Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | Tak to už nevím, ale v nejvyšší výbavě batoh |
Měl jsem motorek haldu, od naháčů, přes supersport až k Cenduru, s věkem mi došlo, že už potřebuju něco nového a na dlouho, výběr je veliký, takže testování, vypisování pro a proti a nakonec Versys, dle parametrů, které jsem chtěl, tak pro mě nejlepší volba a nelituji. Ve zkratce litrový motor a čtyřválec, design a spousta místa
Ty jsem vyřešil prodejem origo dílů a doladěním dle letitých zkušeností, přeci jen malý lehký Japonci si nedokážou představit, velké tlusté hovado
Jen jeden problém, mám několikrát operované koleno a už po třetí přešitou sedačku, potřeboval bych možnost dát stupačky níž, to ale není problém motorky, ale můj
Moje úpravy |
Tady je toho randál, sundal jsem a prodal origo přídavný světla a ten pseudo padací rám, samozřejmě plexi a blastery a vybavil to kompletně SW motechem, pod sedačku přidal sázuvky na nabíjení. No a pak dovybavil tankvakem givi (mám malý i velky) zahrádku na kufr a občas ještě Vak na zadní sedačku. Nové mám na motorce Android auto navigaci a jsem za to nesmírně rád. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.3 |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | zkušenosti se servisem super, ale jen 2 roky v záruce, pak už sám. Ceny v servisu jsou dnes nesmysl, když je člověk trošku schopnej, tak základní servis zvládne sám a tím se dostávám k dílům, dostupnost na netu je fantastická a jen příklad, koupit si filtr v Kawasaki a na netu (ten samej jen přebalenej) je takovej rozdíl, že na netu máš za to 2 a možná i 3 a co teprve řetězovka nebo destičky... to raději ty ušetření peníze dám do benzínu |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | Nevím, když bliká, tak tankuju, znáš to cigárku po třech hodinách je potřeba |
Sport
Použité destičky | SBS |
---|---|
Úpravy motoru | Není potřeba upravovat, není to závoďák a výkon je víc než dostačující |
Úpravy podvozku | jen přenastavit dle stylu jízdy a váhy jezdce, pak už jen na zadním kliklaku přitvrzovat dle naložení motorky, jednoduchá a účelné |
Úpravy brzd. systému | neupravoval jsem, jen destičky jsem na doporučení dal SBS s keramikou a pecka |
Použité pneumatiky | Zůstal jsem věrný Bridgestone Battlax BT-023, vím že Pirelky jsou lepší, ale já mám kámoše u Bridgestone a slevička :-) |
Obecné
Moje závady | Závady na stroji jen výhřev gripů nejde na půlku, stalo se po záruce, tak neřeším, furt mám ještě 4 možnosti. Zoxidované čidlo hladiny oleje, vyřešeno vyčištěním, stejně jako všichni ostatní. Největší problém byla převodovka, na origo olej, to nebylo ono, na Castrol taky ne, pak jsem přešel na Motul 7100 a vyřešeno. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | olej a nemrska Motul, brzdovka Brembo, fitry Hiflo, svíčky jsem ještě nedělal, baterie Varta |