. Ale na okruhu to bylo rozhodně něco jiného. Na režim SPORT se při výjezdu staví na zadní a nejvíc mne klamala ta výška. Na to, že jsem jí měl 14 dní, tak to dopadlo úspěšně (viz foto) :) .



































Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
fridexm
fridexm napsal 28.02.16 v 19:54 10b.

Nádhera

zdehel
zdehel napsal 27.01.16 v 21:38

No synu,co jiného ti přát,než spoustu najetých kilometrů bez nehody.

AVENGER2008
AVENGER2008 napsal 23.01.16 v 21:17 10b.

No máš to nádherný a buď na ni hodnej.

T.o.m.y.
T.o.m.y. napsal 21.01.16 v 21:10 10b.

Dobrý to máš brácho, jen tak dál Tak hlavně ať slouží

findejs1310
findejs1310 napsal 21.01.16 v 19:19

Moc pěkná
10b.

Více komentářů



TOPlist