renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS Dakar (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník milonovo
Vloženo 15.2.2016
Aktualizováno 24.7.2017
Zobrazeno 6 990x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Pěkná, univerzální, relativně rychlá a super úsporná- jedním slovem pecka.

Více fotografii

Výška jezdce: 184 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XR 650: Po dvou letech s XT jsem chtěl něco rychlejího, nebo pohodlnějšího a zárověň něco co jsem vždycky chtěl. XRek prostě není na výběr moc (XR650R) tenhle kousek jsem prostě sehnal rychlejc.

První dojmy - Vezl jsem jí na vozejku, takže první dojmy byly spíš optický, nikdy jsem neměl motorku s tolika přiznanejma km, tak jsem byl cestou tam trochu v očekávání. Z německý inzerce a i podle zkušeností od nás jsem věděl, že není problém i jednou tolik, po prohlídce mi bylo jasný, že radši budu jezdit na zachovalý motorce se 70tkm, než na ludře s předstíranou polovinou...

Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoli, kdo došáhne na zem, začátečníka školit nebude a i janek si zablbne. Navíc už chápu lidi, co na tom objeli půl světa, už jsem párkrát koketoval s velkým endurem, ale vyměnit trochu výkonu navíc za tu univerzálnost???

Doplňky na motorce - Původní vyhřívaný hefty měly dost, jediná věc co jsem vyměnil, ale původně hřáli až až a teď nehřejou, takže buď udělali chybu soudruzi v číně, nebo jsem někde něco ledabyle zapojil, což jsem zatím nezkoumal, protože víceméně jezdím když je pěkně.

Recenze

Už jsem to sem chtěl dát jednou, ale řekl jsem si, že bude lepší nejdřív něco najet.
Podruhý, když jsem ten elaborát napsal mi kleknul počítač, tak jsem se znovu dokopal až teď po dlouhý době, protože se válím doma s virem.
Předem se omlouvám za sloh, ten mi nikdy nešel a prosím všechny co budou mít dotaz, aby ho poslali emailem, chodím sem číst celkem často, ale málokdy jsem přihlášenej, takže dotazy k XT jsem si přečetl až když jsem se přihlásil k vložení tohohle.

Co se prvního dojmu týká, jsem buď dřevo, kterýmu je všechno jedno, nebo není špatnejch motorek, nepamatuju si, že by mi něco vyloženě nesedlo, jo možná MT-01, ale tu jsem měl naštěstí jen půjčenou.Takže motorka mi padla do ruky na první dobrou, proti XT má starter což je velká vymoženost ...Dál bych možná zmínil netradiční uspořádání, kdyby si to četl někdo, kdo o GS neví vůbec nic, nádrž je pod sedlem, což je asi ideální z pohledu na těžiště, nicméně baterka pod deklama co bejvá nádrž je trochu opruz, ale zase se tam neleze často, s ní tam bydlí ještě nádobka na olej a vzduchovej filtrbox.
Za sedlem je zamykatelná schránka původně asi na povinou výpavu, vejde se tam peněženka, klíče a cigára s obyč zapalovačem, zippo už by asi bylo velký

Před první jízdou jsem vyměnil klasický věci jako olej, filtry, destičky co byly na hraně...
Jediná věc co asi stojí za zmínku je, že palivovej filtr je včetně regulátoru tlaku paliva, tak jsem jen zkontroloval jestli je opravdu vyměněnej a nechal ho na pokoji, nestojí svět, ale vyhodit cca dvojku preventivně se mi nechtělo.
Motorka je poměrně vysoká, ale s cca 185cm na zem došáhnu a pak už je to jedno. Plus je určitě pohodlný sedlo a co musím zmínit, spotřeba...Ono ani tak nejde o to, jestli je to 4 nebo 6, ale o to, že při stejně velký nádrži přijdou nervy kde je pumpa o sto km dál a to už se většinou blížím k domovu, navíc je taky kontrolka rezervy.
Takže mnou naměřená spotřeba je cca 4,5 průměr, počítám že se dá jet za míň, ale to bych nemusel jet na motorce, za víc se dá jet taky, ale tempo 150+ podle mě neodpovídá charakteru motorky.Já jezdím 90% okresky a nebojím se za to vzít, nicméně běžně jedu do 130ti, což je se základním štítkem tak akorát.Mám rád silnice typu 105 směr Sedlčany a dál, nebo Slapy, Šternberk kde zaniká výkonová výhoda silnějších strojů, se kterejma zpravidla jedu ven.
Motor táhne na jednobuch příjemně, je to můj první se vstřikováním, řekl bych že vibrace jsou v normě, do 150 je to docela rychlý, víc jsem nezkoušel, ani těch 150 tam nemám často... 130 je pohodová cestovní rychlost
Brzdy by mohly bejt lepší, ale to je spíš jízdním stylem, jinak myslím nijak zvlášť nevybočujou, prostě jezdím na tom spíš jako na SM a na to to není dělaný.
K podvozku nemám výhrad, na XT mě po chvíli bolela prdel, což bylo spíš sedlem než podvozkem, tohle je motorka, na který mě opravdu láká vyrazit někam dál.
Co se terénu týká, nemám na něj obutí, takže se omezuju na polní/lesní cesty když je sucho, na mokru to smrdí, nerad bych byl první kdo to složí. Ono cestovní enduro stejně na žádnej motokros není.
Spolujezdcem jsem už dlouho motorku netrápil, ve dvou je to podle mě kompromis až utrpení pro všechny zůčastněný.
Z jinýho soudku, strávil jsem loni den vyjížďkou s Mírou Lisým, normálně po silnici, pokud to na jaře neprodám, tak zkusíme enduro. Zároveň můžu doporučit to zkusit, nám se naskytla šance skončit v Písku na motokárový dráze, za cca 300/kč na hlavu navíc nebylo vůbec co řešit a nelitoval jsem ani vteřinu.Psaní mi moc nejde, takže ideálně se podívejte na video, co se s GS dá, vím že nejsem pilot, takže to není o mě, ale o tom, že se na ní dá i zablbnout a odpustí relativně dost.
Nebylo na to moc času a já si to chtěl rychle užít, na druhou stranu, jel jsem tam proto, abych se dozvěděl, kde dělám chyby, takže ta nekázeň na videu není tím, že bych byl úplnej ignorant, ale tím, že jsem zkrátka nic neslyšel.
Tohle svezení bylo zároveň impulsem k tomu, že jsem začal pokukovat po čistokrevným Supermotu, nicméně pokud se mi na jaře nepodaří tohle prodat, tak se nezhroutím, protože je to super moto :) a sranda s ním je taky...
Na příští sezonu jsem koupil vlastní kameru, tak snad nebudu muset tolik psát.

Tak jsme se letos rozloucili, kdybych chtel jednobuch enduro, po nicem jinym nekoukam a doufam, ze si ji novej majitel uzije... V lete asi uz nic nesplasim, kdyz tak sleduju inzerci, mozna na podzim... V hledacku mam bud KTM, Duke ci Supermoto, na SMC asi nedosetrim, nebo koukam jeste po BMW X moto, sice vykonove skoro stejny s GS, ale o tricet kilo hubenejsi... Z ty KTM mam trochu obavy. Tak zase nekdy, na podzim bych mohl neco sesmolit o zanovni VT500E, kterou mame napul s brachou a kterou letos asi dam na znacky, abych nebyl uplne bez moto...To bych nakonec asi mohl zfleku, protoze o zadnym zavodeni to nebude, ale precejen u XT i tady jsem popisoval spis svoje dojmy, nez nejaky vycerpavajici technicky data, tak to necham az se svezu :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
milonovo
milonovo napsal 07.04.16 v 12:30

Mark, děkuju, ale kdybych si myslel že jsem dokonalej, tak bych do toho nelez, baví mě to, ale chyby samozřejmě dělám a Míra je tam docela trefil, takže za sebe můžu říct, že není od věci nechat si poradit.

Mark.Pear
Mark.Pear napsal 15.03.16 v 17:47 10b.

Myslím, že dle videa jezdíš skvěle a ten radil je tam navíc.

mpanda
mpanda napsal 13.03.16 v 00:38 10b.

moc pekna

milonovo
milonovo napsal 06.03.16 v 14:06

Až bude teplo, není problém se někde potkat a vyzkoušet.
Vibrátor? Asi záleží s čím srovnáváš, ale mě to nijak strašný nepřijde. Na druhou stranu, já už dlouho neměl nic jinýho něž jednobuch, tak to asi beru jinak.
Jo, fotky jsou z druhý strany, to je fakt...Cestou dolů nějak nebyl čas, tady jsem jel sám, tak jsem si dal v klidu cigárko a udělal pár obrázků, pevnost je zvenku zajímavá, uvnitř jsem měl trochu depku.

Whisky
Whisky napsal 20.02.16 v 11:51 10b.

Rozum v hrsti. To je ono. Radsi dovezt ze 70t km pekn ou. TAdy v CR jsou masiny od roku 1998 - 2004 a rozpeti 15 000 - 50 000 km najeto Je to k smichu, tady tech stocenin je moc. Gratuluji, dobrej vyber. Me se taky libila, ale dal jsem na starej dobrej dvouval, nicmene projet bych se na ni zkusil pro porovnani.

Více komentářů



TOPlist