PROFIL MOTORKY

Honda CBF 1000 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník dopaa
Vloženo 14.4.2016
Aktualizováno 6.4.2018
Zobrazeno 2026x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Myslím že to bude slušnej cesťák...

Více fotografii

První dojmy - Je to jiná liga proti ER6 plynulý zátah pocit váhy velké motorky méně řazení,zatím mám za sebou pouze cestu od prodejce cca 100 km až naberu zkušenosti podám hlášení :-)

Doplňky na motorce - Motka má turistické plexi,vyhřívané rukojeti,signalizaci zařazeného kvaltu,padáky,tři kufry v barvě motky boční jsou originál a velký servis co víc si přát že...

Recenze

Získal jsem pocit že je čas dát další Level a postoupit výš.A je potřeba na delší cesty Evropou osedlat něco pohodlnějšího přece jenom už nejsem nejmladší...

20.4.2016
Tak dnes jsem dal první testovací jízdu,táhlé zatáčky,utažené zatáčky(od Slapské přehrady nahoru a dolů) a kopcovitý terén...
Všichni víme že motka je určitou branou pro nováčky do světa litrů a to mohu jen potvrdit...
JÍZDA:Řidítka jsou po všech směrech tak akorát,řazení je jemné a přesné,pokud se drží otáčky mezi 3000 až 5000 je to příjemné a pohodlné řízení z možností kochačky,táhlé zatáčky jsou doménou tohoto stroje sedí jak na kolejích a úžasný pocit rychlosti a síly bez nutnosti zběsilého podřazování,zato utažené zatáčky ty mi dali zabrat asi budu muset přeprogramovat mozek z dvouválu na čtyřvál měl jsem pocit že motka nechce vůbec zatočit a hlavně se peru s tím že tady musím brzdit před zatáčkou kdežto u dvouválu stačilo ubrat plyn kdy přišlo okamžité zpomalení a na hraně zákruty to tam poslat pod plynem takže jsem si dnes na Slapech přivodil hned dva málem pády a další věc jsou asi hodně dole položený stupačky protože jsem si dvakrát drbnul botou o asfalt.No a při prudkém rozjezdu ukáže motor svou sílu a nechá proklouznout zadní gumu z nepříjemným hadem v zádech.Celkový dojem mám asi takový jako když přesednete z Fábie do Mercedesu který budí dojem že se nemúže nic stát a pak se najednou utrhne z pomyslných kolejí a je to těžký průser!
Celkový dojem mám asi takový že motka je ke svému určení skoro dokonalá jen já musím na sobě zapracovat aby jsme byli spolu dobří kamarádi )

6.7.2016
Tak mám najeto cca 4000 km myslím že už můžu něco napsat o této motce…
Co se událo:musel jsem provést výměnu pneumatik ty původní sice měli dobrý vzorek ale byli staršího data což se mi málem vymstilo na mokrém hladkém asfaltu (na rovině v 60 km/h rychlosti mi na hladkých asfaltových záplatách nebezpečně ustřelilo hned dvakrát za sebou přední kolo že jsem si skoro ustlal na zem)
Druhý problém byl že během 2000 najetých kilometrů mi zmizelo obložení ze zadních brzdových destiček,rozebrán brzdič a zjištěn zaprasený a zoxidovaný plíšek který je upevněn na litinovém držáku kola takže destička se neměla jak vracet.No co mě nemile překvapilo byla cena nových destiček (pravda je to verze z ABS ST takže tam jsou jednou tak velký destičky než na verzi bez ABS) ale bezmála 1400 kč za sadu destiček!fakt hustý…
Takže co se mi na motce líbí: motor je fakt nezáludný čitelný žádné výbuchy výkonu v určitých otáčkách,dost silný na to aby člověk nemusel pořád podřazovat (mimo město používám stupně 5,6 ve městě pří 50km/h stupeň 4) četl jsem tady že někteří kolegové jezdí ve městě taky na šestku… upřímně to buď nejedou padesát a nebo dobrovolně podtáčí a likvidují motor…Sedadlo pro mne i batůžek pohodlné,úhel a umístnění stupaček versus pohodlí super,odpružení také dobré… zkrátka po ujetí 650 km v jednom dni jsem zní slezl a byl jsem v pohodě což na ER6 byl problém tam jsem se cítil totálně vyklepanej jak koberec.
Co se mi nelíbí: turistické plexi sice odvádí vzduch až na vršek přilby ale hluk z větru je hodně slyšet (kolem rychlosti 120km/h) od 140 km/h a výš hluk skoro zmizí ale to už jsou samo rychlosti zakázané že,potom ty stupačky nízko položené… nejsem žádnej extrémní klopič ale každá ostřejší zatáčka znamená drhnutí boty o asfalt no a v dešti jde voda od předního kola přímo na boty což taky nepotěší… no ale to beru jako daň za pohodlné svezení a posaz…
Co mě ale vytáčí je citlivost předního kola na podélné boule asfaltu(rozuměj vyvýšený střed od vyjetých stop náklaďáků) na to když člověk vjede tak se stihne sotva pomodlit aby to nepoložil… by mi to v ten moment vyrazilo řidítka z ruky neskutečný opruz zkusím to vyřešit tlumičem řízení… tohle jsem na ER6 neznal ta to přelítla a jelo se dál…
Hodnocení: je to motka spíše na pohodový až svižný ježdění ale sportovní ambice (jako že prý universál) fakt nemá.
Asi takhle kdybych uživil dvě motorky tak si nechám i Kawinu ER6 je to rarach s kterým jsem si užil kolem komína spoustu zábavy kdežto Honda CBF 1000 to je klidná a pohodlná síla…
4.8.2016
Navštívil jsem Rumunsko,byla to velká zkušenost jak pro mne tak pro motku.Zatím viz.přidané foto,cestopis zkusím sesmolit až skončí sezona teď se musej kola točit tak není čas...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
dopaa
dopaa napsal 04.08.16 v 22:35

Neříkám každý den ale když je potřeba (jako třeba zrovna teď při přejezdu z Rumunska do Čech) se to klidně dá

ras62
ras62 napsal 04.08.16 v 20:35 10b.

, 650 za den v pohodě říkáš?..

dopaa
dopaa napsal 17.07.16 v 15:56

Díky nobady za podnět k instalaci deflektoru aspoň mám potvrzeno že investice do něj se vyplatí

nobady
nobady napsal 12.07.16 v 16:10 10b.

Sakra takovouhle motorku už jsem někde někdy viděl sympatická barva !Fakt je ,že do vrácáků se musí přemlouvat ,je to trošku takový soudek na dvou kolech .Na plexi doporučuju deflektor proti turbulencím a částečně hluku. Ne ,že by to extrémně pomohlo,ale znát to je. Jinak samozřejmě dobrá volba,ať Ti slouží !

Psisko
Psisko napsal 06.07.16 v 20:36 9b.

Klidné kilometry

Více komentářů



TOPlist