
Souboj tří cesťáků: FJR vs. RT vs. GTR
10.10.2016
24.07.2024
03.11.2019
23.09.2017
13.05.2016
01.12.2015
10.10.2015
17.09.2013
2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||
Objem | 1298 cm3 | ||||||||
Výkon | 106 kW (144.2 koní) | 108 kW (146.9 koní) | 78.5 kW (106.8 koní) | 106.7 kW (145.1 koní) | 107.5 kW (146.2 koní) | 106.7 kW (145.1 koní) | |||
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min | ||||||||
Točivý moment | 134 Nm | 138 Nm | |||||||
Otáčky při max toč.mom. | 7000 ot/min | ||||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||||||
Počet válců | 4 | ||||||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | ||||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||||
Vrtání | 79 mm | ||||||||
Zdvih | 66.2 mm | ||||||||
Kompresní poměr | 10.8 : 1 | ||||||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||||
Startér | - | Elektrický | |||||||
Počet rychlostí | A/5 | 5 | 6 | ||||||
Sekundární převod | - | Kloubový hřídel | |||||||
Typ rámu | Páteřový | - | |||||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina | - | |||||
Zdvih předního odpr. | 135 mm | - | |||||||
Zdvih zadního odpr. | 120 mm | 125 mm | - | ||||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | |||||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | - | ||||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | - | |||||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | - | |||||
Rozměr přední pneu | - | 120/70-ZR17 | |||||||
Rozměr zadní pneu | - | 180/55-ZR17 | |||||||
Rozvor | 1545 mm | 1544 mm | 1545 mm | 1544 mm | |||||
Úhel hlavy řízení | 25.5 ° | 26 ° | |||||||
Závlek předního kola | 109 mm | - | 109 mm | - | |||||
Výška sedla | 805 mm | ||||||||
Suchá hmotnost | 295 kg | - | |||||||
Pohotovostní hmotnost | 476 kg | 292 kg | 296 kg | 292 kg | 296 kg | ||||
Objem nádrže | 25 l | ||||||||
Množství oleje | - | 4 l | - | 4.9 l | |||||
Spotřeba | 5.9 l/100 km | - | 6.53 l/100 km | - | 6.2 l/100 km | ||||
Zrychlení | 3.3 0-100 km/h | - | |||||||
Maximální rychlost | 245 km/h | - | |||||||
První cena | - | 439990 Kč | - | ||||||
Poznámka | - | Cena je uvedena za základní verzi bez bočních kufrů. FJR 1300 AE = 529 990,- Kč (s kufry) FJR 1300 AS = 559 990.- Kč (s kufry) |
- |
Od masoxxx(2005)
Od masoxxx(2005)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
125ccm | FJR Wikipedia | 12 | 23.8.2024 19:32 | ||
Opravy a údržba | Top case | 0 | 12.5.2024 21:05 | ||
Silniční cestovní | ukazatel zařazené rychlosti | 9 | 26.7.2023 15:44 | ||
Silniční cestovní | Kód Sh 45 | 5 | 4.5.2022 11:56 | ||
Japonské | Záhada vyřešena | 12 | 2.5.2022 05:57 | ||
Silniční cestovní | Vibrace při dlouhém brždění | 22 | 29.4.2022 00:49 | ||
125ccm | Gelové Sedlo | 15 | 1.4.2022 07:10 | ||
Silniční cestovní | FJR 1300 ABS stále svietia brzdové svetlá | 5 | 25.10.2021 20:07 | ||
Silniční cestovní | FJR 1300 AS A/T spojka | 10 | 22.5.2020 07:11 | ||
Chopper & Cruiser | Brzdové destičky Yamaha xvs 1300A Rok 2011 | 13 | 19.2.2020 21:35 | ||
Opravy a údržba | vynechává motor | 9 | 4.9.2017 06:26 | ||
Seznamka | Hledám ženu co ráda motorky a i třeba přítelkyni na vztah :-) | 12 | 29.8.2016 12:03 | ||
Zážitky z cest, rady | Dobrá zkušenost s členstvím v UAMK | 8 | 1.5.2015 08:59 | ||
Opravy a údržba | Shift SH 22 | 7 | 20.5.2011 20:12 |
Vysněná motorka. Královna mezi cestovními stroji.
Co napsat na úvod?... Snad jen to, že si mne pořídila přesně ta, co mne chtěla.
Pohodlný cesťák co se umí hezky rozparádit :D
Cestovní klasika v aktuálním provedení "ultimate edition", Síla, pohodlí, univerzálnost.
Moja 4-ta FJR-ka v poradi a kedze sa uz pre EU nedovaza (kvoli euro 5) aj moja posledna, ktoru uz ne...
Splněný sen. Po 40.000 km najetých na "starém" FJRu jsem toužil po limitce od prvního pohledu na obr...
Univerzální stroj. Super na cestování a také vhodná do města. Hlavně s automatickou spojkou.
Po přešlapu ve formě skůtru, vím, že pod "litr" už nikdy. Byť jako pohotovostní vozidlo byl dobrej.....
Rychlá, silná, pohodlná a prostě krásná...
Konečně mám vysněnou motorku?.Je jak Japonský Šinkanzen, motor úžasný a podvozek ukázkový.
Splněný sen. Po 40.000 km najetých na "starém" FJRu jsem toužil po limitce od prvního pohledu na obr...
Čekal jsem ne svého koníka 10let.
Moja 4-ta FJR-ka v poradi a kedze sa uz pre EU nedovaza (kvoli euro 5) aj moja posledna, ktoru uz ne...
Konečně mám vysněnou motorku?.Je jak Japonský Šinkanzen, motor úžasný a podvozek ukázkový.
FJR 1300. Co napsat. Velký cestovní stroj na dlouhé vzdálenosti s maximálním komfortem.
Splněný sen. Každého dálkaře. Jedna z posledních.
Cestovní klasika v aktuálním provedení "ultimate edition", Síla, pohodlí, univerzálnost.
yamaha FJR 1300 Ultimate edition 2020 je prostě nádhera na dvou kolech
Po přešlapu ve formě skůtru, vím, že pod "litr" už nikdy. Byť jako pohotovostní vozidlo byl dobrej.....
Co napsat na úvod?... Snad jen to, že si mne pořídila přesně ta, co mne chtěla.
výměna motorového a kardanavého oleje včetně filtru
Tak jsem už i já jako poslední přezul bačkůrky. Musím se přiznat, že jsem horší pneu, jak [url=https...
Výměna oleje 20w50 včetně filtru a výměna kardanového oleje.
Sobotu a neděli Jsem strávil příjemnou chvilku s partou přátel v jedné stopě. No, alespoň jsem si uc...
Tak nějak se to sešlo, že počasí vyšlo. Maty píše, "Clape z říše. Schönes Wetter, komm mit mir. ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.0/10 |
Průběh výkonu | 8.8/10 |
Vibrace | 7.4/10 |
Převodovka | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 8.3/10 |
Zvuk | 7.4/10 |
Spolehlivost | 9.4/10 |
Brzdy | 8.9/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 7.7/10 |
Těsnost tlumičů | 9.3/10 |
Tuhost rámu | 7.9/10 |
Jízda | |
Sport | 7.6/10 |
Město | 7.7/10 |
Cestování | 9.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.6/10 |
Ceny servisu | 5.6/10 |
Servisní síť | 6.5/10 |
Dostupnost dílů | 7.9/10 |
Nabídka doplňků | 8.0/10 |
Servisní intervaly | 8.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.2/10 |
Pohodlí spolujezdce | 8.6/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.9/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.9/10 |
Ochrana spolujezdce | 8.9/10 |
Světla | 9.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1250 RT | Štvaly mě ty vibrace boxeru v zatáčce, měl jsem pocit, že se motorka se mnou vlní a asi bych si na to nezvykl. Jsem rozmazlený japonským sametovým čtyřválcem... |
Kawasaki Versys 1000 | Ergonomicky nám se ženou seděla, ale rozhodl vyšší výkon FJR a ta zkušenost, kterou máme - věděli jsme do čeho jdeme. |
BMW K 1600 GT | Velky favorit pri vybere, rozhodla najma hmotnost. |
BMW R 1250 RT | Vyborna motorka, ale nesedi mi design |
BMW R 1250 RS | Uz som ju mal zajednanu na predajni, 2023 v trikolore, ale podarilo sa mi zohnat prakticky novu FJR Ultimate Edition, tak som nemohol inak... |
BMW R 1200 GS Adventure | |
Honda ST 1300 Pan European | Na pohled pěkná, ale méně výkonná a člověk se cítí jak v autě, ne na moto. |
Kawasaki GTR 1400 | Málo jich je na trhu jako ojeté, drahé náhradní díly (to z doslechu). |
BMW R 1200 RT | Chtěl jsem voňavku a neměl na ni, takže cena. Snad později. |
Suzuki GSX 1400 | kvůli cestování - je to naháč - odpor větru |
Yamaha XJR 1300 | kvůli cestování - je to naháč - odpor větru |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1250 RT | Výbava BMW |
Yamaha FZS 1000 Fazer | Těžká |
Honda GL1800 GoldWing | |
Honda ST 1300 Pan European | spíž silničák než cesťák |
Honda CBF 1000 | Váha motocyklu a jen 5 rychlostí |
BMW K 1600 GT | Protože už jsem ji měl a chtěl jsem něco nového s hi-tech. |
Suzuki GSF 1250S Bandit | FJR je dražší. |
Suzuki GSF 1250S Bandit | Vysoká váha,cena,nehodí se na sportovnější jízdu |
BMW K 1600 GT |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | kebo | fjr1300-ae-2020-user.pdf | 3.9 MB | AJ - Uzivatelsky manual |
2018 | kebo | fjr1300-ae-2018-uesr.pdf | 3.4 MB | AJ - Uzivatelsky manual |
2016 | kebo | fjr-ae-2016-user-man.pdf | 3.4 MB | AJ - Uzivatelsky manual |
2016 | kebo | 2016-fjr1300-a-and-e.pdf | 29 MB | AJ - Servisny manual |
2011 | adminmotorkaricz | yamaha-fjr1300as-2011-u1dae1.pdf | 3.7 MB | |
2010 | adminmotorkaricz | yamaha-fjr1300as-2010-u1dae0.pdf | 3.7 MB | |
2009 | adminmotorkaricz | yamaha-fjr1300as-2009-u2d2e3.pdf | 3.8 MB | |
2008 | adminmotorkaricz | yamaha-fjr1300as-2008-u2d2e2.pdf | 3.6 MB | |
2007 | adminmotorkaricz | yamaha-fjr1300as-2007-u2d2e1.pdf | 5.3 MB | |
2007 | smrzo | fjr13aevc.pdf | 40 MB | Manual pre automaticku spojku FJR 1300 AV(C)/AEV(C) v EN |
2006 | adminmotorkaricz | yamaha-fjr1300as-2006-u2d2ea.pdf | 5.3 MB |