PROFIL MOTORKY

Honda CBF 1000 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ehonda
Vloženo 11.5.2015
Aktualizováno 26.7.2018
Zobrazeno 2 421x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Popis motorky


Modrou Hondu v garáži vystřídala opět modrá Honda

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 600S: po úvaze a doporučení vyhrál větší obsah
Honda CBF 1000: vyhrála :-)
Honda VFR 800: už docela sportovní posed

První dojmy - Přechod z choppra na cesťák byl docela složitý. První rozjezdy byly pro zasmání, citlivost plynu a hledání stupaček udělalo svoje :-D Rozdíl mezi VT750 a CBF je opravdu velký, ale vše je o zvyku.

Recenze

Mám s novou Hondou najeto prvních cca 1500 km, stále si na sebe zvykáme, ale je to holka šikovná a já snad taky, tak se určitě skamarádíme.
Už vím, že mám stupačky pod sebou a ne před sebou
Výškově stavitelné sedadlo je výhodou, mám ho na nejnižší poloze a v pohodě dostanu nohama na zem i na stupačce je mám pohodlně.
Citlivý plyn, chce to lehkou ruku, ale hodně si užívám akceleraci hydraulická spojka a ty brzdy!!! ony fakt brzdí, lehké zmáčknutí a mašina stojí
Tlumiče taky plní svou funkci, mám je na nejmenší tvrdost a na nerovnosti se jen zhoupnu
Krouťák ohromný, mašina jede snad ve všech otáčkách stále stejně dobře, velký zátah i v 2000 ot. Odpadá časté žazení no a tím kolikrát zapomenu na jakou rychlost zrovna jedu.
CBF je velice lehce ovladatelná, klopí se do zatáček sama, stačí jen pomyslet a ví co má dělat, to jen já ji to ještě sem tam kazím, ale polepším se.
Na zvuk motoru si zvykám, ono bublání nízkootáčkového choppra a bzučení vysokootáčkové silničky je jiný, ale není to až tak drastický, dá se zvyknout i na to že motoru vlastně neubližuji, když mu dopřeju více otáček, je na to stavěný
Spotřebu jsem napočítala 5L na 100km a to jsem zrovna lehkou ruku na plynu neměla
Dlouhé vzdálenosti za sebou spolu ještě nemáme, tak nemůžu prozradit co po 600km řidiče bolí, ale i to časem prubnem. Při 350km za krátké odpoledne nebolelo nic, posed je přirozený.
Mašina je silniční cestovní a z toho plyne do jakého prostředí se hodí, ale zvládla už i sjezd po hooodně nezpevněné ploše, jen já z toho měla smrt v očích
Servis zatím nepotřebovala, jen taková ta klasika po koupení "nového"stroje.

2.12. 2015
Vypadá to že zazimujeme, tak shrnu sezonu.
Od konce dubna, kdy jsem ji koupila najeto cca 15 000 km
Jízdní vlastnosti mé holky si stále užívám, jede krásně i plně naložená ( tedy já a plno brašen ) Cestování je pohodlné, cca 700km v sedle není žádný problém, nic mne nebolí.

Jeden čas se mi zdálo, že nejede až tak plynule jak by měla, tak jsem přešla na kvalitnější papání a je to lepší. Dopřávám ji, když je možnost a hlavně v ČR vyšší oktanové číslo.

Zmínila bych malé mínus CBF a to je malej rejd, při manipulaci na místě je to znát.

Při koupi měla nové obutí ( výlisky-čudlíky nebyly sjeté ) ale vydrželo nějak málo, zadní pneu pouze 4000km asi špatná série. Přední přezuto po 12t
Nová zadní vydržela zbytek sezony, ale už je chvilku za zenitem. Používám Michelin Pilot Power sedí v zatáčkách suprově, zjišťuji že stupačky se dají dřít i na CBF řekla bych že takhle klopit se to dá i díky pneumatikám.

Jediná závada co mne letos potkala a holka musela do servisu je, že mi vyhořel altík, ale prý je to u litrové CBF normál vyrábí se prý s alternátorem na šestistovku. Nejsem odborník tak mi to bylo řečeno.
No snad už budu mít na chvilku klid.
Jinak jen běžná údržba, výměna oleje, filtru..a stálé čištění a mazání řetězu.

Přidala jsem padáky, nové gripy, boční podpěry brašen, zásuvku, tašku na zadní sedlo ( kufr na nosiči za sedlem se mi nelíbí, i když je praktický ).
Koupila jsem hlavní stojan a prodloužení předního blatníku, ale to ještě není namontováno.
Před sezonou mne ještě čeká výměna zadní papučky a brzdových destiček.

2018
Tak jsme se letos spolu vypravili do vzdálenější země na ostrov MAN zkouknout profi jezdce. Pěkně po ose 2.000km tam a 2.000km zase zpět. Cestu zvládla úplně v pohodě, já ty dálnice nesla o něco hůř. Na cestu dostala nové obutí Michelin Pilot Road 4, pěkně drží i v dešti a ani po 6.000km na nich není znát nějaké opotřebení, pořád jako nové. Power jsem přezouvala 2x za sezonu cca po 7.000km
Jen jsem si musela zvyknout že Road jsou tvrdší.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tomino78
Tomino78 napsal 18.09.18 v 15:01

Krásná 10ka za krásnou modrou

Tomino78
Tomino78 napsal 18.09.18 v 14:58 10b.

Krásná 10ka za krásnou modrou

zajdanek
zajdanek napsal 09.01.18 v 16:07 10b.

skvělí

noronen
noronen napsal 04.06.15 v 12:12 10b.

Co dodat.
Pěkně napsané,pěkná motorka,pěkně se na ní bude jezdit a hlavně pěkná majitelka

winks
winks napsal 15.05.15 v 20:48 10b.

Pěkná a spolehlivá motorka,majitelka úsměv od ucha k uchu " A o tom to je" !!!
Tak ať slouží a dělá jen radost.

Více komentářů



TOPlist