renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kymco Downtown 125 (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník tfoltynek
Vloženo 11.8.2018
Aktualizováno 19.1.2020
Zobrazeno 1 308x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Skutr jako dopravni prostředek do prace mi velmi učaroval. Většinu cest mam do 100km a to je idealní svezení.

Více fotografii

Výška jezdce: 176 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha X-max 125: Nebyla k mání
Aprilia SR Max 125: Zkoušel jsem jen 300ccm verzi. Ma sportovnější posez a vic mista na nohy. Podvozek lepe tlumí nerovnosti.

První dojmy - Na mých 176cm je tohle akoratni velikost. Hmotnost je znát, ale nic co bych se svými 90kg nezvládl. Překvapilo mě nízké těžiště a vynikající stabilita. Oceňuji objemnou nádrž a podsedlový prostor. Sedlo není moc pohodlné, ale s tím se chystám něco udělat. Zadní desky jsou KO, musím je hned vyměnit.

Motorku bych doporučil pro - Pro menší postavy. Cestovní rychlost 90-100km/h, max. 110km/h. I při stovce je stabilita skvělá a dá se řídit jen dvěma prsty.

Doplňky na motorce - Kufr Kappa 46l. Nižší plexi po původním majiteli.

Recenze

První kilometry domů
Po par metrech jsem si zvyknul na záběr spojky. Variátor nechává motor točit běžné 7tis. Akcelerace slušná, plynulá. Nádrž prázdná, mířím na pumpu. Tankuju 10l, pistole jde krásně zastrčit a není jí třeba držet. Všechny věci mám pod sedlem a to neumim odemknout že já nedaval pozor jak se to dělá. Po par minutách kdy jsem vypotil loužičku zlosti mi pomáhá neznámý přihlížející. Kouzlo bylo snadne, jen otočit klíčem, nic nemačkat. Z malých cestiček vjíždím do města. Ovladatelnost perfektní stabilita az do zastaveni fakt super. Zvykam si na umístění ovládacích prvků. Plyn ma trochu vůlí, budu na to muset kouknout. Brzdím jen přední, účinek je super, nastup jemný, ABS vše jisti. Za městem je 2 proudovka, maximalka 110km/h 10tis ot. Vykon by byl na 120-130, převody už ne. Krátké plexi pouští moc vzduchu na hlavu a krk. Jedu 95-100km/h to je pohoda. Sedadlo je nějak divně prosezené, další věc ke kontrole. Ještě potkávám par klikatic a vraceček. I větší naklony podvozek nerozhazí. Zastavuju na kafe. Pod skutrem odkapava benzín, asi jsem to na pumpě přelil. Pokračuju domů, tam prozkoumám zbytek.
První úpravy, opravy.
Vyměnil jsem zadní destičky, jak sem si myslel, byly opravdu na kov. Výměna byla snadna, stačilo odšrubovat dva šrouby. Válečky chodí pěkně, třmen taky.
Kouknul jsem se do motorového prostoru. Přístup je snadný, po 4 šroubech a 2 matkách je perfektní přístup ke všemu. Seřídíl jsem vůli na plynu. Promazal a pročistil jsem zámky sedla. Exterier dostal pořádnou dávku silikonového spreje, snad to plastům pomůže.
Mé sedadlo je hodně prosezene, nacpal sem do něj spodní dírou pár vrstev karimatky. Přes zimu sundám potah a vrhnu se na lepší čalounění.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hokke
Hokke napsal 18.05.19 v 18:38 10b.

Více komentářů



TOPlist