renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS Dakar (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Left
Vloženo 26.4.2010
Aktualizováno 18.11.2021
Zobrazeno 7 497x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Zatím najeto 1000km takže se seznamujeme,už teď můžu říct, že platí co mi někdo řekl po předešlých moto je to "jeden krok zpět a dva dopředu"

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XRV 750 Africa Twin: cena ojetin

První dojmy - já už mám jen druhý a třetí dojem, nevím co do této idiotské kolonky vypisovat, když toho musí být nutně tři řádky. Tedy na první dojem si matně pamatuji, že jako předcházející Tiger955i určitě nejede, ale v terénu se směju od ucha k uchu, i když nemá krouťák Afriky na to jí chybí jeden válec, je to přesto její nástupce možná víc než kterákoli jiná motorka

Motorku bych doporučil pro - pro každého, kdo nepotřebuje k životu 100 koní a potřebuje i mimo asfalt

Doplňky na motorce -












Recenze

Ročník trošku starší ale koupeno v moc pěkném stavu, zatím se seznamujeme a už teď můžu říct - na silnici postačující i ve dvou a v terénu max spokojenost, univerzální skvělá moto pro každého.
Tak na tachometru přibylo za dva roky necelých 12000km a myslím, že vedle jsem s touto motorkou nešlápl.V terénu se neztratí a za velké GS bych tam neměnil, zato při dlouhých cestách ano, ale nedávno 4500km výlet ve dvou s 50kg bagáže po Rakouských ,Italských a Francouzkých Alpách, Provence Camarque a zrychlený přesun od Bodamského jezera na Jižní Moravu a moto šlape jak hodinky.

Tak na začátku května 2012 je na tachometru Dakárka o dalších 5000km víc a přibyly i nové zkušenosti. Troufám si tvrdit, že není trvanlivější a odolnější jednovál, i když např. LC4 bude v terénu lehčí a s lepším podvozkem, i XT 660 nebude špatná, ale po 5000km během 10 dnů může člověk začít leccos vnímat jinak. S přídavnými nádržemi jsem neplánovaně v HR při návratu z Albánie dal 800km bez tankování a při tankování zjistil, že jsem ještě nebyl na suchu. Pokud někdo hledá co nejvíc univerzální motorku, je to jedna s nejlepších možností.
]

Left napsal 20.08.14 v 10:59 Tak nevím kde bych začal, motorka dostála v posledních 3 letech značných změn, jak říká kamarád - beze změn zůstal v zásadě motor a rám. Zkusím to všechno alespoň vyjmenovat.Změněný je podvozek - předek přestavěná vidle z CRF450 s měněnou pružinou Ohlins, zadek-Ohlins s novou pružinou, přibyl olejový chladič, změna stupaček a jejich odsunutí dozadu, prodloužení rozvoru kol,změna převodu na rozetě, druhá sada kol Excell - 21" a 18 " obutých v Mitas XT644(vřele doporučuji), změna výfukové koncovky, ochrana vodního Chladiče ALU lamelami,baterie je poloviční, složená z článků pro vysokozdvižky a stěhovala se pod začátek sedla - tam kde bývá ABS,dále výměna vzduchového filtru za molitanový od TT, úprava palivového filtru(již netvoří s čidlem tlaku jeden předražený kus) úprava hrdla sání(nikdy nezakracovat ani nenavrtávat !), na zakázku od fa. MC-STYLE(vynikající a rychlá práce) jsou padáky, z . nosič, hl. stojan, boční stojan včetně jeho umístění a šusplech. Řídítka pochází z KTM,, totéž přední blatník,bastry s AL výztuží, přístrojovku v masce od TT nahradil přístroj Trail- tech Vector doplněný o Roadbook od fa. Čížek a 2X el. zásuvka, od TT jsou i příd.nádrže(2x11L-tedy 39 celkem) a sedlo . A to je asi tak všechno... tady dády da. Snad jen ALU kufry tvarované do L pro využití prostoru a schránka na nářadí - vše od fa. Alu-milánek. ŘJ je z modelu 2003, kde je spotřeba o 1L nižší- okolo3,6L.Nyní už vše funguje jak má a jsem spokojen s tím jaká moto to nyní je. Kdo by však chtěl následovat tento nerozumný nápad, důrazně jej varuji, je to šílená pakárna , pokud nejste všeuměl s pokročilou výbavou co si vše udělá sám, je to i hodně ježdění a vození moto, mnohokrát pak narazíte na "odborníky" kteří hravě udělají z domluveného termínu zakázky 2 týdny třeba 3 měsíce a víc . Spíš pravidlem než vyjímkou pak je, že ačkoli dotyčnému vysvětlíte co přesně chcete, udělá to jinak(pokud vůbec) a dle sebe a je mu fuk, že vy jste nad tím předem několik týdnů koumali a zjišťovali. Takže se vše dělá 2 X i 3X než je to tak jak jste chtěli na začátku a konečně to funguje jak má. No přihodím první fotky a doplním info až něco najedu.

Tak poslední úpravou bylo zkácení obou stojanů. Přibyly ještě otvory na bocích šusplechu na zakázku z leteckého duralu 4mm tloušťky, aby měl bordel co tam nalítá od předního kola zase kudy vypadat a neumlátil elektriku taženou pod motorem, no a tím je snad přestavba u konce. Těch 35 km od kamaráda se svářečkou co jsem jel den před nedávnou tvorbou ledovky nebyla dostatečná vzdálenost k otestování jízdních vlastností.

Tak najíždím první testovací kilometry po dvou předešlých odpoledních(spíš motohodiny) po přestavbě. Pořídil jsem i nějakou tu fotku dokud je moto takhle "krásná" , neotlučená a čistá . Největší přínos vidím ponejvíc v úpravě podvozku. Jel jsem na hodinu na kopec nad Znojmem s hobby motokros tratí , zpočátku opatrně, co to udělá. Moto má přeci jen se vším tím harampádím na sobě přes 200kg, tak jsem na muldách a vlnách v řadě za sebou najížděl nejprve opatrně, potom začal postupně zrychlovat. Ovladatelnost a chování je citelně lepší, ten pocit co byl v originále, že už podvozek přestává zvládat a jet o něco rychleji, už to nepobere je pryč. Celkově se chování na nerovnostech zklidnilo a krásně žehlí povrch. A hlavně origo podvozek vůbec nezvládne naplněné přídavné nádrže. Po nastavení podvozku to snad bude ještě lepší, peříčko to ale rozhodně není. Jen mi začal po hodině na kopci a ujetí asi 30km náhle vynechávat motor, pak zhasnul a nešel 10 min. natočit. Už jsem zvažoval odtah, ale najednou zas vše v pořádku. Asi nějaký drát v elektrice, jen nalézt který, když závada zas sama zmizela . Do sezony třeba vychytat dětské nemoci, jako neštovice a tak















Tak tu máme rok 2016. Motorku na které jsem se ledas-kde podíval, 3 roky na ní usilovně pracoval, abych co nejkvalitněji provedl úpravy jako komletní změna podvozku za plně stavitelný WP,přídavné nádrže, rallye maska,mnoho práce na ergonometrii motorky, chladič oleje atd. atd.- víc v popisu motorky. No a tak jsem se ji kvůli českým stupidním zákonům byl nucen jí vzdát. Ano ještě bych technickou někde uplatil, ale co za 2, 4,6 let? V DE mají na rozdíl od českého stupid-landu rozum a stačí tam zajít na STK, kde se na moto podívají, zkontrolují že úpravy jsou provedeny profesionálně a bezpečně, zaplatíte 20EUR, vše se zapíše do TP a věc je vyřešena. V ČR vám zakáží na vaší moto jezdit! Proto stálo za to pánovi z DE si 6 hodin jet pro mou moto, že na ní pojede přes Jižní Ameriku. Určitě bych vydělal víc prodat ji na díly, to jsem jí ale nemohl udělat. Takto vím, že "můj" krasavec bude žít dál a cestovat po světě, jen beze mě. Jen si kladu otázku, v jaké zemi to žijem, jací byrokrati nám vládnou co nám berou auta , motorky a vůbec radost ze života. A ještě vše svádí na EUnii. Zajímavé že minimálně v Beneluxu, DE i Francii Vám motorku kvůli tomu, že jste výrazně zlepšil její vlastnosti neseberou!!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Left
Left napsal 13.02.19 v 11:39

Díky za podporu, takhle to ale nyní v této zemi je a bude hůř, dokud se nanajde nějaký tahoun co u bude ochoten věnovat čas a energii a dokáže vytvořit sdružení lidí kolem motorek jakožto partnera pro jednání s Ministerstvem dopravy o tom, jak se dostat v legislativě na úroveň DE, NL, GB, Španělska atd.Tam je to otázka kolku a technické prohlídky úpravy na moto

majky72
majky72 napsal 12.02.19 v 14:58

Tak som si prečital o tvojej motorke aj o upravach a tíško som závidel (v dobrom) a potom som si prečital zaver a no stiahlo mi hrdlo, je mi uprimne luto, štve ma to a napada ma otazka ...dokedy ? Dokedy si toto nechale ešte, kedy sa ludia spamätaju a postavia sa proti timto policajnym štatom kde jednotlivec nema žiadne pravo iba povinnost prikazy a zakazy ...je to fakt do plaču

firedawe
firedawe napsal 13.12.15 v 07:32 10b.

Super stavba, pěkně propracované a hlavně účelné , jasná desítka

Omarson
Omarson napsal 12.12.15 v 21:40 10b.

nemám rád sériovky, pěkně udělaná motorka s citem pro věc

lexusai
lexusai napsal 15.11.15 v 13:44 10b.

Moc hezký!!!

Více komentářů



TOPlist