
Kymco New Downtown 125i ABS vs. Yamaha Xmax 125 Tech Max: Má se král bát o trůn?
21.09.2020
2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2016 | 2020 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 124.8 cm3 | 125 cm3 | 124 cm3 | ||||
Výkon | 14.1 kW (19.2 koní) | 11 kW (15 koní) | 10.3 kW (14 koní) | 9.8 kW (13.3 koní) | |||
Výkon při otáčkách | 9000 ot/min | 8750 ot/min | |||||
Točivý moment | - | 12 Nm | 12.6 Nm | 11.5 Nm | 11 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | - | 7000 ot/min | 7750 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||
Uspořádání válců | 1 | - | 1 | - | 1 | ||
Počet válců | 1 | - | 1 | ||||
Rozvod | OHC | - | OHC | ||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||
Vrtání | 54 mm | ||||||
Zdvih | 54.5 mm | 54.3 mm | |||||
Kompresní poměr | - | 11.2 : 1 | - | ||||
Příprava paliva | Karburátor | Vstřikování | |||||
Startér | - | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | A | ||||||
Sekundární převod | Přímý | ||||||
Typ rámu | Trubkový | ||||||
Materiál rámu | ocel | ||||||
Zdvih předního odpr. | - | 95 mm | 110 mm | ||||
Zdvih zadního odpr. | - | 95 mm | 100 mm | ||||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | - | 260 mm | |||||
Přední třmen | - | dvoupístkový | třípístkový | ||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | 14 " | ||||||
Zadní kolo | 13 " | ||||||
Rozměr přední pneu | - | 120/80-14 | |||||
Rozměr zadní pneu | - | 150/70-13 | |||||
Rozvor | - | 1545 mm | 1553 mm | ||||
Výška sedla | 775 mm | 790 mm | |||||
Suchá hmotnost | 158 kg | - | 176 kg | - | |||
Pohotovostní hmotnost | - | 176 kg | |||||
Užitečná hmotnost | - | 165 kg | |||||
Objem nádrže | 12.5 l | ||||||
Spotřeba | - | 3.2 l/100 km | 3 l/100 km | 3.3 l/100 km | |||
Maximální rychlost | 120 km/h | 110 km/h | 99 km/h | ||||
První cena | - | 99990 Kč | 124990 Kč | 126990 Kč |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Skútry & mopedy | Chybové kódy | 6 | 19.4.2024 19:48 | ||
125ccm | Kymco Downtown 125 nebo Piaggio Xevo 125 | 21 | 13.8.2023 14:36 | ||
Skútry & mopedy | Zámek sedla Kymco Downtown 125 | 2 | 19.4.2023 13:16 | ||
Opravy a údržba | Motorový olej pro 4T skutr (rozdíl) | 12 | 5.2.2023 11:26 | ||
Pokec o motorkách | Vyndaváte na zimu baterku ano/ne/zkušenost | 9 | 12.5.2021 22:36 | ||
Pokec o motorkách | Něco učiného proti KUNáM poraděte | 58 | 12.5.2021 13:56 | ||
Pokec o motorkách | Parkování MOTO ve městech a na placených parkovištích | 21 | 15.7.2019 12:11 | ||
Skútry & mopedy | Shell V-Power 95 & Racing do 4T Skútra (zkušenosti) | 17 | 29.5.2019 09:40 | ||
125ccm | Zkušenosti Kymco Downtown 125i | 12 | 13.7.2018 09:35 | ||
Skútry & mopedy | Kymco Downtown 125i ABS | 12 | 14.5.2018 22:49 | ||
Skútry & mopedy | 10w50 do skútru | 4 | 8.5.2018 12:22 | ||
Skútry & mopedy | Manuál na Kymco downtown 125 | 8 | 28.3.2015 21:27 | ||
125ccm | Servisní hlášení o chybě | 0 | 13.3.2014 07:05 |
Pohodový velký skútr s malou spotřebou, dobré krytí proti větru a nepřízni počasí s opravdu velkým ú...
Hračka na volné chvilky a vyčištění hlavy:)
Skutr jako dopravni prostředek do prace mi velmi učaroval. Většinu cest mam do 100km a to je idealní...
DownTown je luxusně sportovní skútr s velmi elegantními liniemi.
Solidně zpracovaný, pohodlný skútr s dobrou ochranou a výkonem odpovídajícím třídě 125 ccm. Velký pr...
Krásný výtvor konstruktérů zamiloval jsem se do ní na první svezení... Nevím proč se tu vyžaduje min...
Motorka pořízena 2015 jako startovací začátečnický stroj pro 1-2 cestující do důchodu.
Krásná, spolehlivá, bezpečná a dostatečně silná.
Pronikavé velké světlomety, sportovní vzhled a prostor pro jezdce a spolujezdce.
Větší skútr který poskytuje pohodlí dobře vypadá.
Pohodový velký skútr s malou spotřebou, dobré krytí proti větru a nepřízni počasí s opravdu velkým ú...
Krásná, spolehlivá, bezpečná a dostatečně silná.
Skvělý skůtr na městské cestování
Hračka na volné chvilky a vyčištění hlavy:)
Motorku mam od začátku sezony 2019 a zatím naprostá spokojenost. I s moji výškou a váhou to není žád...
Mám ho první den a zatím nadšení 😅
Skutr jako dopravni prostředek do prace mi velmi učaroval. Většinu cest mam do 100km a to je idealní...
Jsem velice spokojenej ,do města to moc není ale na dálky super.
Motorka pořízena 2015 jako startovací začátečnický stroj pro 1-2 cestující do důchodu.
Krásný výtvor konstruktérů zamiloval jsem se do ní na první svezení... Nevím proč se tu vyžaduje min...
A tak jsem jednoho dne po zimě chtěl nastartovat stroj, dal sem novej benzín, zkontroloval tlak v pn...
Tak jsem dnes namontoval deflektor a po otestování je to znát docela dost:-DD Jediné co mě trochu št...
..po deseti tisících už Daun funěl i po rovince, takže při garanci jsem nechal vyměnit válečky, řeme...
Dnes Kymco Downtown 125i prodán. Loučení nebylo vůbec snadné, protože na můj první vlastní skútr mi ...
V září proběhla pravidelná garanční kontrola po 5000 km u autoriz. dealera - Sumoto Brno. Vše bez pr...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Vibrace | 8.7/10 |
Mechanická hlučnost | 8.7/10 |
Zvuk | 7.9/10 |
Spolehlivost | 9.8/10 |
Variátor | 8.4/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.8/10 |
Jízda | |
Sport | 6.2/10 |
Město | 8.3/10 |
Cestování | 8.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.4/10 |
Ceny servisu | 7.0/10 |
Servisní síť | 8.5/10 |
Dostupnost dílů | 8.5/10 |
Nabídka doplňků | 7.6/10 |
Servisní intervaly | 7.6/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.9/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.8/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.4/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.9/10 |
Ochrana spolujezdce | 6.4/10 |
Světla | 8.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki J125 | V podstatě Kymco Downtown v jiném kabátku,motor, rám, elektronika stejné. Jen servis co muže dělat garančku v případě nového stroje je daleko od mého bydliště. |
Honda Forza 125 | Řekl bych že nejlepší skutr po stránece technologii jak motoru tak elektroniky když budu mluvit o modelu 2018 |
Aprilia SR Max 125 | Zkoušel jsem jen 300ccm verzi. Ma sportovnější posez a vic mista na nohy. Podvozek lepe tlumí nerovnosti. |
Yamaha X-max 125 | Nebyla k mání |
Suzuki AN 125 Burgman | Malý výkon motoru. |
Yamaha X-max 125 | poholí a vzhled |
Aprilia SR Max 125 | tvrdší podvozek, vyšší těžiště, menší ochrana plexi |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda Forza 125 | Nemá šikmé nášlapy na nohy, horší spotřeba a celkově pomalejší |
Honda PCX125 | Paradoxně vyšší pořizovací cena, ač kvalitu zpracování a užitnou hodnotu má PCX prostě vyšší |
Yamaha X-max 125 | Dovntown nebyl v nabídce, Xmax byl a nadchnul |
Yamaha X-max 125 | Yamaha vyhrala.Skvely vyrobce a i se osvedcil. |
Honda Forza 125 | Honda měla lepší recenze, vzhled |
Piaggio XEvo 125 | Líbil se mi kvůli mohutnosti, přeci jen mám 190 cm a téměř 100 kg živé váhy, výběr ale nakonec padnul na Piaggio. To, které jsem vybral, bylo blíž než nejbližší dostupný Downtown. |
Yamaha X-max 125 | X-max byl pro mne číslo jedna |
Honda PCX150 | Žere přes 3 litry a je dražší |
Kymco Grand Dink 125 | Píšu za manžela: dlouho manžel váhal mezi townem a dinkem. Downtownem si však stále nebyl jistý. Šlo víceméně o design (ostré rysy) a taky o cenu. Nový Dink je přece jen o dvacku levnější. |
Kymco Movie S 125 | momentálně bychom ho nevyužili |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2015 | buchtik | downtown-125i-part-k.pdf | 1.3 MB | katalog dílů |
2015 | buchtik | downtown_125_i-i-wi.pdf | 118 KB | zapojení elektro |
2015 | buchtik | kymco-downtown-2015.pdf | 21 MB | příručka uživatele |
2014 | PapáPepé | manual-kymco-dt-125.pdf | 11 MB | Pomocí překladače Google přeložený, trochu upravený a trochu doplněný originál manuál. |
2010 | zbyšík | dt200i-09.09.22.pdf | 2.8 MB | tak tady ho máte ale není v cz a je na 200 ale jinak jeto vše stejný |