renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 1190 Adventure R (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník vaypor
Vloženo 25.10.2018
Aktualizováno 5.6.2020
Zobrazeno 2 062x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka bez limitů, tady opravdu záleží co zvládnou gumy. Já končil v 247 protože byl silný protivítr a přední kolo začalo být mírně nervozní, na špalky jsem se ještě nedostal tak nevím co se dá v terénu. Šotoliny ale krása

Výška jezdce: 1 cm

První dojmy - Na tom ještě neseděl žádnej eurohujer jinak by to zakázal, jede to jak z praku. Ten motor je naprosto návykovej, jste jak na gumě a je jedno co tam máte za kvalt.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je raketa pro bezmozky, ale zapnutí asistenti ji dokážou pohlídat i pro středně vyjetého motorkáře, jen si musí hlídat rychlost.

Doplňky na motorce - Akrapovič, šusplech, zvýšené padáky, přídavná světla, kryt světla, vyhřívané hefty a sedačky, reflexní pásky



Recenze

"Je to rebel" - při zatýkání třem mašinám ujel na silnici, dvěma endurům na šotolině a všem v terénu. ... (pssst 950 S je lehčí a to se v terénu počítá )
10 000 - olej, filtr a gumy. Jeto v Čechách a Alpy, v jednom a ve dvou s tankvakem a velkým kufrem.
U 1190 jsem nemusel přemýšlet co my splní - kluci rakouský psali, že je lepší než 990.
Ten motor je skvělý, bomba, mazec. Jestli pojedete nad 3 000 tak jen přidáváte. Žádná prodleva, žádné rozmýšlení je to jak katapult - jen vás to začne táhnout jak kdyby někde vpředu byl naviják a vy necítíte od motoru žádnou námahu a v šesti se tam "přidá ještě jedna guma" a jede to jak dvě prasata. Taková Lidovecká "klidná síla". Na rovince do 140 nevnímáte že jedete rychle.
Motorka funguje pořád skvěle a ve srovnání s jinými je o parník vpředu. Čím víc tomu nakládáte, tím lépe funguje. Navíc se asistenti povedli - můžete docela v klidu zakroutit heftem a zadní kolo jen lehce uchčije, přebrzdit předek a on vám jen nepatrně klouzne. Párkrát se mi to podařilo a vyřešilo se to docela v pohodě.
Mašina má tlumič řízení - vono se to občas přizvedne a tak to tam je zapotřebí.
Offroad mod nechá zadek pěkně vlát.
Cestování supr.
Dlouhodobá spotřeba nejprve 5,2 , v Alpách ve dvou s kufrem 5,5 a mezi 7 až 10 tis 5,8
Druhá 1190 R najeto cca 42 - 52. Servis přední vidle. Dovolená ve dvou Norsko 5 tis km spotřeba 5,6 - 3 kufry + tankvak a první 2 tis i náhradní gumy. Spotřeba oleje cca 2 čárky. Motorka umí na budíku napsat 260.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Zdeněk07
Zdeněk07 napsal 06.11.18 v 10:22 10b.

Krasavice, ať přináší jen radost

31081
31081 napsal 25.10.18 v 07:43 10b.

Více komentářů



TOPlist