PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS Dakar (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Left
Vloženo 26.4.2010
Aktualizováno 18.11.2021
Zobrazeno 7 526x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 29 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Left
Left napsal 13.02.19 v 11:39

Díky za podporu, takhle to ale nyní v této zemi je a bude hůř, dokud se nanajde nějaký tahoun co u bude ochoten věnovat čas a energii a dokáže vytvořit sdružení lidí kolem motorek jakožto partnera pro jednání s Ministerstvem dopravy o tom, jak se dostat v legislativě na úroveň DE, NL, GB, Španělska atd.Tam je to otázka kolku a technické prohlídky úpravy na moto

majky72
majky72 napsal 12.02.19 v 14:58

Tak som si prečital o tvojej motorke aj o upravach a tíško som závidel (v dobrom) a potom som si prečital zaver a no stiahlo mi hrdlo, je mi uprimne luto, štve ma to a napada ma otazka ...dokedy ? Dokedy si toto nechale ešte, kedy sa ludia spamätaju a postavia sa proti timto policajnym štatom kde jednotlivec nema žiadne pravo iba povinnost prikazy a zakazy ...je to fakt do plaču

firedawe
firedawe napsal 13.12.15 v 07:32 10b.

Super stavba, pěkně propracované a hlavně účelné , jasná desítka

Omarson
Omarson napsal 12.12.15 v 21:40 10b.

nemám rád sériovky, pěkně udělaná motorka s citem pro věc

lexusai
lexusai napsal 15.11.15 v 13:44 10b.

Moc hezký!!!

wencz
wencz napsal 17.06.15 v 20:53 10b.

moc se mi líbí!

ZTD
ZTD napsal 21.03.15 v 04:46 10b.

pekny projekt - 10b

abbany
abbany napsal 21.03.15 v 03:25

Krásná práce... a nenech se rozhodit remcalama a chytrolínama, když budou kritizovat, co by oni udelali jinak a jiste lépe.

krysoid
krysoid napsal 18.12.14 v 13:49

Zlatý český ručičky opravdu funkční přestavba,ne jen vizuálně.10b

-Jandys-
-Jandys- napsal 17.12.14 v 22:39

Nevěš hlavu,víš jak to je před Vánoci,sami toho mají dost a určitě se ještě ozvou,rád tě tam i s mašinou uvidím

Left
Left napsal 16.12.14 v 20:11

Fandím přestavbám, pokud se jedná o cestovní enduro a funkční, nikoli designové řešení. Vždyť je to dnes v zásadě jediná možnost, jak vlastnit skutečné cestovní enduro. Takové motorky jako byla např. Afrika už nikdy nebudou. Tak nezbývá nic jiného, než si takový stroj postavit. A to například už někdy v 60-70 letech nabízel Triumph u Scrambleru a Bonevillu možnosti jako jaký podvozek, svody, rozměry kol, výkon atd. si zákazník nechá do moto namontovat - zda chce moto víc na teren nebo silnici. Dnes pokud chce někdo na cest. enduru např. plně stavitelný kvalitní podvozek, žádný z výrobců mu neumožní, nechat si moto "poskládat" dle požadavků a použití zákazníka.
Z CMN už před měsícem odpověděli, že je to zajímá a na další 2 emaily už neodepsali, tak je to asi tak moc nezajímá

-Jandys-
-Jandys- napsal 14.12.14 v 16:51

Dlouho jsem se sem k tobě nepodíval ale rozhodně máš dobrý nápad,čmn (čtu) by se určitě zajímaly,hlavně Honzis nebo Bodlák U nás v SM kraji taky lítá dost různých přestaveb

Radus88
Radus88 napsal 14.12.14 v 12:42 10b.

Skvělá přestavba

Tuji
Tuji napsal 13.12.14 v 21:30 10b.

Velmi povedenej stroj a přestavba!

Čízák
Čízák napsal 07.12.14 v 12:58 10b.

Left
Left napsal 29.08.14 v 15:38

Sakra, že bychom někdy udělaly setkání Rallye/enduro přestaveb ?Nebo prozatím alespoň založit nové téma v diskuzích, ať se zjistí, kolik takových strojů je v republice? Nedělá mi problem sepsat i článeček o lidové tvořivosti tohoto druhu, třeba by to šlo pod hlavičkou ČMN nebo Touratechu(stejně nemají pořád o čem psát). Mám další dva kamarády, jeden má moc pěkně udělanou BMW R100 GS PD a jeho brácha Cagivu Elefanta900, další známý má krásně udělaného Transalpa-bez plastů, udělaný podvozek.Pak vím o krásně udělané Africe(odlehčená o 30Kg a dalším Dakarovi, pár strojů by se asi našlo. Třeba to pár lidí inspiruje a nedejbože snad i výrobců, aby začaly dělat něco slušného a my to nemuseli dělat na koleně. Dodnes mám schovaný článek z ČMN , kde někdo podobně přestavěl Yamahu TTR600 do Rallye podoby a mě byl zas největší inspirací Bebův Dakar650(viz. registrace zde). Tak kdyby třeba byla v zimě nuda

Jardas444
Jardas444 napsal 28.08.14 v 16:17 10b.

No,opravdu si jí dal parádní vzhled.Člověk aby se pořádně zakoukal co to vlastně za motorku je .Moc se ti to povedlo .A jak si psal,krouťák Afriky to nemá ale jednobuch má taky něco do sebe .Máš to jednoznačně za 10 b.Tak ať ti to dál jezdí bez poruch

Left
Left napsal 27.08.14 v 09:57

V terenu bys mě setřel, hmotnost holt neodkecáš . Ale hledal jsem kompromis mezi cestováním a terenem, tedy naplnění názvu " cestovní enduro" , když už v zásadě všichni výrobci zapomenuly význam těchto slov

Mann
Mann napsal 26.08.14 v 16:55 10b.

Jediná nedostižná lokalita pro tento stroj může být tak akorát vesmír

-Jandys-
-Jandys- napsal 26.08.14 v 16:17 10b.

Úplně jsem se při prvním pohledu na přestavbu zamiloval Skoro jako bys mi četl myšlenky a přesně takto si vytvořil mou vizi ve skutečnost (mám ale jiné moto) Velmi rád připíšu 10.b Jsem na tom podobně jako ty a mám rád "endurka" s podobným projevem a silou.Krásná a zdařilá přestavba,vím co to obnáší,kolik probdělých nocí a mnoho vymýšlení to stojí,ale STOJÍ TO ZA TO !!!

Left
Left napsal 20.08.14 v 11:02















Left
Left napsal 20.08.14 v 11:01















Left
Left napsal 20.08.14 v 10:59

Tak nevím kde bych začal, motorka dostála v posledních 3 letech značných změn, jak říká kamarád - beze změn zůstal v zásadě motor a rám. Změněný je podvozek - předek přestavěná vidle z CRF450 s měněnou pružinou, zadek-Ohlins s měněnou pružinou, přibyl olejový chladič, změna stupaček a jejich odsunutí dozadu, prodloužení rozvoru kol,změna převodu na rozetě, druhá sada kol Excell - 21" a 18 " obutých v Mitas XT644(vřele doporučuji), změna výfukové koncovky, vzduchového filtru od TT, úprava sání, na zakázku od fa. MC-STYLE(vynikající a rychlá práce) jsou padáky, z . nosič, hl. stojan, boční stojan včetně umístění a šusplech. Řídítka pochází z KTM,, totéž přední blatník,blastry s AL výztuží, přístrojovku v masce od TT nahradil přístroj Trail- tech Vector doplněný o Roadbook od fa. Čížek a odpružený držák GPS 278C od TT , 3X el. zásuvka, rotační tlumič řízení Scott, od TT jsou i příd.nádrže(2x11L-tedy 39 celkem) a sedlo . A to je asi tak všechno... tady dády da. Snad jen ALU kufry tvarované do L pro využití prostoru a schránka na nářadí - vše od fa. Alu-milánek.
Nyní už vše funguje jak má a jsem spokojen s tím jaká moto to nyní je. Kdo by však chtěl následovat tento nerozumný nápad, důrazně jej varuji, je to šílená pakárna , pokud nejste všeuměl s pokročilou výbavou co si vše udělá sám, je to i hodně ježdění a vození moto, mnohokrát pak narazíte na "odborníky" kteří hravě udělají z domluveného termínu zakázky 2 týdny třeba 3 měsíce a víc a jeden dokonce 2 roky. Spíš pravidlem než vyjímkou pak je, že ačkoli dotyčnému vysvětlíte co přesně chcete, udělá to jinak(pokud vůbec) a dle sebe a je mu fuk, že vy jste nad tím předem několik týdnů koumali a zjišťovali. Takže se pak vše dělá 2 X i 3X než je to tak jak jste chtěli na začátku a konečně to funguje jak má. No přihodím první fotky a doplním info až něco najedu.

Left
Left napsal 11.11.13 v 13:47

Tak i letos proběhly na moto další úpravy a ještě v den odjezdu na Balkán jsem zvesela stříhal a zas spojoval drátky u stojánku a spouštěl vidle v brýlých neboť zdvih instalovaných USD vidlí 31cm z CRF 450 se ukázal přeci jen příliš a nedokončených věcí na moto bylo víc.Přesto odvedla dobře svou práci jako vždycky a zastavilo mě až jediné - celník na šotolinové cestičce v horách mezi Bosnou a Č.Horou s budkou a závorou jak z pohádky Tři veteráni, když mi oznámil, že chce vidět TP a zelenou kartou a já se začal rozpomínat, že asi po technické 2 dny před odjezdem zůstal u velkého TP doma. No , nějak jsme se domluvily (s velbloudem), ale s kamarády do ALB jsem už tentokrát raděj nepokračoval a stočil to dolů na Dubrovník a pro jistotu objel ten 15 km úsek Bosenského pobřeží přes Pelješac. Osvědčily se i kufry od fa ALU-Milanek . Levým jsem ve čtyřicítce potkal skalku a pak to ještě 3X zahodil v horách střídavě na L i P stranu a vydržely takřka beze změn, takže tímto je považuji za dostatečně vyzkoušené a pokusím se v jejich prověřování dále nepokračovat. A co, enduru přeci škrábance sluší .Takže z nedostatku času de facto jen jeden výlet za sezonu, ale dalších 5000km přibylo a Dakárek jede dál.

Left
Left napsal 11.11.13 v 13:18

díky za komentář, nádrže mám z druhé ruky, jinak jsou holt ten Turatech. Momentálně ještě moto dodělávám, snad bude tohle jaro konečně dotažená "k obrazu mému", ale jinak přestavby-už nikdy více. Pokud člověk neumí devatero řemesel, je to hodně shánění a zjišťování a ježdění. Jinak to nejde, když je rozpočet omezen jako ten můj a nejde si koupit v Turatechu za těžký peníz vše naráz, tak snad to bude stát za to.

SPIJKER
SPIJKER napsal 05.11.13 v 22:41 10b.

s tema nadrzema fakt super... co je to za kousek? Muzes hodit nejaky odkaz, nebo info o tom kde prip cenu? I kdyz asi muzu zagooglit i sam..

at to jezdi

Left
Left napsal 07.10.13 v 00:02

Díky jsem spokojen, sice mi zas chybí trochu výkon a hlavně krouťák, ale zas mi to vrací jinde.Např. pohodlím ,ovladatelností, dojezdem je oproti KTM zlatá,určitě se ale nemůže rovnat jízdní dynamikou, zase se ale neuřadím k smrti jak na LC8. Proti tigrovi955 to je hotová kroska, ale zas nemá jeho cestovní pohodlí a zátah 3-válu 110Ph. Je to vždy něco za něco.

Radus88
Radus88 napsal 19.05.12 v 08:14

ty přídavné nádrže jsou luxusní

zikky
zikky napsal 26.04.10 v 10:45

Super motorka s kterou se dá lítat po městě a nebo v terénu. Tak ať seš spokojenej



TOPlist