Originální mašina ze Strakonických závodů ;). Na svůj věk velmi živá :)!!!
Recenze
No ČZta toho zažila už hodně a musím říct, že jede pořád výborně ! Začalo to roku 1972, když se děda rozhodl pořídit si motocykl. Po různých zvážení vyhrála ČZta 175. Jezdil s ní hlavně po vesnici, takže už je poměrně opotřebená z těch výmolů. Co se týče motoru, tak ještě nebyla dělaná ani jedna generálka, motor má najeto přibližně 40 tis. km (na 17 se kousl tachometr).Bohužel se o ní děda moc nestaral, takže stav je nic moc . Chybí spousta elektriky a polovina věcí nefungovala. Máme k ní komplet doklady pouze chybí malý techničák. Asi roku 2006 jsem chodil kolem domu a zkoumal staré věci co měl děda v kůlně a na půdě, tam jsem poprvé zpatřil čztu. hned jsem běžel za otcem, jestli bysme ji nějak nezprovoznili. Nebyl ani tak proti, tak jsme na ni koukli a chyběla pouze fajfka. jenže pak nechtěla chytat, tak jsem ji roztlačili z velkeho kopce a asi po 0,5km nastartovala , ale chtěli jsme aby startovala na našlápnutí a tak jsme koukli na baterku...no ani jsme se pak nedivili, že nechtěla nastartovat, když tam byla 35 let stará baterka , tak jsme dali novou . jenže přes zimu jí nikdo nenabíjel a zase klekla , tak už jsme novou nekupovali a roztláčeli jsme ji, stejnak byla pouze na jízdy po vesnici. Letos jsem se rozhodl, že ji udělám takovou malou renovaci! Už mám koupený nový lak (červená tornádo) a ještě udělám znovu celou elektriku , až bude celá hotová, plánuji ji přihlásit do provozu a jezdit !!!
9.5.2010 - tak dneska jsem dokončil moji renovaci, není to žadná profi renovace za spousty peněz
Měl jsem během práce pár problémů, ale nic nebylo takové, aby to nešlo zpravit nebo poupravit k běžné funkci
Opravy a úpravy: Nové pístní kroužky, nová ložiska, gufera, svíčka, lak+ origo nálepky, nová komplet elektroinstalace krom baterky, kterou za nedlouho koupím taky a tachometr ze Škody 120 (sám jsem překvapen, jak přesně měří +-5 Km/h)
Musím říci, že po dokončení je znát nárůst výkonu z dřívějšího stavu a nyní je motor dokonale těsný a nepropouští ani kapičku oleje
Bohužel mám jeden takový celkem trapný problém...je ucpaný kohoutek asi rezí (profoukl jsem ho tlakovým kompresorem, ale nepomohlo to), když se jede svižným tempem a dává se Čztě celkem dost plynu, tak nestíhá kohoutek doplňovat benzín do karburátoru a proto to občas vynechává
Ale to se snad vyřeší koupí nového kohouta
Jinak spokojenost
15.5.2010 - vyřešeny nedostatky a teď se může jen jezdit , občas sice zlobí volnoběh, ale jinak super!
ČZta má suprový zátah od středních otáček a je to pocit, jak kdyby se otevřela přívěra a pak se chová, jak splašený býk
4.6.2010 - zkouška rychlosti : Byl jsem opravdu překvapen, jak rychle dokáže ČZta jet. Má obrovskej zdvih pístu a krouťák a celkem je to znát
Tam, kde jezdím s MZtkou 85-90 , tak tam jede ČZ 95 a ještě měla slabé tendence zrychlovat Prostě bomba, akorát mi odešly spojkové lamely a budu muset koupit nové šoupátko
19.6.2010 - koupeny a namontovány nové lamely a dáno nové šoupě, ale jako na potvoru se mi zohýbali řadící vidličky (nevím proč) a tím vždycky na 0,5 vteřiny vyskočí 3ka nebo 4ka , takže mi nezbývá nic jiného, než sehnat jiné nebo prodat motocykl, protože finance ubývají rychlostí světla a já nestíhám dokupovat díly
ahoj,super mašina davam 10 b a chtěl bych se zeptat ,pokud to neni tajemstvím, jestli by jsi mi mohl poratit ten obchod ze samolepkama,pokouším se o něco podobného akorát ve zluté,děkuju at jezdí
Tak na přesně taková krasavice se mnou zažila první pády slzím za deset
Na svou zlutou Cizu stopetasedmu nikdy nezapomenu...At jezdi!
Pkná, tak honem přihlásit a jezdit, jezdit, jezdit... 10b
těším se na fotky