Nádherná cestovně sportovní motorka. Dá se na ní pohodlně a ekonomicky cestovat, ale když je třeba, umí jet i hodně zostra. Navíc skvěle vypadá i zní.
Motorka koupena od RaceTool s.r.o. - Vše proběhlo, jak mělo.
Výška jezdce: 197 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 1000 V-Strom: Design nic moc, horší ergonomie pro vyšší postavy
Honda CRF1000L Africa Twin: Horší ergonomie pro vyšší postavy, chtěl jsem motorku výhradně na silnici, vyšší cena
První dojmy - Poslední 4 roky jsem jezdil na hondě nc750x, takže sem měl trochu obavy z toho výkonu. Naštěstí to nebyl vůbec problém. Motorka mi skvěle padla do ruky, velmi pohodlná pozice za řidítkama, výška sedla akorát na mých 197 cm. Motor, brzdy, převodovka, všechno super. Nejvíc mě asi po ncčku překvapila antihoppingová spojka, která má při podřazování krásně plynulý náběh.
Motorku bych doporučil pro - Pro každýho, kdo chce 2 motorky v jednom - pohodlný cesťák a zárověň ve vyšších otáčkách solidní sporťák.
Doplňky na motorce - KTM: Kryt motoru, hlavní stojan, LED blinkry, vyhřívané rukojeti, ergonomické sedlo, padací rám, 12V zásuvka, přídavná světla
Boční kufry BigHusky, top case Givi trekker outback
Recenze
Protože sem měl na hondě už něco najeto, začal jsem přemýšlet o něčem větším a silnějším. Vzhledem k mojí výšce a stylu využití jsem vybíral cenduro kolem jednoho litru, ideálně s 19kou ve předu. Dlouho jsem pokukoval po litrovým v-stromu, ale nakonec jsem se zakoukal do týhle krásky.
Nějakou dobu jsem sledoval ceny u českých dealerů a vůbec se mi nelíbilo, o kolik je motorka levnější v Německu. Byl jsem odhodlaný si tam pro ni dojet, i když by to pro mě byla nemalá komplikace (německy neumím, nemám přívěs ani dodávku, placení + vrácení dph, atd.). Naštěstí se v listopadu ceny v ČR změnili a motorka se dala pořídit za nějakých 300 000,- s doplňkama za 26 000,- v ceně (což už se s dovozem blížilo částce 10 500,- euro v DE).
V prosinci sem si ji odvezl od dealera domů, kde pod plachtou čeká na jaro. Víc zatím nemám co napsat, další informace doplním později.
2019 - Sezona 2019 se skvěle vydařila, na tachometru přibylo nějakých 12000 km, převážně najetých kolem komína, ale podívaly sme se spolu i do Chorvatska a k Baltu do Polska.
Co se týče spolehlivosti, tak zatím 100%, bez jediného problému. Motorka jede skvěle, pohodová cestovní spotřeba se pohybuje kolem 5 litrů, při kratších a svižnějších přesunech je to mezi 5,5 až 6 litrama. Ergo sedlo je velmi pohodlný, praktický nemusím stavět kvůli bolesti zadku, doporučuju si ho připlatit. Jediná nevýhoda na kterou sem zatím narazil je, že na motorce neexistuje žádný úložný prostor, top case to ale vyřešil.
Zatím sem s motorkou velmi spokojený a neměnil bych za nic jiného.
2020 - Sezona 2020 nebyla díky covidu na cestování zrovna ideální, i tak na tachometru přibylo dalších krásných 12000 km, což na ježdění kolem komína a pár dní na Slovensku neni zase tak špatný.
Co se motorky týče, zatím stále bez jediného problému. Startuje, jede, řadí a brzdí bez zaváhání a pořád mi dokáže vykouzlit úsměv na tváři.
Sportovní režim, kterej sem začal používat nevim proč až po roce od koupě, už ani nevypínám, protože je to o tolik větší zábava a neni s ním žádný problém ani komfortní jízda po městě.
Přibyli taky nějaký nový doplňky, hlavně na jaře sem dokoupil přídavný světla, originál KTM, který jednak skvěle vypadaj a hlavně sou neskutečně užitečný za snížený viditelnosti.
Celkově stále velká spokojenost a za nic jiného bych neměnil :)
Krasavice
prostor si myslím že má oproti jiným moderním motorkam dobrý, v té malé přihrádce u palubovky vozím, žvýkačky, kapky do očí, labelo, kabel k nabíjení, redukci, špunty do uší a klicenku na krk
Pod sedlem, nářadí, tlumivku, lékárničku, vestu, zámek na kotouč, nějaký hadr, kuklu, za mě cajk
krásný stroj, mám 196 cm, také by mi asi sedla, hlavně s tím parádním sedlem.
Nádherná motorka
Ať dělá jen radost
Užij si jí