Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 75000,-kč |
velmi univerzální moto jaké se už dnes nevyábí, spolehlivé s rozumnou mírou elektroniky, supr spotřebou, jízdními vlastnostmi. V ničem nevynikne, ale všude je fajn-denně pro rohlíky, na 5000km výlet Alpami a nebo terenem na Balkán, to nejlepší co se dá od konce Afriky twin koupit
ve dvou jsou už brzdy slabé až nepostačující, v terenu nemá krouťák 2-válu a je poměrně těžká
Moje úpravy |
těch je tolik, že kdo chce, musí si počíst v mém profilu, z původní moto zůstal po přestavbě původní jen rám a motor |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 3.5 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | velmi dobře řešený, motor zde naštěstí není součástí rámu, nad 100km se nevlní, v terenu dostatečně pružný |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Nejlepší zkušenost v BMW Vídeň |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 1200km |
Sport
Použité destičky | už nevim |
---|---|
Úpravy motoru | jen sání a výfuk, na motor samotný jsem zatím nesahal |
Úpravy podvozku | kompletní výměna za plně stavitelný |
Úpravy brzd. systému | pancéřové hadice, lepší destičky, víc se dělat nedá |
Použité pneumatiky | Mitas XT644, Mitas E07 a E09 Dakar |
Obecné
Moje závady | klasicky palivový filtr spojený dohromady s čidlem tlaku-konstrukční nesmysl, pak prodřené dráty u spínačky |
---|---|
Použitý spotřební materiál | při úpravách něurekom |