
Testujeme KTM 1290 SuperAdventure S a 1090 Adventure
10.02.2017
2017 | 2018 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 1050 cm3 | |
Výkon | 91.2 kW (124 koní) | 92 kW (125.1 koní) |
Výkon při otáčkách | - | 8500 ot/min |
Točivý moment | - | 109 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | - | 6500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Uspořádání válců | Vidlicový | |
Počet válců | 2 | |
Rozvod | - | DOHC |
Ventilů na válec | - | 4 |
Vrtání | 103 mm | |
Zdvih | 63 mm | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Typ rámu | - | Trubkový |
Materiál rámu | ocel | chrommolybden |
Zdvih předního odpr. | - | 185 mm |
Zdvih zadního odpr. | - | 190 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |
Přední třmen | - | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | - | 19 " |
Zadní kolo | - | 17 " |
Rozměr přední pneu | - | 110/80-R19 |
Rozměr zadní pneu | - | 150/70-R17 |
Rozvor | 1560 mm | |
Úhel hlavy řízení | 26 ° | |
Světlá výška | - | 220 mm |
Výška sedla | 850 mm | |
Suchá hmotnost | 205 kg | |
Objem nádrže | 23 l | |
První cena | - | 352000 Kč |
Výměna motorového oleje | - | 15000 Km |
Výměna olejového filtru | - | 15000 Km |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Německé, rakouské | KTM 1090 - preventivní výměna napínáků rozvodových řetězů | 3 | 25.12.2024 20:51 | ||
Silniční cestovní | KTM 1090 Adventure - progresivní pružiny | 2 | 29.12.2023 16:58 | ||
Opravy a údržba | Poškozený řetěz | 101 | 14.6.2023 06:32 | ||
Pojeď taky | Maroko Duben 2023 | 3 | 25.2.2023 16:35 | ||
Výběr moto | KTM - dostupnost náhradních dílů | 38 | 14.12.2022 20:42 | ||
Enduro & funbike | Tempomat KTM 1090 | 5 | 30.5.2022 21:39 | ||
Pojeď taky | Chorvatsko srpen | 4 | 7.6.2021 20:32 | ||
Enduro & funbike | Smazání servisního intervalu KTM | 9 | 21.4.2021 20:53 | ||
Enduro & funbike | Fake kryt pod motor pro KTM ADV zde v bazaru | 5 | 9.6.2020 18:26 | ||
Opravy a údržba | Jutubový test 25 ADV pneumatik: 2020 Adventure Tire Shootout by ChapMotocom | 8 | 28.5.2020 09:11 | ||
Silniční cestovní | Anakee Wild vs Karoo 3 | 4 | 8.12.2019 18:14 | ||
Cross | kroska bez papírů na silnici | 20 | 7.1.2019 10:06 | ||
Pokec o motorkách | zkušenosti s cestovnímy motorky | 39 | 14.9.2018 10:27 | ||
Enduro & funbike | Technika offroad jízdy na velkých cestovních endurech | 26 | 25.7.2018 14:20 | ||
Silniční cestovní | SW MO technik dakar | 5 | 30.3.2018 13:09 | ||
Enduro & funbike | Servis KTM | 1 | 24.3.2018 11:38 | ||
Výběr moto | Spolujízda pro motorku do DE, NL, BE během 3 tydnu? | 6 | 26.11.2017 12:56 |
Voňavka 2018 v doprodeji. Trošku randálek oproti předchozímu V-Stromu 650. Jako celek překvapivě vyl...
Sportovní - cestovní motorka dnes velmi oblíbené kategorie, vhodná však i na méně kvalitní povrchy ...
Krásná univerzální zlobivá motorka co chytí za srdce a už není cesty zpět
Nádherná cestovně sportovní motorka. Dá se na ní pohodlně a ekonomicky cestovat, ale když je třeba, ...
Stará známá. Po modelu 1050 žádný překvápko.
Nikdy jsem doma tak velkou motku neměl, cena v DE na model 2018 byla zajímavá, a víc peněz jsem nech...
Chtěl jsem lehčí motorku orientovanou víc do terénu. Splnila všechna očekávání, pohodlná i s kufry a...
Stará známá. Po modelu 1050 žádný překvápko.
Chtěl jsem lehčí motorku orientovanou víc do terénu. Splnila všechna očekávání, pohodlná i s kufry a...
Sportovní - cestovní motorka dnes velmi oblíbené kategorie, vhodná však i na méně kvalitní povrchy ...
Voňavka 2018 v doprodeji. Trošku randálek oproti předchozímu V-Stromu 650. Jako celek překvapivě vyl...
Nádherná cestovně sportovní motorka. Dá se na ní pohodlně a ekonomicky cestovat, ale když je třeba, ...
Nikdy jsem doma tak velkou motku neměl, cena v DE na model 2018 byla zajímavá, a víc peněz jsem nech...
Krásná univerzální zlobivá motorka co chytí za srdce a už není cesty zpět
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1250 GS Adventure | Vyšší hmotnost a poměrně pro mne nesmyslná cena. |
KTM 1290 Super Adventure | Nebyl k dispozici. |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Bylo to dilema jako Brno, ale nakonec vyhrála oranžová |
BMW R 1200 GS | Nesmyslný ceny, 5ti letou vůni po farářovi z Bavorska jsem nechtěl, jezdí jich mraky |
Yamaha Tracer 900 | Nevešly se mi na ní nohy (špička na stupačce řidiče a pata na stupačce spolujezdce?!) |
Honda CRF1000L Africa Twin | Vyšší cena, nevešla se mi na ní pravá noha o výfuk, jezdí jich hodně |
Honda CRF1000L Africa Twin | Horší ergonomie pro vyšší postavy, chtěl jsem motorku výhradně na silnici, vyšší cena |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Design nic moc, horší ergonomie pro vyšší postavy |
Aprilia Dorsoduro 900 | Než jsem se rozkoukal tak mi ji ve Freemotu prodali. |
KTM 1050 Adventure | Nabídka na nový model byla zajímavější. |
KTM 1190 Adventure | První volba, ale nakonec jsem se rozhodl pro zcela novou motorku |
KTM 1290 Super Adventure | 160 PS Bomba, ale na mě už moc elektroniky a asi i výkonu a ten tablet místo budíků rozhodl |
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Spo | Krásná, ale více do terénu a taková nezlobivá ... |
KTM 1090 Adventure R | Moto jsem chtěl hlavně na silnici, takže by mě 21 vpředu byla spíše na obtíž |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CRF1000L Africa Twin | nesadla mi, bola prilis velka |
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Motor se musí točit a já chci cestovat s lehkou rukou. |
Honda XL 1000V Varadero | Více sportovní, vyšší pořizovací cena a dražší servis |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Moc se houpá na vyšších zdvizích, černý kouř z výfuku, vyšší nájezd km. Jinak super. XT1200 SupTen silný motor ,kardan, ale moc těžká.. |
KTM 1190 Adventure | Až moc low cost model. Svezení na 1190 je úplně o něčem jiném. |
Honda NT1100 | Fajn, zajímavá ale nová se už nevyrábí |
Triumph Tiger 800 XC | Jsem si řekl, že je na mě asi vysoká a vlastně nevím jestli by mi sedla. A nebyla nabídka s kufry... |
Triumph Tiger 800 XC | - Težká, vysoký posed, necítil jsem se na ní 100 %. + Jinak pěkně hbitý enduro |
Triumph Tiger 800 XR | Byla pred servisem, bez moznosti projizdky... |
Triumph Tiger 1050 | |
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Predajca podstatne ďalej, neľúbil sa mi vzhľad |
KTM 1290 Super Adventure | Jiz byla vyprodaná. |
Honda CRF1000L Africa Twin | menší možnosti nastavení podvozku, ale bylo to o fous |
Ducati Multistrada 950 | |
Suzuki DL 1000 V-Strom | zůstal jsem věrný značce, a pár negativních reakcí na starší modely advíků na netu |
KTM 1190 Adventure | za podobnou cenu má menší výbavu |
Honda CRF1000L Africa Twin |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2017 | Doktor_N | ktm-1090-2017-serv.pdf | 276 MB | KTM 1090 Adventure - servisní manuál |