renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Multistrada 950 (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník dohnalst
Vloženo 18.2.2019
Aktualizováno 18.2.2019
Zobrazeno 2 294x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Univerzální a zábavná motorka s italskou duší a krásou.

Motorka koupena od FIRMA:MOTO ITALIA (Praha 4-Krč)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1000L Africa Twin: důvod neuveden
Triumph Tiger 1050 Sport: důvod neuveden
Triumph Tiger 800 XC: důvod neuveden
Triumph Tiger 800 XR: důvod neuveden
KTM 1090 Adventure: důvod neuveden
BMW F 850 GS: důvod neuveden

První dojmy - Úžasné... Velikost motorky a pozice za držítky je pro mě ideální, mám 175cm. Sedlo je dostatečně pohodlné. Váha relativně malá a těžiště nízko, takže ovladatelnost super. Trochu bojuji s lankovou spojkou a řazením, ale to určitě za pár km vypiluji. A ten zvuk ze sériového výfuku, no to je paráda.

Motorku bych doporučil pro - Úplnému začátečníkovi určitě ne, ale alespoň trochu zkušený už to zvládne. Je to spíše na sportovnější svezení, takže ti klidnější si vyberou asi něco jiného. Ani dlouháni na ni nebudou mít problém, ale pro ně je vhodnější MTS-1260.

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, LED blinkry, hlavní stojan a hliníková plotna vzadu, vše originál od Ducati.

Recenze

Dostal jsem prostě skvělou nabídku, takže jsem tu "Multisrandu" nemohl odmítnout.
Zatím mám najeto asi 150 km, tak jsou to pořád jen první dojmy a sžívání se sní. Jsem hodně nadšený. Je to kráska, nevím kam na to ti Italové chodí. Chtěl jsem si ji na zimu zaparkovat do obýváku ať se můžu pořád kochat, ale to mi žena zatrhla.
Největší sranda přichází po nasednutí a nastartování, motorka se otřepe a to burácení po přidání plynu vám rozzáří úsměv na tváři. Jízda je pohodlná, dá se jet na kochačku, ale i pěkně zazlobit. Rychlosti jsou trochu delší, takže tam kde jsem předtím jezdil s CBF na 3,4 ,teď dávám 2,3. A 6ka je už jen na dálnici. Zátah motoru je parádní, výjezdy z obce nebo ze zatáčky si fakt užívám. Brzdy jsou dostatečně silné, Bremba. Konstrukce a podvozek motorky působí mnohem bytelněji něž na CBF a to taky určitě bude. Projel jsem si i rozbitou polňačku a krásně to podvozek žehlil. Zatím mám vše v továrním v továrním nastavení, včetně kontroly trakce a ABS. Převážně jsem jel v módu touring.
Pod sedadlem spolujezdce je malý úložný prostor, kam se vleze motolékárnička, originál nářadí a 0,5l pití. Spotřebu mám zatím 6,6l, tu ale neřeším, s tím najedu v pohodě 300 km (20l nádrž).
Multisranda se bude bude nejlépe cítit na asfaltu a sem tam nějakou lehčí terénní vložku taky hravě zvládne. Je pohodlná, takže delší trasa bude určitě taky hračka.
Tož tak něco krátce a hurá do sedla.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
CZ175_1967
CZ175_1967 napsal 25.02.19 v 12:28 10b.

Krásná mašina.

Normik
Normik napsal 20.02.19 v 09:41 10b.

No jistěééé...

Corum
Corum napsal 19.02.19 v 13:24 10b.

Čadil
Čadil napsal 19.02.19 v 11:34 10b.

krasavec

31081
31081 napsal 19.02.19 v 08:20 10b.

Krásná

Více komentářů



TOPlist