
2x Vespa do města: Dokáže elektrika porazit benzín?
07.01.2021
05.12.2022
09.11.2022
13.07.2022
13.03.2021
07.11.2019
20.06.2019
09.11.2017
15.08.2017
30.07.2017
26.04.2016
18.11.2015
22.04.2014
05.11.2013
2014 | 2015 | 2017 | 2019 | 2020 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 124.5 cm3 | ||||
Výkon | 7.9 kW | 8 kW | 7.9 kW | ||
Výkon při otáčkách | 7700 ot/min | ||||
Točivý moment | 10.4 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | 6000 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Vzduch | ||||
Uspořádání válců | - | Stojatý | 1 | ||
Počet válců | 1 | ||||
Rozvod | OHC | ||||
Ventilů na válec | 3 | ||||
Vrtání | 52 mm | ||||
Zdvih | 58.6 mm | ||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | A | ||||
Sekundární převod | Přímý | Řemen | Přímý | ||
Typ rámu | Samonosný | - | Samonosný | ||
Materiál rámu | ocel | - | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 78 mm | - | 78 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 70 mm | - | 70 mm | ||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | 200 mm | ||||
Přední třmen | dvoupístkový | - | dvoupístkový | ||
Brzdy vzadu | buben | ||||
Přední kolo | 11 " | - | 11 " | 12 " | |
Zadní kolo | 11 " | - | 11 " | 12 " | |
Rozměr přední pneu | 110/70-11 | 110/70-12 | |||
Rozměr zadní pneu | 120/70-11 | 120/70-12 | |||
Rozvor | 1340 mm | ||||
Výška sedla | 780 mm | 790 mm | |||
Pohotovostní hmotnost | - | 130 kg | 140 kg | 126 kg | |
Užitečná hmotnost | - | 165 kg | 179 kg | ||
Objem nádrže | 8 l | ||||
Rezerva | - | 2 l | |||
Spotřeba | 2.3 l/100 km | 2.01 l/100 km | 2.5 l/100 km | 2.31 l/100 km | |
Maximální rychlost | - | 95 km/h | 91 km/h | ||
První cena | 95990 Kč | - | 107900 Kč | 109900 Kč | 115900 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 125900 Kč | |||
Poznámka | verze s ABS = 103 990,- Kč | - | Verze Primavera S je vybavena TFT displejem a stojí 119 900 Kč | - |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Skútry & mopedy | Skůtr na dojíždění práce/škola (dohromady 45-50km denně max) | 4 | 16.8.2018 14:56 | ||
Skútry & mopedy | Velikost bandy | 3 | 31.8.2017 13:10 |
Koupil jsem jí pro manželku, ale ještě jsem jí jí nepůjčil :-D :-D
Pořídil jsem pro dojíždění do práce po Brně, na výlety po okolí s přítelkyní a občas si zajet i na c...
Nikdy jsem si nemyslel , že já " pan motorkář" :-D budu někdy jezdit na skůtru !!! Natož že bych jí ...
Městská doprava začíná být neúnosná a také čas strávený v kolonách, nadešel čas to vyřešit....
Prostě Italská legenda. Manželka si jí nemůže vynachválit a i já se moooc rád projedu. :-)
Dárek pod stromeček, vůbec jsem nepřemýšlel o ničem jiném, tuhle jsem prostě chtěl..
Bzuk je skvělý skútr, po Praze lítá úplně sám, každá vyjížďka je zážitek.
Městská doprava začíná být neúnosná a také čas strávený v kolonách, nadešel čas to vyřešit....
Prostě Italská legenda. Manželka si jí nemůže vynachválit a i já se moooc rád projedu. :-)
Bzuk je skvělý skútr, po Praze lítá úplně sám, každá vyjížďka je zážitek.
Nikdy jsem si nemyslel , že já " pan motorkář" :-D budu někdy jezdit na skůtru !!! Natož že bych jí ...
Koupil jsem jí pro manželku, ale ještě jsem jí jí nepůjčil :-D :-D
Pořídil jsem pro dojíždění do práce po Brně, na výlety po okolí s přítelkyní a občas si zajet i na c...
Dárek pod stromeček, vůbec jsem nepřemýšlel o ničem jiném, tuhle jsem prostě chtěl..
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 6.0/10 |
Vibrace | 6.0/10 |
Mechanická hlučnost | 5.0/10 |
Zvuk | 4.5/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Variátor | 6.5/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | - |
Jízda | |
Sport | 1.0/10 |
Město | 10.0/10 |
Cestování | 5.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.0/10 |
Ceny servisu | 1.0/10 |
Servisní síť | 2.0/10 |
Dostupnost dílů | 3.0/10 |
Nabídka doplňků | 7.0/10 |
Servisní intervaly | 5.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 6.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | - |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 2.0/10 |
Ochrana spolujezdce | 2.0/10 |
Světla | 10.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Vespa GTS 125 | Příliš velký na můj vzrůst, páčky brzd příliš daleko, celkový posed na motorce mi příliš nevyhovoval. |
Vespa Primavera 150 | cena je stejná , ale 125ccm se lépe prodává , protože jí můžete řídit jen s řidičským průkazem skupiny \"B\"! |
Vespa Sprint 125 | hranaté světlo |
Vespa GTS 125 | Vyšší pořizovací cena a to i všech doplňků. Nic jiného než Vespa nepřipadalo v úvahu. |
Vespa Sprint 125 | Pimavera je s kulatým světlem prostě krásnější. I když má Sprint o fous větší kola. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Vespa GTS 125 Super | Spíše pro jednoho jezdce, chlazená vzduchem, spíše pro postavy menšího vzrůstu |
Vespa Sprint 125 | Má menší kola než Sprint a tudíž méně komfortní podvozek na městských komunikacích |
Piaggio Liberty 125 | Jízdní vlastnosti perfektní. Díky malým kolům vynikající zrychlení. Elektrické otvírání kufru. Bohužel o cca 40.000,- dražší. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | FrogySkoky | combinepdf.pdf | 68 MB | Servisní manuál |
2020 | FrogySkoky | combinepdf.pdf | 68 MB | Servisní manuál |
2012 | Hajčus. | servis_manual-125-15.pdf | 35 MB |