renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kymco Downtown 125 (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník De_Co
Vloženo 12.6.2021
Aktualizováno 12.6.2021
Zobrazeno 928x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pohodový velký skútr s malou spotřebou, dobré krytí proti větru a nepřízni počasí s opravdu velkým úložným prostorem pod sedadlem (dvě hlemy) a poměrně vydařeným designem.

Motorka koupena od dovoz - Skútr jsem koupil od chlápka, který občas něco doveze z Francie, udělal na něm kompletní servis, vyřídil všechny doklady a já jen zaplatil a jezdil.

Výška jezdce: 177 cm

První dojmy - Velký skútr, dobré jízdní vlastnosti, malá spotřeba a na 125 ccm dobrá dynamika jízdy. Mile mě překvapila funkčnost plexi a kapotáže. Velký odkládací prostor pod sedadlem ve spojení se zadním kufrem SHAD 46 l dostatek místa prakticky na vše co jsem kdy na motorce potřeboval někam uložit.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo požaduje levný provoz, nízkou spotřebu, vadí mu, když na něho fouká a nepotřebuje velký výkon a s tím spojenou akceleraci a rychlost.

Doplňky na motorce - Turistické plexi GIVI, zadní kufr SHAD 46 l

Recenze

Po více než 20-ti letech, kdy jsem měl Jawu 350 Panelku jsem se rozhodl opět pro motorku. Pro jistotu jsem si koupil menší obsah, abych se trochu vyjezdil a připoměl si jaké to je na dvou kolech v jedné stopě. Chtěl jsem něco kde na mě nebude moc foukat a skútr se mi zdál vyhovující. Původně jsem pokukoval po Yamaze X-max 125 nebo 250. Projel jsem se na X-maxu 125 a pak i na Kymcu DownTown 125 a bylo rozhodnuto. Možná kdyby byl zrovna k mání X-max 250 tak bych ho zkusil, ale v kubatuře 125 jsem se rozhodl pro DownTown. Jízdní vlastnosti srovnatelné, brzdy taky, ale pro Kymco hovořil vzhled (oba stroje r.v. 2009) a hlaně ochrana proti větru, kterou mělo Kymco lepší. Takže jsem ho v srpnu 2015 kopupil a začal jezdit. Žádné dlouhé výlety, prostě do práce, na tenis, do obchodu atd. Byl to takový pracant s levným provozem. Měl jsem ho 5 sezón, najel necelých 15.000 km. Pár kratších výletů, ale vzhledem k možnostem motoru to fakt není žádný cestovatel.

Během 5-ti let jsem neměl žádnou poruchu, závadu nebo jakýkoli problém. Pravidelně před každou sezónou jsem měnil olej, filtry a dolíval benzím. Servisoval jsem si ho sám. Motoricky v pohodě, výkon 11 kW na objem 125 celkem fajn, brzdy byly velmi dobré, citlivost tak akorát a účinek dostatečný (váha motorky cca 180 kg). Podvozek fajn, jízda pohodlná, ale kola 13" a 14" jsou poměrně limitující. Dalo se jezdit za 2,5 l/100 km ale taky za 3,5 l/100 km. Celková spotřeba za 5 sezón byla u mě 2.86 l/100 km. Jako každý skútr je fajn do města a na okresky, na dálnici nebo rychlostní komunikaci s ním nejezděte budete brzdou provozu a nebudete se cítit vy ani motorka dobře. Max. rychlost podle tacho 120, ale motor se už fakt trápil. Akcelerace do 80 km/h obstojná pak postupně slábne nad 100 km/h už jen vlažná.

Pro nějakou velkou recenzi a srovnání nemám zkušenosti a srovnávat s Jawou 350 panelkou z roku 1966 tak to asi úplně nejde. Celkově jsem byl velice spokojen, ale časem mi začal chybět trochu větší výkon a proto jsem už letos pokukoval po něčem silnějším. Letos na jaře jsem koupil Hondu NC 750D Integra a to je fakt jiný kafe. Kymco jsem prodal a doufám, že novému majiteli udělá stejnou radost a odvede stejnou práci jako mě.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Milan1963
Milan1963 napsal 12.06.21 v 21:43 10b.

Více komentářů



TOPlist